R-Raymon FullRay 150 9.0 to rower MTB z pełnym zawieszeniem zaprojektowany specjalnie dla fanów mocnych wrażeń. Już na pierwszy rzut oka widać, że ta konstrukcja przygotowana została do jazdy w każdych warunkach. Doskonale poradzi sobie zarówno na singletrackach, oferując doskonałą płynność jazdy, jak i na bardziej wymagających trasach. Sprawdzi się również w bikeparkach podczas pokonywania przeszkód takich jak hopy czy spadków z wysokich dropów. Zastosowane w nim rozwiązania technologiczne, takie jak choćby dropper pozwalający błyskawicznie obniżyć siodełko, dopełnia bardzo atrakcyjny design, dzięki któremu będziesz przyciągać spojrzenia innych rowerzystów.
Lekka, karbonowa rama
Projektanci odpowiedzialni za opracowanie roweru wzięli pod uwagę specyfikę jazdy w trudnym, górskim terenie. Dlatego rower R-Raymon FullRay 150 9.0 wyróżnia się progresywną geometrią, dzięki której bez problemu dopasujesz ułożenie swojego ciała do aktualnych warunków terenowych. Jazda w lekko pochylonej pozycji umożliwi Ci zarówno pokonywanie podjazdów, jak i zachowanie stabilności na zjazdach ze stromych stoków.
Nie bez znaczenia jest również materiał, którego użyto do wykonania ramy. Wyprodukowano ją z niezwykle lekkiego i charakteryzującego się wysoką sztywnością karbonu, który dobrze pochłania mikrodrgania, zwiększając komfort rowerzysty. Wykorzystanie włókna węglowego sprawiło, że całość jest stosunkowo lekka, jak na rower typu full-suspension.
Przewody poprowadzone zostały wewnątrz rur. Dzięki temu rower prezentuje się bardzo atrakcyjnie, a dodatkowo kable są lepiej zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi.
Płynne pokonywanie wybojów dzięki pełnemu zawieszeniu
R-Raymon FullRay 150 9.0 wyposażony został w pełne zawieszenie. Dzięki temu gwarantuje większy komfort oraz zwiększoną płynność i bezpieczeństwo jazdy. Z przodu zastosowano amortyzator Rock Shox 35 Gold RL ze sprężyną powietrzną Debon Air, która doskonale tłumi nawet niewielkie drgania. Skok o wysokości 150 mm bez problemu sprawdzi się podczas uprawiania enduro i dynamicznej jazdy w bikeparku.
Za amortyzację tyłu odpowiada damper Rock Shox Select+. Dzięki niemu pokonywanie odcinków pełnych przeszkód, takich jak kamienie czy wystające korzenie stanie się znacznie płynniejsze. Ułatwi także utrzymanie stabilności po lądowaniu z dropa.
Napęd z komponentami SRAM
Producent zdecydował się na zastosowanie w rowerze nowoczesnego napędu w konfiguracji 1x12. Wszystkie komponenty pochodzą ze znanych grup popularnej, amerykańskiej marki SRAM. Korba z wysokiej serii X1 z zębatką 32T wraz z kasetą o zakresie 11-50T gwarantują szeroki zakres przełożeń, co znacznie ułatwi pokonywanie podjazdów i nabieranie rozpędu przed zjazdem lub na prostym odcinku. Za zmianę biegów odpowiada przerzutka z grupy GX obsługiwana za pomocą ergonomicznej manetki z tej samej rodziny.
Niezawodne hamulce tarczowe
Ekstremalne dyscypliny MTB, takie jak enduro czy nieco łagodniejszy trail wymagają pewnych hamulców. W tym modelu zastosowano hydrauliczne zaciski tarczowe SRAM Level T o solidnej, czterotłoczkowej konstrukcji. Doskonale poradzą sobie zarówno na suchej nawierzchni, jak i w deszczowych, błotnistych warunkach. Duża, przednia tarcza w rozmiarze 200 mm oraz tylna mierząca 180 mm gwarantują potężną siłę hamowania i pozwolą zapanować nad wysokimi prędkościami rozwijanymi na zjazdach.
Doskonała przyczepność
Na dużych, 29-calowych kołach założone zostały bezdętkowe opony MAXXIS Minion DHF i DHR. Charakteryzują się one agresywną rzeźbą bieżnika o licznych, potężnych klockach. Doskonale wgryzają się w podłoże, gwarantując świetną przyczepność i pewne wchodzenie w zakręty przy dużych prędkościach. Doskonale sprawdza się zarówno na sypkiej, jak i błotnistej nawierzchni.