Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower gravel SUPERIOR X-ROAD Team Issue Di2 GR

-5% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 15 799
14 999  zł
Cena katalogowa: 17 499

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Do 40 rat 0%

374.98 zł x 40 rat 0%


Raty odroczone

Do kwietnia nie płacisz!

Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszych salonów!
Ostatnie 2 szt.
Pokaż salony Ukryj salony
Warszawa (CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 1 szt.

Wrocław (CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Zobacz również
Zdjęcie

Superior X-Road Team Issue Di2 GR to model, który doskonale sprawdzi się w szybkiej jeździe po szutrze. Czeski rower świetnie poradzi sobie również na asfaltowych odcinkach. Dzięki temu da Ci dużą swobodę w doborze tras.

Karbonowa rama Superior X-Road wykorzystywana jest zarówno w rowerach szosowych, jak i szutrowych. Gravelowy charakter tego modelu wyraża się w napędzie 1x11, solidnych kołach i oponach z niewielkim bieżnikiem. W efekcie powstał rower niezwykle dynamiczny oraz sztywny, który dobrze radzi sobie zarówno na gładkim asfalcie, jak i szutrach. Jest również bardzo lekki – waży zaledwie 8,73 kg (przy ramie w rozmiarze 57 cm).

Najważniejsze cechy

Lekka, karbonowa rama i sportowa geometria

Zdjęcie

Superior X-Road Team Issue charakteryzuje się sportową geometrią, umożliwiającą szybką jazdę w aerodynamicznej, pochylonej pozycji. Do wykonania ramy, widelca, a także sztycy i zintegrowanej z mostkiem kierownicy producent zastosował niezwykle lekki karbon, dzięki czemu rower nie tylko niewiele waży, ale też świetnie absorbuje mikrodrgania. Na uwagę zasługuje również całkowicie wewnętrzne prowadzenie przewodów już od mostka.

Napęd z elektronicznym osprzętem Di2

Zdjęcie

Jeżeli zależy Ci na wydajnym i solidnym osprzęcie, to komponenty zastosowane w tym rowerze nie zawiodą Twoich oczekiwań. Elektrycznie sterowana przerzutka zmienia biegi znacznie szybciej niż jej mechaniczny odpowiednik. Napęd można dowolnie konfigurować, rowerzysta ma nawet wpływ na prędkość działania. Przyciski umieszczone w klamkomanetkach umożliwiają, po zakupie modułu bluetooth, obsługę nawigacji Garmin czy Wahoo.

Niezawodne hamulce tarczowe

Zdjęcie

Za efektywne hamowanie odpowiadają hydrauliczne hamulce tarczowe z grupy Shimano GRX, które w połączeniu z tarczami w rozmiarach 160 mm oraz 140 mm zapewniają wysoką siłę hamowania. Zaciski doskonale poradzą sobie nawet w niesprzyjających warunkach atmosferycznych, co pozwoli Ci na bezpieczną jazdę. Świetna modulacja przekłada się na wygodną oraz efektywną kontrolę prędkości.

Lekkie koła

Zdjęcie

Koła DT Swiss GR 1600 Spline to klasa sama w sobie. Obręcze przystosowane są do opon bezdętkowych, w standardzie jest nawet taśma uszczelniająca. Tylną piastę oparto na sprzęgle Ratchet, dzięki któremu koło pewnie się zazębia, a serwis jest tani i prosty. Opony to Schwalbe G-One Allround o szerokości 40 mm. Dzięki drobnym klockom świetnie radzą sobie na szutrach i asfalcie, a wkładka RaceGuard chroni przed przebiciem.

Technologie

Shimano GRX

Shimano GRX

Shimano GRX to seria osprzętu zaprojektowana specjalnie z myślą o gravelach. Należą do niej elementy napędu, a także hamulce, koła, piasty oraz pedały zatrzaskowe z systemem SPD. Komponenty układu napędowego wchodzące w skład tej grupy charakteryzują się niską masą, a także bardzo wysoką kulturą pracy. Do wyboru są wersje 10-, 11- i 12-rzędowe, w tym również podzespoły elektroniczne Di2.

