Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratęDostępne: 2 szt.
Siodełko FIZIK Aliante R3 Carbon Braided to wysokiej klasy komponent, produkowany ręcznie we Włoszech, dedykowany do rowerów szosowych. Stworzone dla rowerzystów nastawionych na komfortowe i wydajne jeżdżenie, ale o niższej elastyczności ciała i dużej rotacji miednicy w trakcie pedałowania. Falisty profil z podparciem, miękką warstwą pianki Comfort Core i wytrzymałym materiałem wierzchnim Light Microtex, gwarantują wygodę użytkowania i brak zmęczenia przez długi czas. Projekt konstrukcji został oparty na skorupie wykonanej z termoplastycznego kompozytu Twin Flex, połączonego z mocnymi i lekkimi prętami Carbon Braided.
Arione, Aliante czy Antares?
Gama modelowa siodełek szosowych FIZIK to trzy główne serie Arione, Aliante i Antares. Pytanie czy różnią się wyłącznie kształtem? A jeśli nie, to którą serię wybrać, aby siodełko w pełni spełniło oczekiwania. Arione, o podłużnym kształcie i spłaszczonym, ale wąskim profilu, to wybór ścigantów, oczekujących wielu wariantów pozycji jazdy, bez konieczności odrywania się z siedziska. Z kolei Aliante, z zakrzywionym profilem, obszerną wyściółką i zadartemu tyłowi, to wybór mniej dynamicznych jeźdźców, oczekujących długodystansowego komfortu. W końcu Antares, to połączenie dwóch światów, biorące z obu to co najlepsze. To wszechstronny komponent zorientowany na wydajność.
00, R1, R3 czy może R5?
Przy wyborze siodełka FIZIK, warto zwrócić uwagę na istotne oznaczenie. Każde z siodełek, w nazwie posiada jeden z tych symboli – 00, R1, R3, bądź R5. Jednak co to oznacza w praktyce i na co to ma wpływ? W największym skrócie, im mniejsza cyfra, tym siodełko bardziej zaawansowane technicznie, lżejsze i z większą ilością karbonu. 00 to w pełni karbonowa skorupa połączona z opatentowaną konstrukcją zamkniętej karbonowej pętli Mobius Carbon. R1 to wzmocniona włóknem węglowym nylonowa skorupa, połączona z prętami Carbon Braided z włókna węglowego. R3 w zależności od wersji jest połączona z prętami Carbon Braided, bądź prętami ze stopu tytanu K:ium. W końcu R5 to podstawowa wersja z prętami S-Alloy.
Twin Flex
Technologia bezszwowego rozmieszczenia wielokierunkowego włókna węglowego na zewnętrznych krawędziach skorupy dla wzmocnienia wytrzymałości oraz dwukierunkowego karbonu, w połączeniu z tkanym kevlarem, w centralnej części skorupy dla zapewnienia wysokiego komfortu jazdy. Takie połączenie sprawia, że siodło ugina się w zakresie umożliwianym przez połączone struktury, działając na zasadzie hamaku i dostosowując się do anatomicznych uwarunkowań kolarza oraz zapewniając duży obszar rozkładu ciśnienia tkanek miękkich i strefy unerwionej.
Carbon Braided Rails
Technologia prętów o przekrojach 7x10 mm i 7x9 mm, z karbonowego oplotu, stosowanych w wyższych modelach siodełek FIZIK, m.in. w seriach Arione, Aliante , czy Antares. To rozwiązanie zostało zarezerwowane dla najlepszych i najbardziej zaawansowanych komponentów. Wykorzystanie precyzyjnie zaplecionych włókien węglowych, w porównaniu z prętami tytanowymi K:ium i przy zachowaniu porównywalnej sztywności, znacząco wpływa na masę, obniżając ją nawet do 15%.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.