Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower szosowy SUPERIOR X-ROAD Team Elite SE

7 999  zł
Dostawa GRATIS
Cena katalogowa: 11 499
-11% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 8 999
Do 30 rat 0%

266.63 zł x 30 rat 0%


Raty odroczone

Do kwietnia nie płacisz!

Oblicz ratę
Ilość
7 999  zł Do koszyka

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

U Ciebie już jutro!
Kup do: 16:00

Kup ten produkt dzisiaj do godziny 16:00, a otrzymasz go jutro. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie w poniedziałek! Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go w poniedziałek! Dostawa jest GRATIS.

Możliwy odbiór złożonego roweru

Dostępny również stacjonarnie. Zapraszamy do naszych salonów!

Pokaż salony Ukryj salony
Warszawa (CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 1 szt.

Wrocław (CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

Zobacz również

SUPERIOR X-ROAD Team Elite SE to rower szosowy typu Road Plus. Modele z takiej kategorii łączy wyjątkowa wszechstronność, dzięki której świetnie radzą sobie zarówno na gładkim asfalcie, jak i lekkich szutrach. U czeskiego producenta efekt 2w1 osiągnięto dzięki lekkiej i sztywnej ramie z włókna węglowego, typowo szosowemu napędowi 2x11 z pełnej grupy Shimano 105, a także możliwości założenia do roweru pełnych błotników lub zdecydowanie szerszego ogumienia – maksymalnie w rozmiarze 700x40c.

Wersję X-ROAD Team Elite SE zaprojektowano w taki sposób, aby w zależności od doboru opon (lub nawet ich ciśnienia) mogła dobrze sprawdzać się do długodystansowych wypraw, ścigania się na szosie lub nawet jazdy po nieutwardzonych trasach. To idealny wybór dla kolarzy kochających prędkość i ciągłą eksplorację nowych tras.



SUPERIOR X-ROAD Team Elite SENajważniejsze informacje:

  • Stworzona do dynamicznej jazdy rama z lekkiego, sztywnego i wytrzymałego włókna węglowego. Jest to konstrukcja certyfikowana przez UCI, a więc przygotowana do ścigania. Jej dużą zaletą jest nowoczesne zintegrowanie przewodów. Poprowadzono je nie tylko wewnątrz ramy, ale także schowano pod kierownicą, dlatego całość prezentuje się czysto oraz minimalistycznie. Żaden zbędny element nie wystaje poza obrys ramy.
  • Napęd 2x11 z pełnej grupy Shimano 105. Mechanizm pracuje płynnie i efektywnie, a także dobrze znosi duże obciążenia. Korba typu kompakt (50/34T) w zestawie z kasetą o rozpiętości 11-34T gwarantuje wyjątkowo szeroki zakres przełożeń, co jest idealnym wyborem w góry lub lekki teren.
  • Koła Shimano przystosowane do technologii Tubeless Ready. Wewnętrzna szerokość obręczy pozwala na montaż bardziej terenowego ogumienia (do 40 mm). Fabrycznie założone opony Schwalbe Pro One Evo wyróżniają się niskimi oporami toczenia oraz dobrą odpornością na przebicia.
  • Aerodynamiczne elementy, takie jak kierownica oraz sztyca o profilu w kształcie litery „D”, z zamkiem ukrytym w górnej rurze.
  • Za bezpieczeństwo odpowiadają hydrauliczne hamulce Shimano 105 R7170 z tarczami 140/140 mm. 
  • Nowoczesne i bardzo funkcjonalne detale – zdejmowana magnetyczna dźwignia do sztywnych osi oraz ukryte punkty montażowe na błotniki.

Specyfikacja

Informacja

  • Marka SUPERIOR
  • Płeć damskie, męskie
  • Kolor oliwkowy
  • Rocznik 2022

Rama

  • Rozmiar ramy 57 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 56cm (L)
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec X-ROAD Carbon Fork

Napęd

  • Napęd 2x11
  • Przerzutka przednia Shimano 105 FD-R7000, Shadow Design
  • Przerzutka tylna Shimano 105 FD-R7000, Down Swing, Brazed-On Type
  • Manetki Shimano 105 R7020
  • Mechanizm korbowy Shimano 105 FC-R7000 Hollowtech II (50-34T)
  • Kaseta/wolnobieg Shimano 105 CS-HG70011 (11-34T)
  • Wkład suportu Shimano BB-RS500PB, PressFit, shell 41x86.5mm

