Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Black Weeks

Rower szosowy GIANT TCR Advanced Pro 0 AXS

25 999  zł
Dostawa GRATIS
Cena katalogowa: 31 999
-10% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28 999
Do 10 rat 0%

2599.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do kwietnia nie płacisz!

Oblicz ratę
Ilość
25 999  zł Do koszyka
Ostatnia 1 szt.

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

U Ciebie już jutro!
Kup do: 16:00

Kup ten produkt dzisiaj do godziny 16:00, a otrzymasz go jutro. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie w poniedziałek! Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go w poniedziałek! Dostawa jest GRATIS.

Możliwy odbiór złożonego roweru

Zobacz również

TCR Advanced Pro 0 w już 10. generacji przypomina o rewolucji dokonanej kiedyś przez markę Giant w geometrii modeli szosowych. Kolejne wcielenie szosówki to połączenie klasyki z nowoczesnością – ma elektroniczny napęd AXS, pomiar mocy Quarq oraz 6 karbonowych komponentów. Łatwo więc znaleźć powód zarówno fantastycznego działania osprzętu, jak i lekkości samej szosówki.

W standardzie model sprzedawany jest z wieloma dwuczęściowymi podkładkami pod mostek, dlatego łatwo można dopasować wysokość kokpitu. Zaletą roweru jest też sztywność i aerodynamiczność uzyskana m.in. za pomocą ukrytego mocowania wspornika siodełko oraz samej sztycy Variant.

Rower szosowy TCR marki Giant.

Warto dodać, że kierownica ma delikatną flarę, a dolny chwyt jest o 3 cm szerszy niż góra (39/42 cm), przez co wygoda – zdecydowanie się zwiększa.

Najważniejsze informacje o TCR Advanvced Pro 0:

Rower sztywny i aerodynamiczny

Górna rura ramy roweru szosowego.

Płynne sterownie rowerem to zasługa m.in. ukształtowania rury sterowej (litera D). Przewody hamulcowe schowano w ramie oraz kanale pod mostkiem – estetyka jest na najwyższym poziomie.  Dzięki wykorzystaniu technologii CFD, czyli dynamiki płynów, a także testów w tunelu aerodynamicznym, TCR Advanvced Pro 0 ma opływowy kształt, idealny na jazdę także w wietrze.

6 karbonowych komponentów

Góra widelca i obręcz rowerowa.

Karbonowe są: koła (obręcze i szprychy), kierownica, sztyca, rama oraz widelec. Można więc śmiało stwierdzić, że Giant zadbał o wszystko, co mogłoby przełożyć się na niesłychanie niską masę tak ramy, jak i całego roweru.

Napęd SRAM Force AXS

Tylna przerzutka SRAM

Dzięki bezprzewodowemu napędowi SRAM Force AXS otrzymujesz błyskawiczną zmianę biegów, w tym niezwykle łatwe wrzucanie wyższego biegu na korbie, czego bez elektroniki nie udałoby się uzyskać. Mała zębatka kasety (10T) oznacza jeszcze szybsze zjazdy, a cały zakres (502%) pozwala dostosować się do zmiennego ukształtowania trasy.

Pomiar mocy Quarq

Korba z pomiarem mocy Quarq.

Dzięki pomiarowi mocy – wykonanemu podobnie jak napęd przez amerykański koncern SRAM – od razu dostajesz wgląd w analizę własnych możliwości. Zaletę miernika Quarq stanowi technologia automatycznej kalibracji, a nie mniej ważną cechą jest podział – badanie nacisku obu nóg – czy uwzględnienie panującej temperatury, które pozwala uzyskać maksymalną dokładność odczytu.

Hydrauliczne hamulce tarczowe Force AXS

Również hamulce należą do grupy SRAM Force AXS. Z tyłu postawiono na mniejszą tarczę niż z przodu (160/140 mm) – to oszczędność masy przy zachowaniu wysokiej skuteczności całego zestawu.

