Ten produkt nie jest aktualnie dostępny w naszym sklepie.Kliknij TUTAJ i wyślij wiadomość, a nasz Specjalista przygotuje dla Ciebie propozycje na zbliżony model, dostępny od ręki.
Jeśli planujesz dalszy rozwój przygody z MTB, a nawet starty w zawodach XC czy Maraton, przyjrzyj się zaletom modelu Giant XTC Advanced 2:
Karbonowa rama – jest wyjątkowo lekka, a także dobrze rozprasza drgania podczas jazdy w zróżnicowanym terenie.
29-calowe koła Tubeless Ready osadzono na osiach typu Boost, które lepiej rozkładają obciążenia i zapobiegają wypadnięciu kół z widełek.
Zawodnicze opony Recon Race 2,25” wzmocniono bocznie w ramach Exo Protection;
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore MT501/500 – skuteczny w każdą pogodę zestaw stworzony do MTB;
Widelec Giant Crest 34 RRL 100 mm z blokadą skoku umieszczoną na kierownicy.
Karbonowa rama – lekkość i wygoda w trudnym terenie
Giant XTC Advanced 2 to lekki hardtail z karbonową ramą, która tłumi drgania, dlatego da dużo komfortu na wymagających szlakach. Dodatkową wygodę zapewnia amortyzowany widelec Giant Crest 34 o 100 mm skoku. Komponent ten wyposażono w montowaną na kierownicy manetkę skoku, dlatego nawet podczas jazdy możesz zablokować ugięcie, zyskując stabilność na twardych podjazdach czy asfalcie.
Geometria hardtaila zapewnia przede wszystkim zwrotność i dużo wygody – stosunek reach do stack jest wysoki (0,74), a kąt główki ramy wynosi 69,5°. Dość stromy kąt rury podsiodłowej (73,5°) wpisuje się w nowoczesne trendy projektantów rowerów MTB.
Mocne koła 29” Tubeless Ready z oponami Maxxis
Dzięki osiom w standardzie Boost zminimalizowano szansę wypadnięcia kół z widełek, a także zagwarantowano odpowiednie rozkładanie obciążeń na szklaku. Kolejną zaletą roweru stanowi komplet Tubeless Ready – opony i obręcze łatwo przerobisz na bezdętkowe, co stwarza szereg walorów dla użytkownika: lepszą ochronę przed przebiciem czy możliwość stosowania niższego ciśnienia. Dodatkowo ogumienie Maxxis Recon Race 2,25” świetnie zabezpieczono przed uszkodzeniami bocznymi (Exo Protection).
Shimano SLX – solidny osprzęt na wymagające zawody
Grupa Shimano SLX cieszy się opinią bardzo solidnego osprzętu, z którym jednocześnie można swobodnie stawić się na wymagającym wyścigu. To główna przewaga nad niższym modelem tej serii Gianta (Advanced 3), zwłaszcza że komponenty SLX są tu liczne: przerzutka, manetka, korba i kaseta. Jeśli chodzi o zakres przełożeń, też jest lepiej (510%), a wszystko za sprawą małej zębatki 10T, która sprawia, że na zjazdach czy prostych odcinkach można znakomicie się rozpędzić.
Kolejna przewaga modelu Advanced 2 nad Advanced 3 polega na zastosowaniu prawdziwie terenowych hamulców – to hydrauliki z grupy Deore, znakomicie odnajdujące się wśród błota i w opadach deszczu.
Technologie
Boost
Jeden ze standardów wykorzystywanych zarówno przy produkcji kół, jak również napędów. Jego zaletą jest poprawa geometrii ramy, zwiększenie sztywności oraz możliwość zastosowania szerszych opon w rowerze.
Shimano SLX
SLX to ceniona za solidność i trzecia w japońskiej hierarchii grupa MTB. Linia ta stanowi popis firmy Shimano dotyczący łączenia ceny z jakością – jest ekonomiczniejsza niż XT i XTR, ale również oferuje mnóstwo praktycznych rozwiązań. Przykładem może być chociażby zastosowanie najmniejszej zębatki 10T – przepis na błyskawiczne zjazdy. Grupa SLX jest perfekcyjnym wyborem zarówno dla osób startujących w wyścigach, jak i górskich entuzjastów. W szczególności spodoba się rowerzystom, którzy chcą mniejszej masy napędu niż w przypadku Shimano Deore, jednak od mocniejszego odchudzania każdej części wolą postawić na maksymalną wytrzymałość komponentów.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
EXO Protection
Opona wykorzystująca technologię EXO Protection ma dodatkową warstwę ochronną na ścianach bocznych. Gęsta tkanina zabezpiecza ogumienie, a jednocześnie jest sprężysta i lekka, dlatego nie wpływa negatywnie na rozwijaną prędkość. To rozwiązanie polecane na szlaki pełne ostrych kamieni, ale przyda się też podczas kontaktu opony z krawężnikiem.
Dane producentaGIANT GROUP Dongda Rd., Xitun Dist., 40763, Taichung City Tajwan https://www.giantgroup-cycling.com
Dane osoby odpowiedzialnejGiant Europe B.V. / Giant Europe Manufacturing B.V. Pascallaan 66, 8218, NJ Lelystad Holandia info@giant-europe.com
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
Tabela rozmiarów
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
15,5"
17,5"
19,5"
21"
Rozmiar koła
29"
29"
29"
29"
Wzrost
163 - 172
171 - 180
179 - 188
187 - 198
ST Długość rury podsiodłowej
380
431
475
525
TT Efektywna długość górnej rury
595
614
635
665
HT Długość główki ramy
95
95
105
115
SA Kąt rury podsiodłowej
73,5
73,5
73,5
73,5
HA Kąt główki ramy
69,5
69,5
69,5
69,5
CS Długość tylnych widełek
425
425
425
425
WB Baza kół
1087
1106
1128
1159
Reach
416
435
453
477
Stack
604
604
613
632
BB Drop
58
58
58
58
Ramy Górskie MTB
W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
29"
Wzrost
163-172
ST Długość rury podsiodłowej
380
TT Efektywna długość górnej rury
595
HT Długość główki ramy
95
SA Kąt rury podsiodłowej
73,5
HA Kąt główki ramy
69,5
CS Długość tylnych widełek
425
WB Baza kół
1087
Reach
416
Stack
604
BB Drop
58
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.