Damski rower szosowy Liv EnviLiv Advanced SL LTD to doskonała propozycja dla najbardziej wymagających kolarek. Został on zaprojektowany z myślą o startach w kolarskich wyścigach. Aerodynamiczna konstrukcja gwarantuje maksymalną wydajność, dzięki czemu na tej szosie rozwiniesz wysokie prędkości. Doskonałej jakości rama została skonstruowana na bazie unikalnego stopu carbonu i polimerów żywicznych, co wpływa na perfekcyjną sztywność i niską masę. Precyzyjnie zaprojektowaną konstrukcję uzupełnia elektroniczny osprzęt SRAM Force eTap AXS. To nie tylko komponenty wyróżniające się najwyższą jakością wykonania, ale także osprzęt, który możemy skonfigurować w taki sposób, aby były idealnie dopasowane do naszych potrzeb.
Najważniejsze cechy:
Rama Advanced SL
Autorska rama Giant została opracowana z wykorzystaniem zaawansowanej Carbon Nanotube Technology. Włókno węglowe wzbogacono o mikroskopijne polimery żywicy, dzięki czemu konstrukcja jest nawet o 14% bardziej odporna na uderzenia niż w przypadku klasycznego carbonu. Jednocześnie jest lekka i wytrzymała, dzięki zastosowaniu Continuous Fiber Technology.
Rura sterowa OverDrive Aero
Kształt litery D, jaki nadano rurze sterowej widelca, w połączeniu z elementami dystansowymi pozwoliły na opracowanie aerodynamicznego kokpitu. OverDrive Aero dodatkowo pozwala na znacznie prostsze serwisowanie systemu wewnętrznie prowadzonych przewodów hamulcowych i linek przerzutki.
Elektroniczna zmiana biegów
Napęd opierający się na elektronicznej grupie osprzętu SRAM Force eTap AXS w konfiguracji 2x12 łączy w sobie nowoczesne technologie z wydajnością. Elektroniczna zmiana biegów jest dokładna, co pozwala mieć kontrolę nad rowerem. Szeroki zakres przełożeń sprawdzi się natomiast na najbardziej wymagających szlakach, pozwalając uzyskać przewagę nad rywalkami.
Hydrauliki SRAM Force eTap AXS
Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Force eTap AXS doskonale sprawdzą się, gdy poszukujesz roweru wyposażonego w precyzyjne komponenty. Ten elektroniczny model pracuje w systemie AXS, dzięki czemu możesz dopasować ich pracę do własnych preferencji. Zaawansowany system HydroHC pozwala zoptymalizować pracę zasilania i ustawienie modulacji.
Carbonowe koła tubeless ready
Rower opiera się na bardzo lekkich kołach wykonanych z carbonu. Projektanci tajwańskiej marki postawili na model CADEX 50 Disc. Obręcze pracują w systemie tubeless ready, co jest dużym atutem dla wielu użytkowniczek. Dodatkowo zastosowano konstrukcję typu hookles, wyróżniającą się właściwościami aerodynamicznymi i pozwala dodatkowo obniżyć masę konstrukcji.
Opony Cadex Race
Waga roweru LIV EnviLiv Advanced SL LTD.
Wyścigowe opony Cadex Race doskonale sprawdzają się, gdy zależy nam na osiągnięciu maksymalnych prędkości. Ogumienie to cechuje się doskonałymi właściwościami jezdnymi, gwarantując precyzyjną pracę na różnorodnych trasach. Docenisz je podczas szosowej wspinaczki, ponieważ są nie tylko szybkie, ale także doskonale przyczepne. Pracują w systemie bezdętkowym.
Aerodynamiczne koszyki na bidon
W zestawie z rowerem otrzymasz dodatkowo dwa koszyki na bidon o aerodynamicznej konstrukcji. Elementy te dostosowano do kształtu trójkąta ramy, dzięki czemu precyzyjnie się z nimi integrują. Pozwoliło to na dodatkowe obniżenie oporów powietrza, co przekłada się na optymalizację konstrukcji.
Technologie
OverDrive Aero
Autorska technologia marki Giant. Polega ona na zwiększeniu rozmiaru rury sterowej widelca. Powiększone łożyska główki ramy razem ze stożkowym kształtem rury odpowiadają za ich optymalną sztywność, zapewniając nawet do 15% lepszą wydajność.
CFD
Technologia CFD (Computational Fluid Dynamics, czyli obliczeniowa mechanika płynów) pozwala na uwzględnienie wszystkich elementów mających wpływ na przepływ powietrza. Używana jest chociażby przy projektowaniu samolotów hipersonicznych, a w kolarstwie przydaje się m.in. do tworzenia kasków i obręczy.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Advanced Composite Technology
Innowacyjne rozwiązanie technologiczne marki Giant pozwalające na połączenie carbonu z polimerami żywicznymi. Pozwala to na stworzenie stopu cechującego się niską masą i dużą sztywnością.
Wspornik kierownicyGiant Contact SLR Aero, karbon, długość 100mm
SiodłoLiv Alcara SLR, karbonowe szyny
Wspornik siodłaGiant Vector SLR, w pełni z karbonu
Pedałybrak w zestawie
Informacje handlowe
Kod EAN4711291075771
Kod producenta1036004105
Dane producentaGIANT GROUP Dongda Rd., Xitun Dist., 40763, Taichung City Tajwan https://www.giantgroup-cycling.com
Dane osoby odpowiedzialnejGiant Europe B.V. / Giant Europe Manufacturing B.V. Pascallaan 66, 8218, NJ Lelystad Holandia info@giant-europe.com
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
Tabela rozmiarów
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
51 cm
52,5 cm
54 cm
55,5 cm
Rozmiar koła
28"
28"
28"
28"
Wzrost
152 - 163
158 - 169
164 - 176
170 - 182
ST Długość rury podsiodłowej
470
500
530
560
TT Efektywna długość górnej rury
508
524
540
555
HT Długość główki ramy
120
135
155
175
SA Kąt rury podsiodłowej
75
74.5
74
73.5
HA Kąt główki ramy
71
72
72,5
72,5
CS Długość tylnych widełek
405
405
405
405
WB Baza kół
973
977
984
996
Reach
370
377
382
386
Stack
517
532
553
569
BB Drop
72
72
72
72
Ramy Szosowe
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
28"
Wzrost
164-176
ST Długość rury podsiodłowej
530
TT Efektywna długość górnej rury
540
HT Długość główki ramy
155
SA Kąt rury podsiodłowej
74
HA Kąt główki ramy
72,5
CS Długość tylnych widełek
405
WB Baza kół
984
Reach
382
Stack
553
BB Drop
72
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości?
Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.
Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany
do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
Gdańsk
CR Gdańsk - Morski Park Handlowy ul. Przywidzka 10A, 80-174 Gdańsk Otwarte od: 10:00 do 21:00 Zobacz więcej
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi:Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.