Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower MTB LAPIERRE Prorace CF 5.9

-14% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 6 999
5 999  zł
Cena katalogowa: 10 199

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Do 30 rat 0%

199.97 zł x 30 rat 0%


Raty odroczone

Do kwietnia nie płacisz!

Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!
Ostatnia 1 szt.
Wrocław (CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Zobacz również

Rower MTB Prorace CF 5.9 to jeden z najciekawszych rowerów górskich od słynnej marki Lapierre. Ten lekki i zwrotny hardtail świetnie nadaje się do cross-country. Dzięki karbonowej ramie o innowacyjnej geometrii oraz nowoczesnemu napędowi SRAM SX Eagle 1x12 dobrze nadaje się do szybkiej jazdy po trudnych technicznie trasach. Parametry takie, jak precyzja prowadzenia czy dynamika przyspieszenia zapewniają przewagę potrzebną do osiągnięcia dobrych wyników w zawodach lub bicia własnych rekordów na lokalnych ścieżkach. 


Lapierre Prorace CF 5.9 jest propozycją stworzoną dla ambitnych kolarzy MTB XC. Konstrukcja tego modelu nie stawia żadnych ograniczeń na wymagających trasach, a także pomaga w szybkiej i agresywnej jeździe. 

Rower MTB LAPIERRE Prorace CF 5.9

Najważniejsze cechy 

Rama z włókna węglowego Carbon UD SLI

Rower MTB LAPIERRE Prorace CF 5.9

Wysokiej klasy materiał o zoptymalizowanej grubości włókien pozwolił na stworzenie roweru nie tylko lekkiego i sztywnego, ale także dobrze absorbującego drobne wstrząsy. Poprawiony komfort sprawia, że nawet długie treningi lub dalekie wycieczki stają się dużo przyjemniejsze.

Geometria w nowoczesnej koncepcji 3D Tubular

Rower MTB LAPIERRE Prorace CF 5.9

Kształt roweru opracowany według koncepcji 3D Tubular. Rozwiązanie przeniesione z modeli szosowych z serii Xelius i Aircode polega na rozdzieleniu górnych widełek oraz rury podsiodłowej. Tak zbudowany tylny trójkąt jest bardziej elastyczny, dzięki czemu lepiej tłumi drgania tylnego koła.

Atrakcyjny design

Model wyróżnia się na tle innych ciekawym designem. Lakierowanie w nowoczesnej kolorystyce bazuje na kontrastach. Dzięki temu całość prezentuje się naprawdę nowocześnie. Nienaganny projekt podkreśla wewnętrzne prowadzenie okablowania.

Amortyzator o skoku 100 mm

Przedni amortyzator SR Suntour Raidon o skoku 100 mm wyposażono w nowoczesne technologie takie, jak powietrzna sprężyna i manetka do blokady widelca. Poprawiają one komfort jazdy po wyboistych trasach.

Napęd Sram SX Eagle

Napęd 1x12 opiera się na pełnej grupie SRAM SX Eagle. Wysokiej jakości komponenty pracują płynnie i wydajnie w każdych warunkach. Mechanizm z technologią X-Horizon ogranicza naprężenia generowane przy zmianie biegów, a także stabilizuje łańcuch.

Solidne hamulce hydrauliczne

Szybko i mocno reagujące na naciśnięcie klamki hamulce hydrauliczne to kolejny atut tego modelu. Tarcze SRAM G2 CleanSweep z 180/160 mm zapewniają siłę działania potrzebną do bezpiecznego ścigania się w terenie.

Koła tubeless ready

Niezawodne na trudnych trasach 29-calowe koła Rodi Tryp 25 z obręczami przystosowanymi do technologii tubeless. Jazda w systemie bezdętkowym pozwala zapomnieć o awariach związanych z uszkodzeniem dętki.  

Terenowe opony Maxxis

Maxxi Rekon Race EXO to opony, które doskonale sprawdzają się do XC. Niskie opory toczenia, doskonała kontrola nad rowerem i świetna przyczepność podczas wchodzenia w zakręty sprawiają, że idealnie sprawdzają się na szlaku.

