Ghost Kato Essential to hardtail w najbardziej klasycznym wydaniu. Niemiecki producent zbudował ten rower na bazie aluminiowej ramy, 27,5-calowych kół oraz amortyzowanego widelca o skoku 100 mm.
Tak wyposażony model idealnie sprawdzi się do popołudniowego kręcenia po okolicznych drogach szutrowych lub leśnych ścieżkach. Lekkość konstrukcji ułatwia wspinanie się na strome podjazdy w pagórkowatym terenie, a na wyboistych trasach amortyzator RST Blaze 100 MM sprawnie absorbuje wstrząsy.
Jeżeli szukasz dobrze wyposażonego i rozsądnie zaprojektowanego roweru za niewygórowaną kwotę, to Kato Essential 27,5” nie zawiedzie Twoich oczekiwań!
Najważniejsze zalety modelu:
- Aluminiowa rama w kształcie typowym dla rowerów typu MTB XC. Standardowy wygląd kryje w sobie zaawansowaną geometrię, za którą stoi ogromne przywiązanie projektantów do detali. Dopracowanie do perfekcji prostych rozwiązań pozwoliło na stworzenie konstrukcji, na której świetnie jeździ się w terenie. Lekkość, zwrotność i stabilność pozwala czerpać więcej przyjemności z każdej przejażdżki.
- Rama została wzmocniona pomiędzy tylnym trójkątem a suportem, czyli w punkcie newralgicznym dla parametrów roweru. Dzięki specjalnemu procesowi produkcyjnemu poprawiono odporność i sztywność tego elementu.
- Punkty montażowe przystosowane do dołączenia akcesoriów takich, jak koszyk na bidony, błotniki oraz stopka rowerowa.
- Zdecydowanie zwiększający komfort oraz bezpieczeństwo jazdy amortyzowany widelec RST Blaze 100 mm. Mechanizm o takim zakresie skoku skutecznie tłumi wstrząsy, a także zapewnia sztywność odpowiednią do dynamicznej jazdy na łatwiejszych odcinkach tras.
- Napęd Shimano 3x8, czyli w konfiguracji dobrze sprawdzających się u rekreacyjnych kolarzy górskich. Korba z trzema tarczami (42-34-24T) współpracuje z kasetą z ośmioma koronkami (12-32T), co dostarcza użytkownikowi dostęp do szerokiego zakresu przełożeń.
- Hydrauliczne hamulce Tektro HD-M275 z 180 mm tarczami zapewnia pewne hamowanie w różnych warunkach. Elementy układu nie ulegają szybkiego przegrzewaniu na zjazdach, co poprawia bezpieczeństwo jazdy.