SUPERIOR X-ROAD 9.7 GF jest wyścigowym rowerem szosowym typ all-rounder. Wyróżnia go nie tylko najwyższej jakości wyposażenie, ale również wyjątkowa wszechstronność. Karbonowa rama o nowoczesnej geometrii gwarantuje osiągi potrzebne do ścigania się w amatorskich wyścigach na dystansach Gran Fondo. Natomiast uzupełniające ją wyposażenie złożone z pełnej grupy Shimano Ultegra 2x12 w wersji Di2 oraz lekkich kół DT Swiss ER 1600 SPLINE® sprawia, że jazda w każdych warunkach jest efektywna i komfortowa.
W rozmiarze 57 cm (L, 56 cm według producenta) rower szosowy Superior X-Road 9.7 GF waży 7,77 kg. Charakterystyczny dla rowerów z serii X-Road widelec ze zwiększonym prześwitem na koła umożliwia montaż szerszych opon niż fabryczne 700x30C – maksymalnie nawet gravelowe 700x40C. W ten sposób nowy model od czeskiej marki wpisuje się w najnowsze trendy, ponieważ realizuje koncepcję roweru szosowego typu Gran Fondo (lub Road Plus). Łączy on sportowe osiągi ze zdolnością do bardziej komfortowej jazdy po nierównym asfalcie czy wręcz trasach gravelowych.
Lekka i sztywna rama z włókna węglowego
Nowa rama X-Road powstała z wysokiej klasy włókna węglowego i ma certyfikację od UCI. Superior stosuje ją w swoich topowych rowerach szosowych, co jest najlepszym potwierdzeniem jej jakości. Kombinacja niskiej masy, wysokiej sztywności oraz nowoczesnej geometrii gwarantuje wyjątkowe osiągi.
Ultegra 2x12 w wersji Di2
Napęd Shimano 2x12 złożony z kompletnej grupy Ultegra w systemie elektronicznej zmiany przełożeń Di2 działa niezwykle precyzyjnie. Japoński producent zastosował w nim nie tylko swoje najnowsze technologie, ale także bardzo lekkie materiały. Zestawienie korby z zębatkami 50/34T oraz kasety 11-34T dostarcza wytrenowanemu zawodnikowi zakresu przełożeń odpowiedniego zarówno na płaskie trasy, jak i w góry.
Czysty kokpit i minimalistyczny wygląd ramy
Wszystkie linki poprowadzono wewnątrz ramy oraz schowano pod kierownicą, dzięki czemu osiągnięto w stu procentach czysty kokpit. Brak elementów wystających poza obrys roweru sprawia, że cały rower wygląda niezwykle efektownie i minimalistycznie.
Szosowe koła zaprojektowane do rowerów Endurance
Kompatybilne z systemem bezdętkowym koła DT Swiss ER 1600 SPLINE są modelem przeznaczonym do rowerów endurance. Wyróżnia je ogromna wszechstronność. Zarazem ułatwiają rozwijanie wysokich prędkości i zapewniają zwiększony komfort. Co więcej, ich szerokość obręczy pozwala na montaż stricte gravelowych opon (do 40 mm).
Technologie+
Di2
Dopracowana technologia elektronicznej zmiany biegów gwarantuje niezawodność niezależnie od pogody, sposobu użytkowania i zakłóceń radiowych.