TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy | 15" | 17" | 19" |
Wzrost | 150 - 158 | 158 - 170 | 168 - 180 |
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
169.90 zł x 10 rat 0%
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratę
U Ciebie już jutro!
Zamów w ciągu:
Możliwy odbiór złożonego roweru
Ergonomiczna konstrukcja, wysokiej klasy osprzęt i bogate wyposażenie. Damski rower turystyczny Kross Trans 3.0 to idealny model do codziennych dojazdów do pracy oraz terenowych wycieczek. Ma 21-biegowy napęd, markowy amortyzator oraz hamulce v-brake. Do tego dochodzą pełne błotniki, solidny bagażnik oraz kompletne oświetlenie.
Model Trans 3.0 to przystępna cenowo wersja klasycznego roweru trekkingowego dla entuzjastek dwóch kółek. Zda egzamin na miejskich ścieżkach rowerowych oraz oddalonych od cywilizacji szlakach - zarówno w czasie krótkich przejażdżek jak i wielodniowych wypraw z sakwami. To model dla tych, dla których liczy się niezawodność i wysoki komfort użytkowania.
Jednoślad zbudowano w oparciu o lekką o odporną na uszkodzenia ramę z aluminium performance 6061. Elementy są malowane proszkowo w technologii Powder Coated, która skutecznie zabezpiecza konstrukcję przed zarysowaniami. Do tego dochodzi system RHS, który umożliwia łatwą wymianę haków do osprzętu w razie ich uszkodzenia.
Rower Kross Trans 3.0 w wersji damskiej ma nisko osadzoną rurę ramy - to rozwiązanie ułatwia zsiadanie i wsiadanie. Zakrzywiona kierownica ma opcję ustawiania na różnej wysokości - to zasługa regulowanego mostka. Dzięki temu ułożenie ciała podczas jazdy można wygodnie dopasować do własnych potrzeb. Komfort jazdy podnosi amortyzowany widelec SR SUNTOUR M3010 o 50-milimetrowym skoku, który sprawnie niweluje nierówności na trasie.
Maszynę wyposażono w niezawodny i łatwy w serwisowaniu napęd z 21 przełożeniami. Za zmianę biegów odpowiadają przerzutki Shimano Acera M360 (tył) oraz Toruney TY510 (przód), które współpracują z 7-koronkową kasetą Shimano MF TZ500 oraz 3-tarczową korbą SR SUNTOUR. System hamowania obsługują komponenty typu V-brake.
W tym modelu zastosowano obręcze marki KROSS z 1,6-calowymi oponami Mitas Gripper. Wytrzymały bagażnik wykonany w technologii Hi-Strenght Carry Pack świetnie nadaje się do przewozu ciężkiego bagażu. Pełne błotniki skutecznie chronią rozpryskami wody i błota. Praktycznymi udogodnieniami są też osłona na łańcuch oraz stopka do parkowania. Rower ma też kompletne oświetlenie, które sprawdzi się podczas przejazdów po zmroku.
Sprawdź inne rowery Kross Trans: KROSS Trans 2.0, KROSS Trans 1.0 Damski
Specyfikacja
Rama
Napęd
Hamulce
Koła
Komponenty
Informacje handlowe
Kalkulator ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy | 15" | 17" | 19" |
Wzrost | 150 - 158 | 158 - 170 | 168 - 180 |
Ramy Trekkingowe
W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.
Opinie o modelu
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.