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano 105 R7170, tarcze Shimano SM-RT70 140/140mm

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Shimano WH-RS370, CL (Tubeless Ready)
  • Opony p/t Schwalbe Pro One Evo, Super Race, V-Guard, 30-622, ADDIX Race
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Kierownica ONE Alloy, X-Race Aero, 31.8mm
  • Wspornik kierownicy ONE Race ICR, Alloy, 31,8mm, -7°
  • Siodło Selle Royal Gravel
  • Wspornik siodła ONE Aero Carbon
  • Pedały brak

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD204113
  • Kod EAN 8592842176132
  • Kod producenta 801.2022.28092

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 180-190
ST Długość rury podsiodłowej 502
TT Efektywna długość górnej rury 569
HT Długość główki ramy 160
SA Kąt rury podsiodłowej 73
HA Kąt główki ramy 72
CS Długość tylnych widełek 406
WB Baza kół 1010
Reach 392
Stack 578
BB Drop 70
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Zgłoś

  • Tomasz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

  • michał b.
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Sprzęt najwyższej klasy, jazda na nim to czysta przyjemność, sprawdził się nawet w terenie wyboistym na szutrze, polach i łąkach a jest jeszcze miejsce na szersze opony, także na pewno będzie użytkowany w sezonie jesienno-zimowym. Oprócz komfortu użytkowania jest po prostu piękny!

  • Michał
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Świetny rower Road+, czyli jeśli szukacie czegoś na pograniczu szosy i gravela, a nie chcecie mieć 2 rowerów. Jeżdżę w 90% po szosie, kupiłem dodatkowo drugi zestaw opon gravelowych 40c i jeśli chcę pojechać na wyjazd, gdzie przyda mi się szersza opona, to mam możliwość w 15 minut przygotować go do drogi. Zaś w codziennym użytkowaniu używam opon 30c ,żeby zasuwać po szosie. W obu trybach sprawdza się bardzo dobrze. Jazda sprawia mi mega dużo frajdy, wszystko działa, jak powinno. Polecam!

  • Andrzej
    3,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Rower fajny, wszechstronny. Przesiadka z gravela wykonanego z ciężkiego kawałka metalu. Jest moc. Nie jest jakoś super lekki. Legendy o tłumieniu wibracji przez pełną karbonową konstrukcję to papka marketingowa. Ale ma inną cechę. Jest sporo sztywniejszy od wspomnianego poprzednika. Martwiłem się tarczami 140 mm, bo rower będzie głównie jeździł w górach. Jednak na szybkich zjazdach nie czuć, że czegoś brakuje. Hamuje pewnie i skutecznie przy mojej wadzie w okolicy 90 kg. Wybrałem ten akurat sprzęt, bo producent ma rozbudowany katalog części zapasowych i akcesoriów (typu hak przerzutki, błotniki, dosłownie każda śrubka). To ważne bo np. sztyca karbonowa ma przekrój w kształcie litery D. Fajnie jest mieć świadomość, że w razie czego można kupić części zapasowe. Tym bardziej, że coś jest nie halo z tą sztycą. Na ramie informacja o momencie dokręcania 6 Nm, a w instrukcji karteczka, że jednak 10-12 Nm. Jak na karbon wydaje się to być za dużą wartością. Nie chcę sprawdzać procedury reklamacyjnej. Ale problem w tym, że mimo obszernego katalogu części, to te są praktycznie niedostępne. Ani w CR, ani u dystrybutora superiora na Polskę. Lepiej poszukać czegoś z typowymi rozwiązaniami (okrągła sztyca, czy zwykły mostek i prowadzeniem linek przez ramę, a nie przez mostek i główkę ramy). Rower zasługuje na ocenę 4.5, ale za tę ściemę z częściami...

Dostawa

W ramach dostawy oferujemy:

  • różne rodzaje przesyłki kurierskiej
  • odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).

Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.

Rower do samodzielnego złożenia

Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*. Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.

Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Rower wstępnie złożony

Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu? Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę, a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**. Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Koszt usługi: 69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy

Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*. Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym, ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**

Pamiętaj, aby po przejechaniu około 100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.

Dostawa kurierem: Ambro Express GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru. W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**. Koszt usługi klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi: Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem: GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.

Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.

WarszawaWrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
  • CH Okęcie Park
    Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
  • CH Aleja Bielany II
    ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi: Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem: GRATIS!

*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.

** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.