Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
U Ciebie już jutro!
Kup ten produkt dzisiaj do godziny 16:00, a otrzymasz go jutro. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie w poniedziałek!Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go w poniedziałek! Dostawa jest GRATIS.
Możliwy odbiór złożonego roweru
Idealny, by rozwijać przygodę z MTB, rower Giant XTC Advanced 3 ma wszystko, czego potrzebujesz do cross-country:
Lekka karbonowa rama wpływa na wygodę jazdy po kamienistych szlakach;
Mocne koła Tubeless Ready z osiami Boost i wzmocnionymi oponami Maxxis;
Napęd Shimano Deore 1x12;
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT401/410;
Widelec Giant Crest 34 RRL 100 mm z blokadą skoku umieszczoną na kierownicy.
Wygodna geometria lekkiej ramy z karbonu
Dużą zaletą hardtaila Giant XTC Advanced 3 jest wyjątkowo lekka rama z karbonu. To powód, dla którego pojedziesz szybciej, łatwiej przetransportujesz rower, a także zyskasz więcej komfortu na zróżnicowanych singlach. O wygodę dba też amortyzowany widelec ze 100 mm skoku, który – dzięki manetce skoku na kierownicy – może być łatwo zablokowany podczas jazdy, co przydaje się na przykład przed twardym podjazdem.
W kwestii geometrii – kąt rury podsiodłowej nie jest zbyt wysoki (73,5°), a w parze z tym idzie wysoki kąt główki ramy (69,5°) wpływający pozytywnie na zwrotność.
Solidne koła, które łatwo przerobisz na bezdętkowe
Standard wykonania osi Boost to w zasadzie jedyna opcja w MTB – minimalizuje możliwość wypadnięcia kół z widełek i sprawia, że obciążenia są lepiej rozkładane. Na piasty w takim systemie zapleciono autorskie obręcze Giant XCT 29” wykonane w systemie Tubeless Ready, tak samo jak opony. Zestaw łatwo przerobisz więc na bezdętkowy, co zwiększy jego odporność, zmniejszy masę i ograniczy szansę na tzw. snake bite’a. Ogumienie stanowi model Maxxis Recon Race 2,25” ze wzmocnionymi ściankami Exo Protection – warto je docenić na wymagających zakrętach.
Osprzęt Shimano dla doświadczonych rowerzystów MTB
Japońska firma Shimano dostarczyła przerzutkę tylną, manetkę oraz kasetę – te 3 komponenty pochodzą z grupy Deore M6100. Przystosowany do terenu napęd MTB w układzie 1x12 gwarantuje szeroki zakres przełożeń (464%), co sprawdzi się na zdecydowanej większości górek.
W parze z napędem idą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT401/410 z grupy Alivio – to wytrzymały osprzęt, który zadziała w każdych warunkach pogodowych.
Technologie
Boost
Jeden ze standardów wykorzystywanych zarówno przy produkcji kół, jak również napędów. Jego zaletą jest poprawa geometrii ramy, zwiększenie sztywności oraz możliwość zastosowania szerszych opon w rowerze.
Shimano Deore
Grupa produktowa Shimano Deore jest dedykowana MTB i dostępna w wariantach 10s (seria M4100 i M5130), 11s (seria M5100) oraz 12s (seria M6100). Solidność i precyzja, z jakiej słynie japoński producent, łączy się tutaj z przystępniejszą ceną oraz kompatybilnością z odpowiednikami z wyższych grup.
Szeroki zakres dostępnych przełożeń i sprawdzone technologie gwarantują skuteczne zmiany przełożeń, stabilność łańcucha oraz łatwiejsze pokonywanie stromych podjazdów. Do walorów grupy Deore warto też zaliczyć zwiększoną kontrolę na zjazdach oraz większą swobodę, a także przyjemność z jazdy na szlakach pełnych stromych podjazdów i zjazdów.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
EXO Protection
Opona wykorzystująca technologię EXO Protection ma dodatkową warstwę ochronną na ścianach bocznych. Gęsta tkanina zabezpiecza ogumienie, a jednocześnie jest sprężysta i lekka, dlatego nie wpływa negatywnie na rozwijaną prędkość. To rozwiązanie polecane na szlaki pełne ostrych kamieni, ale przyda się też podczas kontaktu opony z krawężnikiem.
Wspornik siodłaGiant Connect, średnica 30.9mm, długość 400mm
Pedałybrak w zestawie
Informacje handlowe
Kod EAN4712878770003
Kod producenta2201064145
Dane producentaGIANT GROUP Dongda Rd., Xitun Dist., 40763, Taichung City Tajwan https://www.giantgroup-cycling.com
Dane osoby odpowiedzialnejGiant Europe B.V. / Giant Europe Manufacturing B.V. Pascallaan 66, 8218, NJ Lelystad Holandia info@giant-europe.com
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
Tabela rozmiarów
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
15,5"
17,5"
19,5"
21"
Rozmiar koła
29"
29"
29"
29"
Wzrost
163 - 172
171 - 180
179 - 188
187 - 198
ST Długość rury podsiodłowej
380
431
475
525
TT Efektywna długość górnej rury
595
614
635
665
HT Długość główki ramy
95
95
105
115
SA Kąt rury podsiodłowej
73,5
73,5
73,5
73,5
HA Kąt główki ramy
69,5
69,5
69,5
69,5
CS Długość tylnych widełek
425
425
425
425
WB Baza kół
1087
1106
1128
1159
Reach
416
435
453
477
Stack
604
604
613
632
BB Drop
58
58
58
58
Ramy Górskie MTB
W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
29"
Wzrost
171-180
ST Długość rury podsiodłowej
431
TT Efektywna długość górnej rury
614
HT Długość główki ramy
95
SA Kąt rury podsiodłowej
73,5
HA Kąt główki ramy
69,5
CS Długość tylnych widełek
425
WB Baza kół
1106
Reach
435
Stack
604
BB Drop
58
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości?
Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.
Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany
do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
GdańskWrocław
CR Gdańsk - Morski Park Handlowy ul. Przywidzka 10A, 80-174 Gdańsk Otwarte od: 10:00 do 21:00 Zobacz więcej
CR Wrocław - CH Aleja Bielany II ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie Otwarte od: 10:00 do 21:00 Zobacz więcej
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi:Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.