GIANT TCR Advanced 1 KOM to wyjątkowy model, którego zalety doceni każdy entuzjasta kolarstwa szosowego. Ten ultralekki, wytrzymały, oparty na wysokiej klasy podzespołach oraz zaawansowanych autorskich technologiach marki rower to prawdziwe dzieło sztuki. Tworząca spójną jedność doskonale skomponowana szosa pozwoli łamać ograniczenia i pokonywać własne bariery. Niezależnie czy na długiej prostej, czy na stromych podjazdach, z modelem TCR Advanced 1 KOM poczujesz prawdziwą moc.
Co sprawia, że GIANT TCR Advanced 1 KOM jest tak wyjątkowy?
Kompozytowa rama
Karbonowa rama wykonana z kompozytu Advanced charakteryzuje się doskonałym stosunkiem sztywności do wagi. Jej przedni trójkąt powstaje jako jednolity, integralny element, dzięki zastosowaniu opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction. Niezwykle opływowy kształt rur został opracowany przy użyciu modelowania CFD oraz przetestowany w profesjonalnym tunelu aerodynamicznym. Dzięki temu minimalizuje opór powietrza, co jest kluczowe podczas szybkiej jazdy i ataków na trasie. To przekłada się na dynamiczne przyspieszenie i efektywne przenoszenie mocy.
Widelec z kompozytu Advanced-Grade z rurą sterową OverDrive Aero zapewnia doskonałą kontrolę w każdych warunkach. Mostek Contact AeroLight dzięki wewnętrznemu prowadzeniu linek wygląda estetycznie, zapewnia lepszą aerodynamikę. Zapewnia także dodatkową ochronę przewodów przed uszkodzeniem. Dopełnieniem konstrukcji jest niezwykle lekka karbonowa sztyca Variant, pozwalająca w pełni dopasować ustawienia do potrzeb kolarza.
Napęd Shimano 105
Napęd w rowerze szosowym Giant TCR Advanced 1 to zaawansowany system oparty na komponentach pochodzących z grupy Shimano 105. Został on zoptymalizowany tak, by zapewnić niezrównaną wydajność, płynność oraz precyzję zmiany biegów. To czyni go doskonałym wyborem zarówno dla ambitnych amatorów, jak i zaawansowanych kolarzy szosowych.
Przerzutka przednia Shimano 105 Di2 razem z tylną Shimano 105 Di2 tworzą kompaktową, lekką konstrukcję. Kombinacja 2x12 zapewnia szeroki zakres przełożeń, umożliwiająca wygodną jazdę zarówno na płaskim terenie, jak i podczas wymagających podjazdów. Obsługiwane przez manetki z tej samej grupy, zintegrowane z systemem elektronicznej zmiany przełożeń, komponują się w fantastyczną całość, zapewniającą doskonałą kontrolę w każdej sytuacji.
Hamulce hydrauliczne
Giant TCR Advanced 1 KOM został wyposażony w hamulce hydrauliczne Shimano 105 BR-R7170 Ich wysoka wydajność oraz niezawodna praca zapewniają rewelacyjną kontrolę nad prędkością. Uzupełnione o tarcze SM-RT70 (przednia 160 mm, tylna 140 mm) pozwalają na szybkie odprowadzanie ciepła, co pozwala uniknąć ich przegrzania.
Koła na asfalt
Szosa została wyposażona w koła, które oferują doskonały balans między wytrzymałością, aerodynamiką i wagą. To sprawia, że jest ona idealnym wyborem zarówno do codziennych treningów, jak i bardziej wymagających wyścigów. Obręcze Giant P-R2 o wysokości 36 mm zapewniają dobrą opływowość, ułatwiając utrzymanie wysokich prędkości na płaskich odcinkach oraz podczas zjazdów. Uzupełnieniem tych obręczy są opony Giant Gavia Course 1, wyróżniające się niskimi oporami toczenia oraz doskonałą przyczepnością. Dzięki bezdętkowej konstrukcji, użytkownik może cieszyć się większym komfortem jazdy oraz zmniejszonym ryzykiem przebicia opony.
Duży prześwit zapewnia możliwość montażu opon o szerokości do 33 mm, co przekłada się na wyjątkową wszechstronność oraz komfort jazdy na różnych nawierzchniach, od gładkiego asfaltu po bardziej wymagające drogi.
Technologie
Advanced Composite Technology
Innowacyjne rozwiązanie technologiczne marki Giant pozwalające na połączenie carbonu z polimerami żywicznymi. Pozwala to na stworzenie stopu cechującego się niską masą i dużą sztywnością.
OverDrive Aero
Autorska technologia marki Giant. Polega ona na zwiększeniu rozmiaru rury sterowej widelca. Powiększone łożyska główki ramy razem ze stożkowym kształtem rury odpowiadają za ich optymalną sztywność, zapewniając nawet do 15% lepszą wydajność.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Wspornik siodłaGiant Variant, -5/+15mm offset, karbon
Pedałybrak w zestawie
Informacje handlowe
Kod EAN4711291080300
Kod producenta1096022146
Dane producentaGIANT GROUP Dongda Rd., Xitun Dist., 40763, Taichung City Tajwan https://www.giantgroup-cycling.com
Dane osoby odpowiedzialnejGiant Europe B.V. / Giant Europe Manufacturing B.V. Pascallaan 66, 8218, NJ Lelystad Holandia info@giant-europe.com
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
Tabela rozmiarów
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
52 cm
53,5 cm
55 cm
56,5 cm
58 cm
60 cm
Rozmiar koła
28"
28"
28"
28"
28"
28"
Wzrost
157 - 169
165 - 175
171 - 181
177 - 187
183 - 193
189 - 199
ST Długość rury podsiodłowej
425
445
470
500
530
560
TT Efektywna długość górnej rury
520
535
550
565
580
600
HT Długość główki ramy
120
130
145
165
185
200
SA Kąt rury podsiodłowej
74.5
74
73.5
73
73
72,5
HA Kąt główki ramy
71
72,3
73
73
73
72,5
CS Długość tylnych widełek
405
405
405
405
405
405
WB Baza kół
976
977
980
991
1006
1020
Reach
376
383
388
393
402
412
Stack
517
528
545
562
581
596
BB Drop
72
69,5
69,5
67
67
67
Ramy Szosowe
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
28"
Wzrost
177-187
ST Długość rury podsiodłowej
500
TT Efektywna długość górnej rury
565
HT Długość główki ramy
165
SA Kąt rury podsiodłowej
73
HA Kąt główki ramy
73
CS Długość tylnych widełek
405
WB Baza kół
991
Reach
393
Stack
562
BB Drop
67
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.