Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost 24/7
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratę
U Ciebie już jutro!
Kup do: 20:30
Sztyca regulowana FOX RACING SHOX Transfer Performance Elite SL jest propozycją z górnej półki dla osób, którym zależy na niezawodności, intuicyjnej obsłudze oraz niezrównanej jakości pracy. Sprawdzi się równie dobrze na singlach krajowych maratonów, jak i pokaźnych górskich zjazdach i pozwoli Ci wycisnąć z roweru maksimum możliwości.
Ma tylko dwa położenia – górne i dolne obsługiwane tym samym intuicyjnym ruchem dźwigni. Bez zwalniania niewygodnej blokady albo sięgania do siodła.
Najważniejsze cechy
Wszystkie wewnętrzne mechanizmy są wspólne z najwyższą serią Factory – jedyna różnica to czarna anodowana powłoka, zamiast charakterystycznej dla topowych modeli Kashimy. W efekcie sztyca opuszcza się przewidywalnym, jednostajnym ruchem z lekkim, przyjemnym oporem. Wysuwanie odbywa się szybko, ale bez nagłego wystrzału – to komponent do szybkiej jazdy, a nie popisywania się w filmikach.
Jednym z wyróżników sztycy FOX jest charakterystyczny, atrakcyjny design. Projektanci marki znani są z ciekawych pomysłów i nienagannego wzornictwa. Model ten będzie doskonale prezentował się zamontowany na rowerze mającym amortyzatory tego samego producenta.
FOX od lat zajmuje się zawieszeniem (nie tylko rowerowym) i w tej sztycy opuszczanej widać to przede wszystkim w sposobie uszczelnienia – mechanizm jest świetne zabezpieczony przed wilgocią oraz pyłem i pracuje równo nawet w trudnych warunkach. Całość jest także bardzo sztywna i odporna na wibracje.
O 25% lżejsza od podstawowej wersji, sztyca regulowana FOX RACING SHOX Transfer Performance Elite SL waży jedynie 363 gramy. Próżno na rynku szukać lepszego wyniku.
W przeciwieństwie do wielu dropperów nie ma tu najmniejszych niekontrolowanych ruchów w żadnej płaszczyźnie – całość jest sztywna jak tradycyjna sztyca.
Jeden czy dwa blaty z przodu? Prosta kierownica, a może baranek? Bez problemu dobierzesz manetkę, która pozwoli na wygodne sterowanie sztycą.
Zupełnie nowa konstrukcja pozwala osadzić pręty siodła możliwie nisko. Dzięki temu w złożonej pozycji całość jest bliżej ramy, a rider ma więcej miejsca na odchylenie się przy zjeździe. Jednocześnie zachowano prostą i szybką regulację przy pomocy dwóch śrub.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy:
kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.