Ridley Fenix Ultegra Di2 to profesjonalny rower szosowy, w którym zastosowano najnowocześniejsze technologie. Doskonale sprawdzi się na wszelkiego rodzaju wyścigach i zawodach. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom zwiększy Twoją przewagę nad rywalami. Docenią go jednak nie tylko doświadczeni kolarze, ale także średnio-zaawansowani i amatorzy, którzy już od początku swojej przygody z tym sportem chcą cieszyć się perfekcyjnym i niezawodnym sprzętem.
Model wyróżnia się sportową geometrią, która umożliwia przyjęcie aerodynamicznej, pochylonej pozycji. Zapewnia przy tym odpowiednią wygodę, a baranek na kierownicy owinięty został miękką owijką. Do produkcji ramy oraz widelca wykorzystano niezwykle lekki i wytrzymały karbon. Pozwoliło to na znaczne ograniczenie masy całej konstrukcji, a to z kolei przekłada się na wyższy komfort użytkowania i lepsze osiągi.

Prawdziwym rarytasem jest jednak nowoczesny napęd elektroniczny. Korba Rotor Vegast o zakresie 50/34T w połączeniu z pozostałymi komponentami należącymi do cenionej grupy Shimano Ultegra DI2 HDB gwarantują wysoką kulturę pracy oraz perfekcyjną precyzję działania. Przełożenia mieszczące się w ramach 2x11 pozwolą Ci dostosować biegi do aktualnego typu nawierzchni oraz nachylenia terenu, co umożliwi szybsze pokonywanie wzniesień i lepsze przyspieszenie na równej drodze. System DI2 daje możliwość regulacji pracy przerzutek oraz sprawia, że ich obsługa staje się intuicyjna.

Producent nie oszczędzał również na układzie hamowania. Wysoka efektywność napędu i związane z nią duże prędkości wymagają bezkompromisowych rozwiązań. Dlatego Ridley Fenix Ultegra DI2 wyposażony został w solidne i wyróżniające się dużą mocą oraz świetną modulacją hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Ultegra. Dzięki nim zawsze w porę zatrzymasz rower, unikając kolizji lub wywrotki.

Koła w rozmiarze 28” wyposażono w mocne i lekkie obręcze Levanto DB Carbon 38mm TLR od uznanej marki Forza. Założono na nie opony Vittoria Rubina Pro, które wyróżniają się dużą wytrzymałością, niskimi oporami toczenia i doskonałą przyczepnością na asfaltowych drogach.
