Giant Propel Advanced Pro 1 to zaawansowany rower szosowy zaprojektowany dla wymagających kolarzy. Konstrukcja tego modelu została stworzona do rozwijania wysokich prędkości. Precyzyjna budowa z nowoczesnym projektem ramy jest lekka i będzie istotnym wsparciem podczas bicia własnych rekordów. Projektanci marki wprowadzili szereg rozwiązań, które są gwarantem najwyższej jakości. Unikalny, elipsowaty kształt rurek, nowy sposób prowadzenia przewodów czy wykorzystanie zaawansowanych kompozytów stanowią główne atuty tej propozycji.
Waga roweru GIANT Propel Advanced Pro 1.
Najważniejsze cechy
Formowanie ramy AeroSystem o unikalnym kształcie
Jednym z unikalnych rozwiązań zastosowanych w Giant Propel Advanced Pro 1 jest zastosowanie technologii AeroSystem. Pozwoliło na opracowanie unikalnego kształtu ramy — przypominającego spłaszczoną elipsę, co przekłada się na niższe opory toczenia. Potwierdzają to badania w tunelu aerodynamicznym.
Nowoczesne prowadzenie przewodów
Rozwiązanie Overdrive Aero pozwoliło na zmniejszenie oporów powietrza. Zastosowanie unikalnej budowy rury sterowej (kształt “D”) przekłada się na lepszą aerodynamikę, a jednocześnie pozwala na precyzyjne ukrycie przewodów w ramie. Jednocześnie pozwala na precyzyjną regulację do potrzeb rowerzystów.
Rama z carbonu Advanced
Lekka, skutecznie redukująca drgania i odpowiednio sztywna rama to zasługa połączenia carbonu ze specjalną żywicą. Advanced Composite ma świetny stosunek sztywności do masy. Nie można także zapominać o unikalnej konstrukcji przedniego trójkąta — został on opracowany z jednego fragmentu tworzywa.
Elektroniczny osprzęt SRAM
Ten świetny rower szosowy wyposażono w jedną z najciekawszych grup osprzętu na rynku. SRAM Rival eTap AXS to elektroniczny bezprzewodowy system zmiany biegów. Zastosowano wariant w konfiguracji 2x12, co gwarantuje szeroki zakres przełożeń. Całość uzupełniają hydrauliczne hamulce tarczowe tej samej marki, które cechuje fenomenalna modulacja i duża siła.
Pomiar mocy Power Halo
Projektanci Giant zadbali o najwyższą jakość zastosowanych technologii. Właśnie dlatego integralnym elementem konstrukcji jest wbudowany czujnik mocy Power Halo. To niewielkie, proste w obsłudze urządzenie, które umożliwia odczytywanie precyzyjnej siły, jaką wkładasz w napędzanie pedałów. To prosta droga do optymalizacji treningów.
System Giant Tubeless
Dużą zaletą jest zastosowanie carbonowych kół o profilu 50 milimetrów, które pracują systemie bezdętkowym, czyli tubeless ready. Konstrukcja typu hookless gwarantuje obniżenie masy obręczy i aerodynamiczny profil. Jednocześnie gwarantuje lepszą przyczepność podczas wchodzenia w zakręty.
Opony Giant Gavia Course
Na świetnej jakości kołach zamontowano opony klasy premium. Model Giant Gavia Course został zaprojektowany dla najbardziej wymagających użytkowników, dzięki czemu masz pewność, że sprawdzi się podczas wyścigów szosowych. Wykazuje niskie opory toczenia, świetną wytrzymałość, a dodatkowo satysfakcjonującą odporność na ścieranie.
Bogate wyposażenie dodatkowe
Giant dostarcza Propel Advanced Pro 1 z uchwytem do komputera rowerowego, dwoma koszykami bidonu i zestawem bezdętkowym (uszczelniaczem, kluczem do zaworu i łyżką do opon).
Technologie
OverDrive Aero
Autorska technologia marki Giant. Polega ona na zwiększeniu rozmiaru rury sterowej widelca. Powiększone łożyska główki ramy razem ze stożkowym kształtem rury odpowiadają za ich optymalną sztywność, zapewniając nawet do 15% lepszą wydajność.
CFD
Technologia CFD (Computational Fluid Dynamics, czyli obliczeniowa mechanika płynów) pozwala na uwzględnienie wszystkich elementów mających wpływ na przepływ powietrza. Używana jest chociażby przy projektowaniu samolotów hipersonicznych, a w kolarstwie przydaje się m.in. do tworzenia kasków i obręczy.
AXS
System łączności komponentów bezprzewodowych SRAM-a, pozwalający na swobodną komunikację elektronicznych grup napędu, sztyc opuszczanych i pomiarów mocy. Pozwala też na prostą obsługę, regulację i aktualizacje za pomocą intuicyjnej aplikacji.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Dane producentaGIANT GROUP Dongda Rd., Xitun Dist., 40763, Taichung City Tajwan https://www.giantgroup-cycling.com
Dane osoby odpowiedzialnejGiant Europe B.V. / Giant Europe Manufacturing B.V. Pascallaan 66, 8218, NJ Lelystad Holandia info@giant-europe.com
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
Tabela rozmiarów
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
52 cm
53,5 cm
55 cm
56,5 cm
58 cm
60 cm
Rozmiar koła
28"
28"
28"
28"
28"
28"
Wzrost
157 - 169
165 - 175
171 - 181
177 - 187
183 - 193
189 - 199
ST Długość rury podsiodłowej
465
500
520
545
575
595
TT Efektywna długość górnej rury
520
535
550
565
580
600
HT Długość główki ramy
120
130
145
165
185
200
SA Kąt rury podsiodłowej
74.5
74
73.5
73
73
73
HA Kąt główki ramy
71
72,3
73
73
73
72,5
CS Długość tylnych widełek
405
405
405
405
405
405
WB Baza kół
976
977
980
991
1006
1020
Reach
376
383
388
393
402
412
Stack
517
528
545
562
581
596
BB Drop
72
70
70
67
67
67
Ramy Szosowe
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
28"
Wzrost
183-193
ST Długość rury podsiodłowej
575
TT Efektywna długość górnej rury
580
HT Długość główki ramy
185
SA Kąt rury podsiodłowej
73
HA Kąt główki ramy
73
CS Długość tylnych widełek
405
WB Baza kół
1006
Reach
402
Stack
581
BB Drop
67
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.