Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
U Ciebie już jutro! Zamów w ciągu:
Kup ten produkt dzisiaj do godziny 16:00, a otrzymasz go jutro. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie w poniedziałek!Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go w poniedziałek! Dostawa jest GRATIS.
Możliwy odbiór złożonego roweru
Wyposażony w napęd SLX/XT rower marki Giant świetnie spisze się na wymagających singlach i nie tylko. Z osiami Boost oraz oponami Maxxis Recon Race 2,25” TLR o ściankach EXO model XTC SLR 1 będzie idealny na zawody XC czy maratony.
W parze z zawodniczym osprzętem idzie geometria, która pomoże zarówno na zjazdach, jak i podczas nabierania prędkości na płaskich odcinkach:
stromy kąt podsiodłówki (74°),
spory kąt główki ramy (69,5°),
wysoki stosunek reach do stack (ok. 0,74).
Ramę wykonano w technologiach ALUXX SLR i Overdrive, które to logotypy świadczą o cieniowaniu rurek oraz użyciu stopu 6011A. Wysokojakościowy materiał oznacza świetną relację odporności do masy. System Overdrive polega z kolei na użyciu większych łożysk sterowych, co zwiększa precyzję sterowania. Warty uwagi jest jeszcze przedni amortyzator Giant Crest 34 o 100 mm skoku. Ugięcie zablokujesz podczas jazdy za pomocą zdalnej blokady umieszczonej na kierownicy.
Szukasz hardtaila do wyścigów XC? Wybierz Gianta XTC SLR 1
Wytrzymały rower wyposażono w osie Boost i autorskie obręcze Giant XCT 29, na które założono opony Maxxis Recon Race o szerokości 2,25”. To perfekcyjne do cross-country ogumienie:
ma wzmocnione ścianki boczne EXO,
zostało wykonane w systemie Tubeless Ready – łatwo pozbędziesz się dętek,
bieżnik zaprojektowany został na zawody pełne kamienistych i piaszczystych zakrętów.
Przewagę w stosunku do niższego modelu serii XTC SLR stanowi osprzęt Shimano z wyścigowych grup SLX i XT. Korba, kaseta oraz manetka zostały ozdobione logo SLX – masz pewność solidności w każdych warunkach. Odchudzona przerzutka pochodzi z wyższej grupy – Deore XT M8100 – a więc zapewni Ci szybkie działanie w każdych warunkach. Napęd oferuje pokaźny zakres przełożeń (510%) i ma małą zębatkę (10T), dzięki czemu single można błyskawicznie pokonywać, a następnie bezpiecznie zwolnić, nawet w deszczu. O wytracanie prędkości dbają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore BR-MT501/500 z tarczami 180/160 mm.
5 zalet Gianta XTC SLR 1:
Lekki napęd Shimano SLX/Deore XT z zakresem 510%;
Aluminiowa rama o niskiej masie, wysokiej sztywności i gwarantująca precyzyjne sterowanie (technologia Overdrive);
Przedni amortyzator Giant Crest 34 RRL 100 mm z manetką blokady skoku na kierownicy;
Odporne koła MTB z osiami Boost, oponami Maxxis 2,25” EXO TLR i obręczami Giant XCT;
Hydrauliczne hamulce tarczowe z grupy Deore (MT501/500).
Technologie
Deore XT
Shimano Deore XT to wyścigowa grupa japońskiej marki Shimano, traktowana jako górski lub trekkingowy odpowiednik szosowego osprzętu Ultegra. Komponenty przeznaczono do jazdy w wymagającym terenie, są więc solidne. Zamierzeniem producenta było jednak również uzyskanie wyjątkowo niskiej masy części. Grupa XT bazuje na niezawodnych przerzutkach, kasetach z najmniejszą zębatką 10T i skutecznych hamulcach, w tym także z czterema tłoczkami. Nie bez znaczenia są zaawansowane technologie w ramach grupy, np. Linkglide. Wśród linii XT, czyli drugiej w hierarchii Shimano grupy MTB, warto wymienić pierwszą zaprojektowaną specjalnie do elektryków górskich serię M8130.
Shimano SLX
SLX to ceniona za solidność i trzecia w japońskiej hierarchii grupa MTB. Linia ta stanowi popis firmy Shimano dotyczący łączenia ceny z jakością – jest ekonomiczniejsza niż XT i XTR, ale również oferuje mnóstwo praktycznych rozwiązań. Przykładem może być chociażby zastosowanie najmniejszej zębatki 10T – przepis na błyskawiczne zjazdy. Grupa SLX jest perfekcyjnym wyborem zarówno dla osób startujących w wyścigach, jak i górskich entuzjastów. W szczególności spodoba się rowerzystom, którzy chcą mniejszej masy napędu niż w przypadku Shimano Deore, jednak od mocniejszego odchudzania każdej części wolą postawić na maksymalną wytrzymałość komponentów.
Boost
Jeden ze standardów wykorzystywanych zarówno przy produkcji kół, jak również napędów. Jego zaletą jest poprawa geometrii ramy, zwiększenie sztywności oraz możliwość zastosowania szerszych opon w rowerze.
EXO Protection
Opona wykorzystująca technologię EXO Protection ma dodatkową warstwę ochronną na ścianach bocznych. Gęsta tkanina zabezpiecza ogumienie, a jednocześnie jest sprężysta i lekka, dlatego nie wpływa negatywnie na rozwijaną prędkość. To rozwiązanie polecane na szlaki pełne ostrych kamieni, ale przyda się też podczas kontaktu opony z krawężnikiem.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Dane producentaGIANT GROUP Dongda Rd., Xitun Dist., 40763, Taichung City Tajwan https://www.giantgroup-cycling.com
Dane osoby odpowiedzialnejGiant Europe B.V. / Giant Europe Manufacturing B.V. Pascallaan 66, 8218, NJ Lelystad Holandia info@giant-europe.com
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
Tabela rozmiarów
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
15,5"
17,5"
19,5"
21"
Rozmiar koła
29"
29"
29"
29"
Wzrost
163 - 172
171 - 180
179 - 188
187 - 198
ST Długość rury podsiodłowej
380
431
475
525
TT Efektywna długość górnej rury
595
614
635
665
HT Długość główki ramy
95
95
105
115
SA Kąt rury podsiodłowej
74
74
74
74
HA Kąt główki ramy
69,5
69,5
69,5
69,5
CS Długość tylnych widełek
440
440
440
440
WB Baza kół
1117
1136
1152
1183
Reach
421
440
458
485
Stack
607
607
618
628
BB Drop
58
58
58
58
Ramy Górskie MTB
W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
29"
Wzrost
171-180
ST Długość rury podsiodłowej
431
TT Efektywna długość górnej rury
614
HT Długość główki ramy
95
SA Kąt rury podsiodłowej
74
HA Kąt główki ramy
69,5
CS Długość tylnych widełek
440
WB Baza kół
1136
Reach
440
Stack
607
BB Drop
58
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości?
Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.
Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany
do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
GdańskWrocław
CR Gdańsk - Morski Park Handlowy ul. Przywidzka 10A, 80-174 Gdańsk Otwarte od: 10:00 do 21:00 Zobacz więcej
CR Wrocław - CH Aleja Bielany II ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie Otwarte od: 10:00 do 21:00 Zobacz więcej
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi:Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.