Ghost Riot EN Pro to rower MTB zaprojektowany specjalnie dla miłośników enduro. Producent zadbał o to, aby model radził sobie zarówno na górskich ścieżkach, jak i na specjalnie przygotowanych trasach w bikeparkach. Dzięki zastosowanym w nim rozwiązaniom, takim jak pełne zawieszenie, zapewni nie tylko wysoki komfort, ale również płynność i bezpieczeństwo podczas dynamicznych przejazdów po pełnych przeszkód szlakach. Nowoczesne standardy i atrakcyjny design sprawiają, że jest to jedna z ciekawszych propozycji dla zaawansowanych pasjonatów dyscyplin zjazdowych.
Wytrzymała rama o progresywnej geometrii
Rama powstała z aluminium, które wyróżnia się dużą wytrzymałością, sztywnością oraz odpornością na korozję. Dzięki temu bez problemu zniesie obciążenia związane z ekstremalną jazdą w terenie, niezależnie od warunków atmosferycznych panujących na trasie. Na uwagę zasługuje również progresywna geometria SuperFit, dostosowana do enduro. Pozwala ona na przyjęcie stabilnej pozycji podczas zjazdów ze stromych stoków, a jednocześnie umożliwia wygodne podjazdy, dzięki czemu łatwiej jest poruszać się w terenie o zróżnicowanym ukształtowaniu. Zgodnie z najnowszymi standardami przewody poprowadzono wewnątrz rur, co nie tylko gwarantuje nienaganną estetykę, ale również zmniejsza ryzyko ich uszkodzenia przez odpryskujący spod kół żwir.
Niezawodna amortyzacja
Rower Ghost Riot EN Pro wyposażono w pełne zawieszenie, które zapewnia doskonałą redukcję wstrząsów podczas pokonywania wyboistych szlaków i lądowania z dropów. Z przodu znajduje się amortyzator o skoku 170 mm – Marzocchi Bomber Z1. Znacznie zmniejsza on impet, z jakim przednie koło uderza o przeszkodę, co pozwala utrzymać kontrolę nad kierownicą przy pokonywaniu hop czy dużych przeszkód, takich jak kamienie, czy wystające z ziemi korzenie. Damper to model Marzocchi Bomber CR o skoku 160 mm. Pozwoli on utrzymać stabilną pozycję przy lądowaniu i zjazdach na trudnych szlakach, co poprawi komfort, płynność, a także szybkość pokonywania wymagających szlaków.
Wydajny napęd
Rower do enduro musi być wyposażony w układ napędowy składający się z solidnych komponentów. Dlatego w tym modelu zastosowano osprzęt z wysokich grup od japońskiego giganta rowerowego – Shimano. Przerzutka i manetka z serii XT gwarantują bezproblemową, błyskawiczną i precyzyjną zmianę biegów. Dzięki temu w dowolnym momencie dostosujesz pracę podzespołów do swoich potrzeb. Kaseta 10-51 T z tej samej grupy oraz korba 32 T z serii SLX gwarantują szeroki zakres przełożeń, umożliwiając dopasowanie pracy napędu zarówno do zjazdów, jak i podjazdów.
Pewne hamowanie w każdych warunkach
W rowerze zamontowano solidne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Deore BR-M6120. Czterotłoczkowe zaciski gwarantują doskonałą modulację i bezproblemowe hamowanie zarówno w warunkach suchych, jak i mokrych. Pozwolą więc wydajnie kontrolować prędkość nawet podczas jazdy w ulewnym deszczu. Na uwagę zasługują także duże tarcze w rozmiarze 203 mm. Zapewniają one dużą siłę hamowania i umożliwią szybkie zatrzymanie roweru nawet przy wysokich prędkościach rozwijanych w trakcie zjazdów.
Doskonała przyczepność
Na dużych, 29-calowych obręczach wykonanych z solidnego aluminium założono mocne opony Maxxis. Na przednim kole znajduje się model Assegai 3C MaxxGrip EXO+ o szerokości 2,5”, a na tylnym Minion DHR II 3C MaxxTerra Double Down 2,4”. Wyróżnia je duża wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne, a dzięki rzeźbie bieżnika z szerokimi klockami zapewniają doskonałą przyczepność na górskich ścieżkach, nawet przy jeździe po błocie.