Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Black Weeks

Rower szosowy GIANT TCR Advanced Pro 0 Di2

21 999  zł
Dostawa GRATIS
Cena katalogowa: 29 999
-18% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26 999
Do 10 rat 0%

2199.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do kwietnia nie płacisz!

Oblicz ratę
Ilość
21 999  zł Do koszyka
Ostatnie 2 szt.

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

U Ciebie już jutro!
Kup do: 16:00

Kup ten produkt dzisiaj do godziny 16:00, a otrzymasz go jutro. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie w poniedziałek! Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go w poniedziałek! Dostawa jest GRATIS.

Możliwy odbiór złożonego roweru

Zobacz również

Legendarny rower szosowy, który kiedyś zrewolucjonizował podejście do geometrii, objawia się w już 10. generacji. Giant TCR Advanced Pro 0 Di2 w nowej wersji umożliwia uzyskanie jeszcze większej prędkości, a wszystko za sprawą niezwykle lekkiej karbonowej konstrukcji, wysokiej sztywności i bezprzewodowego osprzętu Ultegra Di2. Model w standardzie oferowany jest z dwustronnym pomiarem mocy w korbie, a także łatwym dopasowaniem wysokości kierownicy (dwuczęściowe podkładki).

Opory powietrza zmniejsza m.in. sztyca z ukrytym mocowaniem i schowaną w jej środku baterią Di2 (ładowanie przez port tylnej przerzutki). Aerodynamiczna kierownica ma lekką flarę – dolny chwyt jest o 3 cm szerszy niż górna część komponentu (39/42 cm). To przekłada się na większą wygodę jazdy pod wiatr.

Rower szosowy Giant TCR Advanced Pro 0 Di2

Najważniejsze informacji o kultowym rowerze:

Recepta na sztywność? OverDrive Aero

Górna część ramy szosówki

Większa rura sterowa poprawia skuteczność oraz płynność sterowania rowerem – sztywność jest na najwyższym poziomie. Dodatkowo rower odznacza się perfekcyjną estetyką dzięki przewodom hamulcowym schowanym tak w ramie, jak i kanale pod niezintegrowanym mostkiem. 

Opisywane rozwiązanie przekłada się na łatwiejszą regulację wysokości kierownicy oraz ewentualny dobór innego jej wspornika. Uwagę przykuwa też duża liczba dwuczęściowych podkładek pod mostkiem – producent gwarantuje prostą modyfikację ustawienia kierownicy.

Niesłychana lekkość – karbon w aż 6 komponentach

Karbonowa obręcz i kompozytowy widelec.

Karbonowa rama, karbonowe koła z karbonowymi szprychami, karbonowa kierownica, karbonowa sztyca i karbonowy widelec – firma Giant zadbała o wszystko, co mogło się przełożyć na wyjątkowo niską masę modelu. 

Według producenta sama rama w rozmiarze M waży tylko 690 gramów.

Napęd Shimano Ultegra Di2

Korba gruby Ultegra.

Bezprzewodowy napęd Shimano Ultegra Di2 jest niesłychanie lekki i działa błyskawicznie. Zakres 446% stanowi klucz do gładkiego przyspieszania podczas wyścigów (korba 36/52T i kaseta 11-34). Ukryta w sztycy, a ładowana przez przerzutkę bateria starcza długo – to oznacza więcej przyjemności z korzystania z roweru, a mniej wysiłków związanych z obsługą.

Autorski pomiar mocy w korbie

Pomiar mocy w korbie.

Giant Power Pro to dwustronny pomiar mocy. Informacja dociera z obu stron korby niezależnie, co sprawia, że odczyt jest bardzo precyzyjny. Zgodność z protokołami Bluetooth i ANT+ powoduje, że urządzenie jest uniwersalne. Dioda na obudowie poinformuje Cię o poziomie naładowania akumulatora. Według producenta miernik starcza na nawet 100 godzin jazdy na jednym ładowaniu baterii.

