Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower MTB LAPIERRE Prorace CF 9.9

Rower MTB LAPIERRE Prorace CF 9.9
Ten produkt nie jest aktualnie dostępny w naszym sklepie. Kliknij TUTAJ i wyślij wiadomość, a nasz Specjalista przygotuje dla Ciebie propozycje na zbliżony model, dostępny od ręki.
Zobacz inne z tej kategorii >

Lapierre Prorace CF 9.9 to rower zaprojektowany dla prawdziwych profesjonalistów. Doskonale sprawdzi się zarówno podczas wymagających treningów, jak i na ważnych wyścigach XC. Dzięki zastosowanemu w nim osprzętowi oraz nowoczesnej ramie w pełni wykorzystasz swoje umiejętności i zyskasz przewagę nad rywalami. To model, w którym nie ma żadnych kompromisów. Karbonowa rama, niezawodny napęd SRAM Eagle, świetna amortyzacja, rewelacyjne hamulce Level TLM Stealth i bezdętkowe opony sprawią, że pokonywanie górskich szlaków będzie płynne i szybkie.

Rower MTB z zaawansowanym osprzętem SRAM.Lekka rama z karbonu, napęd SRAM Eagle i opony TR Maxxis Rekon Race to recepta na wyścigową szybkość. 

Najważniejsze cechy 

Karbonowa rama 

rama roweru MTB LAPIERRE Prorace CF 9.9

Do wykonania ramy producent zastosował niezwykle lekki karbon. To materiał szczególnie ceniony wśród profesjonalnych kolarzy za swoje właściwości. Oprócz niskiej masy jest także odpowiednio sztywny, a przy tym świetnie tłumi mikrodrgania. Przekłada się to na wysoki komfort jazdy oraz bezbłędną responsywność roweru. Warto również wspomnieć, że przewody poprowadzone zostały wewnątrz rur, dzięki czemu są dobrze zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi, a całość świetnie się prezentuje.

Efektywna amortyzacja

Widelec amortyzowany roweru Lapierre.

Przejazdy po wyboistych ścieżkach oraz różnego rodzaju przeszkodach znacznie usprawni amortyzator Rock Shox SID SL Ultimate Charger Race Day. Skok o wysokości 100 mm sprawi, że wstrząsy odczuwane na kierownicy będą znacznie mniejsze, dzięki czemu utrzymanie kontroli nad rowerem w trakcie pokonywania wymagających fragmentów trasy będzie znacznie łatwiejsze. Dzięki blokadzie skoku obsługiwanej przy pomocy manetki, błyskawicznie dostosujesz pracę komponentu do aktualnych warunków.

Napęd SRAM

Przerzutka tylna SRAM X01.

W rowerze Lapierre Prorace CF 9.9 zastosowano układ napędowy w konfiguracji 1x12. Składa się on z komponentów od amerykańskiego producenta SRAM. Tylna przerzutka pochodzi z wysokiej grupy X01 Eagle AXS, a obsługująca ją manetka to GX AXS Eagle. Komponenty współpracują całkowicie bezprzewodowo i wyróżniają się precyzyjną pracą. Korba X1 carbon Eagle z blatem 34T w połączeniu z kasetą GX Eagle o rozpiętości 10-52T gwarantują szeroki zakres przełożeń niezbędny na profesjonalnych wyścigach.

Dynamiczna geometria

Kierownica prosta roweru MTB.

Rower charakteryzuje się nowoczesną, dostosowaną do kolarstwa górskiego geometrią. Dzięki temu pozwala sprawnie balansować ciałem na szlaku i błyskawicznie przenosić środek ciężkości, dostosowując pozycję do warunków na trasie. Na uwagę w tym modelu zdecydowanie zasługuje jednak również system 3D Tubular. Wsporniki siodełka zostały oddzielone od rury podsiodłowej, co sprawia, że wibracje oraz wstrząsy zostają rozproszone. Znacznie zwiększa to komfort jazdy. Przekłada się także na niższą masę roweru.

Niezawodne hamulce

Producent wyposażył rower w bezkompromisowe, hydrauliczne hamulce tarczowe. To zaciski SRAM Level TLM Stealth, które charakteryzują się bezbłędną pracą oraz dużą siłą hamowania niezależnie od warunków atmosferycznych. Tarcze w rozmiarach 180 oraz 160 mm zapewniają znaczną powierzchnię tarcia, co przekłada się na efektywną kontrolę prędkości oraz wysoki poziom bezpieczeństwa. Klamki wyróżnia natomiast doskonała modulacja, dzięki czemu obsługa hamulców jest wygodna i płynna.

Karbonowe koła

Koła w rozmiarze 29" opierają się na niezwykle lekkich, karbonowych obręczach Lapierre Carbon XC SL. Mimo niskiej masy są one również bardzo wytrzymałe, więc bez problemu poradzą sobie podczas jazdy na trudnych trasach. Założono na nie bezdętkowe opony Maxxis Rekon Race EXO TR o szerokości 2,35". Dzięki technologii EXO wyróżniają się zwiększoną odpornością na przebicia, co jest niezwykle ważne w trudnym terenie, a specjalna mieszanka gumowa 3C MaxTerra gwarantuje doskonałą przyczepność w terenie.

Technologie

Tubeless Ready System (TRS)

Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.

EXO Protection

EXO Protection

Opona wykorzystująca technologię EXO Protection ma dodatkową warstwę ochronną na ścianach bocznych. Gęsta tkanina zabezpiecza ogumienie, a jednocześnie jest sprężysta i lekka, dlatego nie wpływa negatywnie na rozwijaną prędkość. To rozwiązanie polecane na szlaki pełne ostrych kamieni, ale przyda się też podczas kontaktu opony z krawężnikiem.