Opony Cadex na karbonowych obręczach

Zestaw karbonowych szprych i obręczy pozwala uzyskać wyjątkowo niską masę. 40 milimetrowe stożki dodają stabilności prowadzenia oraz aerodynamiczności. Na koła nałożono opony Cadex o szerokości 28 mm, ale w widełkach zmieści się nawet model o 33 mm szerokości. System bezdętkowy wraz z wysokim oplotem (240 TPI) sprawia, że komplet jest jeszcze lżejszy, a wkładka Race Shield zapobiega przebiciu ogumienia.

Technologie

OverDrive Aero

OverDrive Aero

Autorska technologia marki Giant. Polega ona na zwiększeniu rozmiaru rury sterowej widelca. Powiększone łożyska główki ramy razem ze stożkowym kształtem rury odpowiadają za ich optymalną sztywność, zapewniając nawet do 15% lepszą wydajność.

CFD

CFD

Technologia CFD (Computational Fluid Dynamics, czyli obliczeniowa mechanika płynów) pozwala na uwzględnienie wszystkich elementów mających wpływ na przepływ powietrza. Używana jest chociażby przy projektowaniu samolotów hipersonicznych, a w kolarstwie przydaje się m.in. do tworzenia kasków i obręczy.

AXS

AXS

Na nowo zaprojektowany system integracji SRAM, łączący elektroniczne komponenty rowerowe z oprogramowaniem sterującym. Aplikacja SRAM AXS to rozbudowane narzędzie umożliwiające nie tylko sprawdzenie poziomu naładowania baterii, ale również dostosowanie działania przerzutki, personalizację sterowania manetkami. Ponadto dba o prawidłowy serwis napędu, przypominając o okresowych terminach konserwacji, czy o dostępnych aktualizacjach oprogramowania.

Tubeless Ready System (TRS)

Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.

Specyfikacja

Informacja

Rama

  • Rozmiar ramy 55 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta M
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive

Napęd

  • Napęd 2x12
  • Przerzutka przednia SRAM Force AXS
  • Przerzutka tylna SRAM Force AXS
  • Manetki SRAM Force AXS, 2x12
  • Mechanizm korbowy SRAM Force AXS D2, 33/46, z pomiarem mocy SRAM Quarq
  • Kaseta/wolnobieg SRAM Force, 10-36
  • Wkład suportu SRAM DUB, press fit

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t SRAM Force AXS, hydrauliczne 160/140

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Giant SLR 0 40, szerokość zewnętrzna: 28mm, hookless, tubeless, karbon
  • Opony p/t CADEX Race GC, Race Shield, 240 TPI, tubeless, 700x28c
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Kierownica Giant Contact SLR, karbon
  • Wspornik kierownicy Giant Contact SL AeroLight, aluminium
  • Siodło Giant Fleet SL,
  • Wspornik siodła Giant Variant, -5/+15mm offset, karbon
  • Pedały brak

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD232741
  • Kod producenta 1096024145

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 171-181
ST Długość rury podsiodłowej 470
TT Efektywna długość górnej rury 550
HT Długość główki ramy 145
SA Kąt rury podsiodłowej 73,5
HA Kąt główki ramy 73,5
CS Długość tylnych widełek 405
WB Baza kół 980
Reach 388
Stack 545
BB Drop 69
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

W ramach dostawy oferujemy:

  • różne rodzaje przesyłki kurierskiej
  • odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).

Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.

Rower do samodzielnego złożenia

Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*. Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.

Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Rower wstępnie złożony

Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu? Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę, a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**. Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Koszt usługi: 69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy

Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*. Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym, ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**

Pamiętaj, aby po przejechaniu około 100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.

Dostawa kurierem: Ambro Express GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru. W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**. Koszt usługi klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi: Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem: GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.

Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.

WarszawaWrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
  • CH Okęcie Park
    Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
  • CH Aleja Bielany II
    ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi: Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem: GRATIS!

*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.

** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.