Technologie

Eagle

Eagle

Technologia polegająca na wykorzystaniu napędu w systemie 1x12. Dzięki zastosowaniu jednej tarczy z przodu napęd jest lżejszy, wytrzymalszy i prostszy w obsłudze. Eagle oznacza też imponujący zakres przełożeń – nawet 520%.

3D Tubular

3D Tubular

Koncepcja konstrukcji ramy, która pozwala stworzyć produkt o wysokim poziomie wytrzymałości i niskiej masie. Górne widełki i rura podsiodłowa są rozdzielone, a duża liczba warstw carbonu sprawia, że całość jest na tyle elastyczna, że skutecznie pochłania drgania pojawiające się podczas jazdy na tylnym kole.

Boost

Jeden ze standardów wykorzystywanych zarówno przy produkcji kół, jak również napędów. Jego zaletą jest poprawa geometrii ramy, zwiększenie sztywności oraz możliwość zastosowania szerszych opon w rowerze.

Tubeless Ready System (TRS)

Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.

EXO Protection

EXO Protection

Opona wykorzystująca technologię EXO Protection ma dodatkową warstwę ochronną na ścianach bocznych. Gęsta tkanina zabezpiecza ogumienie, a jednocześnie jest sprężysta i lekka, dlatego nie wpływa negatywnie na rozwijaną prędkość. To rozwiązanie polecane na szlaki pełne ostrych kamieni, ale przyda się też podczas kontaktu opony z krawężnikiem.

Marka

Lapierre

Lapierre

Firma założona w 1946 roku przez Gastona Lapierra w Dijon we Francji. Od tego czasu zyskała miano jednego z wiodących producentów rowerów w Europie. W katalogu marki znajdują się zarówno modele dla profesjonalistów startujących w najważniejszych zawodach kolarskiego świata, jak i dla amatorów. Lapierre jest również znana z wkładu w rozwój nowoczesnych technologii rowerowych, od dekad inwestując w innowacyjne rozwiązania poprawiające komfort oraz efektywność jazdy. Testuje je przy współpracy z zawodowymi drużynami.

Specyfikacja

Informacje

Rama

  • Rozmiar ramy 15,5"
  • Rozmiar ramy wg producenta S (39)
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec SR Suntour Raidon (remote) 15x110 Air
  • Skok widelca 100 mm

Napęd

  • Napęd 1x12
  • Przerzutka tylna Sram SX Eagle, 12-rzędowa
  • Manetki Sram SX Eagle 12s
  • Mechanizm korbowy Sram SX Eagle DUB 32T chainline 55mm, 175mm
  • Kaseta/wolnobieg Sram SX Eagle PG-1210 (11-50T), 12s
  • Łańcuch Sram SX Eagle 12-speed
  • Wkład suportu Sram Dub Pressfit 92

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Sram G2 CleanSweep, klamka: Sram Level; tarcze na 6-śrub 180/160mm

Koła

  • Rozmiar koła 29"
  • Koła Rodi Tryp 25 tubeless ready, 25-622, piasty: Fastace DF813 6-bolt
  • Opony p/t Maxxis Rekon Race EXO TR 29x2.35"
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś (Boost) 15x110 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś (Boost) 12x148 mm

Komponenty

  • Kierownica Lapierre alloy 6061 Top flat, Width: 740mm, Ø: 31.8mm
  • Wspornik kierownicy Lapierre 7050 aluminiowy 7°, Ø: 31.8mm, 70mm
  • Siodło Lapierre by Velo
  • Wspornik siodła Lapierre alloy forged, Ø: 27.2mm, L: 400mm
  • Pedały FPD NW-91K steel cage

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD218278
  • Kod EAN 3660423367431
  • Kod producenta LPGNA390

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Górskie MTB

W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 29"
Wzrost 150-170
ST Długość rury podsiodłowej 390
TT Efektywna długość górnej rury 581
HT Długość główki ramy 85
SA Kąt rury podsiodłowej 74
HA Kąt główki ramy 68
CS Długość tylnych widełek 420
WB Baza kół 1086
Reach 410
Stack 598
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Zgłoś

  • Marián
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

  • Arkadiusz
    4,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Za tą cenę w sumie niezły rower. Sprzęt pracuje płynnie, dużą zaletą są opony. Jedyny minus to niestety dość spora waga.