RaceRay 9.0 jest flagowym rowerem szosowym z oferty niemieckiej marki R-Raymon. Zbudowano go na bazie ramy z lekkiego włókna węglowego, przystosowanych do technologii Tubeless kół Mavic Ksyrium 30 oraz nowoczesnego napędu 2x12 z pełnej grupy komponentów Shimano Ultegra w systemie Di2.
Bezkompromisowe postawienie na wysoką jakość pozwoliło na stworzenie roweru o prawdziwie sportowych osiągach. W wyjątkowy sposób łączy on wszystko, co najważniejsze dla kolarza szosowego, czyli sprinterską dynamikę, komfort przy jeździe na dalekich dystansach, a także świetny wygląd.
Wszechstronność modelu RaceRay 9.0 sprawia, że nie ma on słabych punktów. Rower doskonale nadaje się na różne trasy – zarówno do wyścigów po płaskich terenach, jak i do wspinania się pod najbardziej wymagające góry.
Masa roweru R-Raymon RaceRay 9.0 w rozmiarze 58
Najważniejsze informacje:
- Rama wyprodukowana w 100% z włókna węglowego. Niemiecki producent postawił w serii RaceRay na niską masę i sztywność, dlatego umożliwiła ona zbudowanie bardzo lekkiego roweru. Doskonałe parametry przekładają się na topowe osiągi np. na podjazdach.
- Elektroniczny napęd Shimano Ultegra 2x12 Di2 gwarantuje doskonałą jakość działania i ogromne możliwości w zakresie konfigurowania w aplikacji. Korba typu Compact (50/34T) wraz z kasetą 11-34T oferuje niezwykle szeroki zakres przełożeń, który idealnie sprawdzi się zwłaszcza w górach. Osprzęt nie tylko błyskawicznie zmienia przełożenia, ale jest również lekki.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe z serii Ultegra R8170. Dwutłoczkowy mechanizm oraz tarcze o różnych średnicach – z większą 160 mm z przodu i lżejszą 140 mm z tyłu – gwarantują świetne osiągi. Szybko zatrzymają rozpędzony rower w każdych warunkach.
- Aluminiowe koła Mavic Ksyrium o wysokości 30 mm łączą niską masę z bardzo dużą wytrzymałością, dlatego świetnie nadają się do treningów lub dalekich wypraw. Obręcze zostały przystosowane do użytkowania w systemie bezdętkowym (Tubeless).
- Opony Continental Grand Sport Race w rozmiarze 700x28c, czyli w nowoczesnym standardzie. Zapewniają nie tylko niskie opory toczenia oraz dobrą przyczepność, ale także większy komfort jazdy po nierównym asfalcie.