Lekkie hydrauliczne hamulce

Również hamulce należą do rodziny osprzętu Shimano Ultegra. Z tyłu postawiono na mniejszą tarczę w stosunku do przodu (160/140 mm), co dodatkowo przełożyło się na lekkość zapewnianą także przez znakomitą konstrukcję zacisków i klamek. Na okładzinach zastosowano radiatory, dzięki czemu wymagające zjazdy nie kończą się przegrzaniem klocków.

Karbonowe koła z oponami Cadex

Komplet fabrycznych kół z karbonowymi szprychami waży około 1340 gramów. Na obręcze o stożkach 40 mm nałożono opony Cadex (28 mm) w systemie bezdętkowym, który pozwoli dodatkowo odjąć gramów TCR-owi. W razie potrzeby można zamontować ogumienie do nawet 33 mm szerokości – widełki pozwalają na tę modyfikację. 

Wkładka Race Shield sprawia, że ogumienie trudno przebić, a wysoki oplot (aż 240 TPI) przekłada się na jeszcze niższą masę. Bębenek z ratchetem zapewnia odpowiedni transfer mocy na koła i gwarantuje przyjemnie dźwięczną pracę napędu.

Technologie

Di2

Di2

Dopracowana technologia elektronicznej zmiany biegów gwarantuje niezawodność niezależnie od pogody, sposobu użytkowania i zakłóceń radiowych.

OverDrive Aero

OverDrive Aero

Autorska technologia marki Giant. Polega ona na zwiększeniu rozmiaru rury sterowej widelca. Powiększone łożyska główki ramy razem ze stożkowym kształtem rury odpowiadają za ich optymalną sztywność, zapewniając nawet do 15% lepszą wydajność.

CFD

CFD

Technologia CFD (Computational Fluid Dynamics, czyli obliczeniowa mechanika płynów) pozwala na uwzględnienie wszystkich elementów mających wpływ na przepływ powietrza. Używana jest chociażby przy projektowaniu samolotów hipersonicznych, a w kolarstwie przydaje się m.in. do tworzenia kasków i obręczy.

Specyfikacja

Informacja

Rama

  • Rozmiar ramy 58 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta L
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive

Napęd

  • Napęd 2x12
  • Przerzutka przednia Shimano Ultegra Di2
  • Przerzutka tylna Shimano Ultegra Di2
  • Manetki Shimano Ultegra Di2
  • Mechanizm korbowy Shimano Ultegra, 36/52, z pomiarem mocy Giant Power Pro
  • Kaseta/wolnobieg Shimano Ultegra, 11-34
  • Wkład suportu Shimano SM-BB71-41B, press fit

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano Ultegra, hydrauliczne 160/140

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Giant SLR 0 40, szerokość zewnętrzna: 28mm, hookless, tubeless, karbon
  • Opony p/t CADEX Race GC, Race Shield, 240 TPI, tubeless, 700x28c
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Kierownica Giant Contact SLR, karbon
  • Wspornik kierownicy Giant Contact SL AeroLight, aluminium
  • Siodło Giant Fleet SL,
  • Wspornik siodła Giant Variant, -5/+15mm offset, karbon
  • Pedały brak

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD232751
  • Kod EAN 4711291078567
  • Kod producenta 1096025147

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 183-193
ST Długość rury podsiodłowej 530
TT Efektywna długość górnej rury 580
HT Długość główki ramy 185
SA Kąt rury podsiodłowej 73
HA Kąt główki ramy 73
CS Długość tylnych widełek 405
WB Baza kół 1006
Reach 402
Stack 581
BB Drop 67
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

W ramach dostawy oferujemy:

  • różne rodzaje przesyłki kurierskiej
  • odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).

Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.

Rower do samodzielnego złożenia

Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*. Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.

Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Rower wstępnie złożony

Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu? Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę, a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**. Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Koszt usługi: 69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy

Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*. Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym, ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**

Pamiętaj, aby po przejechaniu około 100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.

Dostawa kurierem: Ambro Express GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru. W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**. Koszt usługi klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi: Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem: GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.

Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.

WarszawaWrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
  • CH Okęcie Park
    Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
  • CH Aleja Bielany II
    ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi: Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem: GRATIS!

*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.

** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.