3C MaxxTerra

3C MaxxTerra

Opona 3C MaxxTerra zawiera trzy składniki. Najbardziej miękki z nich znajduje się po bokach, dzięki czemu zwiększa przyczepność ogumienia na terenowych zakrętach. Najtwardszy składnik osłania środek opony na całej szerokości, dlatego nie martw się o przebicia i miej pewność niskich oporów toczenia. 

3C MaxxTerra łączy cechy dwóch innych mieszanek firmy Maxxis: 3C MaxxGrip i 3C MaxxSpeed.

DUB

DUB

Autorska technologia mocowania mechanizmów korbowych SRAM, zapewniająca sztywne połączenie z ramą, wspomagające przenoszenie mocy i lepszą wydajność napędu, długotrwałą bezawaryjność oraz szeroką kompatybilność ze wszystkimi popularnymi standardami muf suportu. To rozwiązanie nie tylko łączy sztywność z trwałością, ale również zapewnia prostotę montażu ulubionych komponentów oraz integruje relacje między korbą, osią i suportem.

AXS

AXS

Na nowo zaprojektowany system integracji SRAM, łączący elektroniczne komponenty rowerowe z oprogramowaniem sterującym. Aplikacja SRAM AXS to rozbudowane narzędzie umożliwiające nie tylko sprawdzenie poziomu naładowania baterii, ale również dostosowanie działania przerzutki, personalizację sterowania manetkami. Ponadto dba o prawidłowy serwis napędu, przypominając o okresowych terminach konserwacji, czy o dostępnych aktualizacjach oprogramowania.

Eagle

Eagle

Technologia polegająca na wykorzystaniu napędu w systemie 1x12. Dzięki zastosowaniu jednej tarczy z przodu napęd jest lżejszy, wytrzymalszy i prostszy w obsłudze. Eagle oznacza też imponujący zakres przełożeń – nawet 520%.

Marka

Lapierre

Lapierre

Firma założona w 1946 roku przez Gastona Lapierra w Dijon we Francji. Od tego czasu zyskała miano jednego z wiodących producentów rowerów w Europie. W katalogu marki znajdują się zarówno modele dla profesjonalistów startujących w najważniejszych zawodach kolarskiego świata, jak i dla amatorów. Lapierre jest również znana z wkładu w rozwój nowoczesnych technologii rowerowych, od dekad inwestując w innowacyjne rozwiązania poprawiające komfort oraz efektywność jazdy. Testuje je przy współpracy z zawodowymi drużynami.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka LAPIERRE
  • Płeć damskie, męskie
  • Kolor grafitowy
  • Waga produktu 9,68 kg (dla rozmiaru L-18,5")
  • Waga produktu 9,70 kg

Rama

  • Rozmiar ramy 17"
  • Rozmiar ramy wg producenta M
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec RockShox SID SL Ultimate Charger Race Day
  • Skok widelca 100 mm

Napęd

  • Napęd 1x12
  • Przerzutka przednia n/d
  • Przerzutka tylna SRAM X01 Eagle AXS, 12s
  • Manetki SRAM GX AXS EAGLE
  • Mechanizm korbowy Sram X1 carbon Eagle DUB 34T 175mm
  • Kaseta/wolnobieg SRAM XG1275 Eagle 10-52T 12s
  • Łańcuch SRAM X01 Eagle 12s
  • Wkład suportu SRAM DUB Pressfit 92

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t SRAM Level TLM Stealth, tarcze: Centerline 180/160 mm

Koła

  • Rozmiar koła 29"
  • Koła Lapierre Carbon XC SL 29'' Boost XD driver, 6-bolt, szerokość wewnętrzna: 27 mm
  • Opony p/t Maxxis Rekon Race EXO TR 29x2.35 120 TPI 3C MaxTerra
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś (Boost) 15x110 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś (Boost) 12x148 mm

Komponenty

  • Kierownica FSA SLK carbon flat 740 mm 31.8 mm
  • Wspornik kierownicy Lapierre 7050 Alloy 3D Forged 7° 60mm
  • Siodło Fizik Taiga
  • Wspornik siodła Lapierre aluminium, Ø: 27.2mm, L: 400mm
  • Pedały FPD NW-91K

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD218300
  • Kod EAN 3660423367608
  • Kod producenta LPLNA430

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Górskie MTB

W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 29"
Wzrost 168-178
ST Długość rury podsiodłowej 430
TT Efektywna długość górnej rury 606
HT Długość główki ramy 90
SA Kąt rury podsiodłowej 74
HA Kąt główki ramy 68
CS Długość tylnych widełek 420
WB Baza kół 1114
Reach 435
Stack 597
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Zgłoś

  • michał
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Rower dla żony. Przesiadła się z kellysa 17 rama 27,5 koła i 2x11 na lapierre rama s, 29 koła, 1x12 i niecałe 10kg wagi plus sram x01 AXS i łącznie z kołami jest carbon, więc co tu dużo mówić rower prawie sam jedzie. Stosunek jakości do ceny również rewelacyjny. Cena w ratach 10x0% do przełknięcia ??

Dostawa

W ramach dostawy oferujemy:

  • różne rodzaje przesyłki kurierskiej
  • odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).

Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.

Rower do samodzielnego złożenia

Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*. Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.

Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Rower wstępnie złożony

Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu? Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę, a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**. Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Koszt usługi: 69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy

Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*. Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym, ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**

Pamiętaj, aby po przejechaniu około 100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.

Dostawa kurierem: Ambro Express GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru. W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**. Koszt usługi klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi: Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem: GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.

Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.

WarszawaWrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
  • CH Okęcie Park
    Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
  • CH Aleja Bielany II
    ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi: Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem: GRATIS!

*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.

** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.