Na rowerze Trail 5 wygodnie pokonasz leśne ścieżki, odkrywając autorskie rozwiązania marki Cannondale. Hardtail świetnie spisze się poza utartymi szlakami, oferując przyczepność i efektywność zwalniania w każdych warunkach. To zasługa hydraulicznych hamulców tarczowych, które wespół z napędem Shimano 2x9 i widelcem SR Suntour XCM RL gwarantują efektywność pokonywania terenu. O dodatkowe tłumienie drgań dba tylny trójkąt w technologii SAVE Micro-Suspension. Co ważne – ugięcie przedniego amortyzatora zablokujesz z poziomu kierownicy, zwiększając skuteczność przekładania siły na koła na równym podłożu.
Amerykański hardtail Cannondale Trail 6 – świetny na zjazdy
Lekka rama powstawała ze stopu aluminium SmartForm C3, który odznacza się wysoką odpornością na uszkodzenia. Warto popatrzeć na geometrię amerykańskiego modelu – 68° kąta główki ramy można określić jako wartość z pogranicza trailu i XC, która doda pewności na zjazdach cross-country.
Gotowość do stabilnego pędzenia w dół podkreśla też stosunek parametru reach do stack (0,71) i niezbyt stromy kąt rury podsiodłowej (73,5°).
Na 29-calowe obręcze WTB SX19 nałożono opony Schwalbe Rocket Rick o szerokości 2,25”. To ogumienie z dużymi klockami – zapewni przyczepność na terenowej nawierzchni. Cieszy fakt, że w modelu niemieckiej marki znajdziesz wkładkę K-Guard, która chroni przed przebiciami.
Kluczowe zalety modelu Cannondale Trail 6:
- Gotowość na zjazdy w terenie, na przykład okolicznym lesie.
- Amortyzacja zapewnia komfort – widelec ze 100 mm skoku (i blokadą ugięcia na kierownicy) oraz tylny trójkąt SAVE Micro-Supsension zwiększają wygodę jazdy.
- Napęd Shimano z grup Alivio i Altus – to wytrzymały osprzęt, który zapewni odpowiednie przełożenia do pagórkowatych lasów. Tylna przerzutka w technologii Shadow RD została dobrze ukryta przed przeszkodami.
- Skuteczność zwalniania w deszczu i błocie – gwarantują ją hydrauliczne hamulce tarczowe.
- Terenowe opony Schwalbe Rocket Rick 2,25” z wkładką antyprzebiciową K-Guard.
Technologie+
Shadow RD
Mechanizm Shimano Shadow RD jest przeznaczony do bardziej agresywnej jazdy. Tylną przerzutkę maksymalnie przesunięto w stronę kasety, dzięki czemu jest ona lepiej chroniona przy upadkach, a na nierównościach nie uderza w dolną rurę tylnego trójkąta ramy. W efekcie praca układu jest płynna i cicha.
K-Guard
Warstwa kauczuku we wkładce zabezpiecza dętkę przed przebiciem. Efektywność technologii Schwalbe została oceniona przez niemieckiego producenta na 3 w 6-stopniowej skali – sprawdzi się jako podstawowa ochrona ogumienia.