SUPERIOR X-ROAD 9.7 GF jest wyścigowym rowerem szosowym typ all-rounder. Wyróżnia go nie tylko najwyższej jakości wyposażenie, ale również wyjątkowa wszechstronność. Karbonowa rama o nowoczesnej geometrii gwarantuje osiągi potrzebne do ścigania się w amatorskich wyścigach na dystansach Gran Fondo. Natomiast uzupełniające ją wyposażenie złożone z pełnej grupy Shimano Ultegra 2x12 w wersji Di2 oraz lekkich kół DT Swiss ER 1600 SPLINE® sprawia, że jazda w każdych warunkach jest efektywna i komfortowa.
W rozmiarze 57 cm (L, 56 cm według producenta) rower szosowy Superior X-Road 9.7 GF waży 7,77 kg.
Charakterystyczny dla rowerów z serii X-Road widelec ze zwiększonym prześwitem na koła umożliwia montaż szerszych opon niż fabryczne 700x30C – maksymalnie nawet gravelowe 700x40C. W ten sposób nowy model od czeskiej marki wpisuje się w najnowsze trendy, ponieważ realizuje koncepcję roweru szosowego typu Gran Fondo (lub Road Plus). Łączy on sportowe osiągi ze zdolnością do bardziej komfortowej jazdy po nierównym asfalcie czy wręcz trasach gravelowych.
Lekka i sztywna rama z włókna węglowego
Nowa rama X-Road powstała z wysokiej klasy włókna węglowego i ma certyfikację od UCI. Superior stosuje ją w swoich topowych rowerach szosowych, co jest najlepszym potwierdzeniem jej jakości. Kombinacja niskiej masy, wysokiej sztywności oraz nowoczesnej geometrii gwarantuje wyjątkowe osiągi.
Ultegra 2x12 w wersji Di2
Napęd Shimano 2x12 złożony z kompletnej grupy Ultegra w systemie elektronicznej zmiany przełożeń Di2 działa niezwykle precyzyjnie. Japoński producent zastosował w nim nie tylko swoje najnowsze technologie, ale także bardzo lekkie materiały. Zestawienie korby z zębatkami 50/34T oraz kasety 11-34T dostarcza wytrenowanemu zawodnikowi zakresu przełożeń odpowiedniego zarówno na płaskie trasy, jak i w góry.
Czysty kokpit i minimalistyczny wygląd ramy
Wszystkie linki poprowadzono wewnątrz ramy oraz schowano pod kierownicą, dzięki czemu osiągnięto w stu procentach czysty kokpit. Brak elementów wystających poza obrys roweru sprawia, że cały rower wygląda niezwykle efektownie i minimalistycznie.
Szosowe koła zaprojektowane do rowerów Endurance
Kompatybilne z systemem bezdętkowym koła DT Swiss ER 1600 SPLINE są modelem przeznaczonym do rowerów endurance. Wyróżnia je ogromna wszechstronność. Zarazem ułatwiają rozwijanie wysokich prędkości i zapewniają zwiększony komfort. Co więcej, ich szerokość obręczy pozwala na montaż stricte gravelowych opon (do 40 mm).
Technologie
Di2
Dopracowana technologia elektronicznej zmiany biegów gwarantuje niezawodność niezależnie od pogody, sposobu użytkowania i zakłóceń radiowych.
Opony p/tSchwalbe Pro One Evo, V-Guard, TL-Easy, (30-622) Addix Race
Rodzaj osi - przódSztywna oś 12x100 mm
Rodzaj osi - tyłSztywna oś 12x142 mm
Komponenty
KierownicaONE Carbon Integrated Cockpit ICR
SiodłoFizi:k Vento Argo R5, Alloy
Wspornik siodłaONE Aero Carbon
Pedałybrak w zestawie
Informacje handlowe
Kod produktuDD229201
Kod EAN8592842200011
Kod producenta801.2024.28027
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
Tabela rozmiarów
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
53 cm
55,5 cm
57 cm
59 cm
Rozmiar koła
28"
28"
28"
28"
Wzrost
170 - 180
175 - 185
180 - 190
190 - 200
ST Długość rury podsiodłowej
462
482
502
522
TT Efektywna długość górnej rury
532
545
569
590
HT Długość główki ramy
120
140
160
180
SA Kąt rury podsiodłowej
73,8
73,5
73
73
HA Kąt główki ramy
71
71,5
72
72
CS Długość tylnych widełek
406
406
406
406
WB Baza kół
990
996
1010
1032
Reach
376
380
392
408
Stack
537
557
578
597
BB Drop
70
70
70
70
Tabela rozmiarów i geometria roweru na podstawie danych ze strony producenta SUPERIOR
Ramy Szosowe
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
28"
Wzrost
190-200
ST Długość rury podsiodłowej
522
TT Efektywna długość górnej rury
590
HT Długość główki ramy
180
SA Kąt rury podsiodłowej
73
HA Kąt główki ramy
72
CS Długość tylnych widełek
406
WB Baza kół
1032
Reach
408
Stack
597
BB Drop
70
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości?
Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.
Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany
do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
WarszawaWrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
CH Okęcie Park Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
CH Aleja Bielany II ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi:Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.