Shimano SLX

Shimano SLX

SLX to ceniona za solidność i trzecia w japońskiej hierarchii grupa MTB. Linia ta stanowi popis firmy Shimano dotyczący łączenia ceny z jakością – jest ekonomiczniejsza niż XT i XTR, ale również oferuje mnóstwo praktycznych rozwiązań. Przykładem może być chociażby zastosowanie najmniejszej zębatki 10T – przepis na błyskawiczne zjazdy. Grupa SLX jest perfekcyjnym wyborem zarówno dla osób startujących w wyścigach, jak i górskich entuzjastów. W szczególności spodoba się rowerzystom, którzy chcą mniejszej masy napędu niż w przypadku Shimano Deore, jednak od mocniejszego odchudzania każdej części wolą postawić na maksymalną wytrzymałość komponentów.

Di2

Di2

Dopracowana technologia elektronicznej zmiany biegów gwarantuje niezawodność niezależnie od pogody, sposobu użytkowania i zakłóceń radiowych.

Shadow RD+

Shadow RD+

Połączenie niskoprofilowego korpusu przerzutki i regulowanego sprzęgła z wyłącznikiem pozwala na radykalne zwiększenie jakości pracy na wybojach. Łańcuch jest cały czas naciągnięty nawet przy nieregularnych nierównościach, co umożliwia szybką zmianę biegów. Cichy układ napędowy sprzyja poprawie koncentracji w czasie jazdy. Rozwiązanie jest lżejsze i bardziej wydajne niż napinacze rolkowe.

HOLLOWTECH II

HOLLOWTECH II

Niska masa, duża wytrzymałość oraz sztywność to kluczowe cechy technologii HOLLOWTECH II. Rozwiązanie to łączy w sobie lekki mechanizm korbowy oraz oś suportu zintegrowaną z jego prawą częścią i zakończoną wielowypustem, na którym umieszczone jest lewe ramię korby. Takie połaczenie umożliwia uzyskanie płynniejszego oraz wydajniejszego przekazywania mocy. Dodatkowo zwiększa niezawodność całego elementu napędu rowerowego.

Tubeless Ready System (TRS)

Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.

RaceGuard

RaceGuard

Dwie warstwy naprzemiennie ułożonych włókien nylonowych zabezpieczają oponę przed przebiciem, a jednocześnie zachowują rozsądną wagę.

Addix

Addix

Addix to uniwersalna mieszanka gumowa stosowana do produkcji opon rowerowych. Charakteryzuje się dobrą przyczepnością oraz niskimi oporami toczenia. 

Marka

Superior

Superior

Czeska marka rowerowa z siedzibą w obszarze beskidzkim, łącząca w sobie nowoczesność z tradycją sięgającą 1993 roku. W szerokim katalogu marki modele dla siebie znajdą zarówno profesjonaliści, jak i rowerzyści skupiający się na indywidualnych treningach czy rekreacyjnych wyprawach. Firma słynie z innowacyjnych rozwiązań, zyskała szerokie uznanie chociażby jako pierwszy europejski producent, który wprowadził rowery z kołami 29-calowymi do masowej produkcji.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka SUPERIOR
  • Płeć damskie, męskie
  • Kolor czarny-oliwkowy
  • Rocznik 2022

Rama

  • Rozmiar ramy 59 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 580mm (XL)
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec X-ROAD Carbon Fork

Napęd

  • Napęd 1x11
  • Przerzutka przednia n/d
  • Przerzutka tylna Shimano GRX RD-RX817 Di2 Shadow Plus
  • Manetki Shimano GRX ST-RX815 Di2
  • Mechanizm korbowy Shimano GRX FC-RX810 Hollowtech II (42T)
  • Kaseta/wolnobieg Shimano SLX CS-M7000-11 (11-42T)
  • Wkład suportu Shimano BB-RS500 PressFit, shell 41x86.5mm

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano GRX BR-RX810, tarcze Shimano RT-MT800 180/160mm

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła DT Swiss GR 1600 SPLINE®, CL, Tubeless Ready
  • Opony p/t Schwalbe G-One Allround, RaceGuard, TL-Easy (40-622) 28x1.50" (Addix)
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Kierownica ONE Carbon Integrated Cockpit ICR
  • Siodło Fizi:k Terra Argo X5
  • Wspornik siodła ONE Aero Carbon
  • Pedały brak

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD175316
  • Kod EAN 8592842174442
  • Kod producenta 801.2022.28039

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Gravele i przełajowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 185-200
ST Długość rury podsiodłowej 522
TT Efektywna długość górnej rury 590
HT Długość główki ramy 180
SA Kąt rury podsiodłowej 73
HA Kąt główki ramy 72
CS Długość tylnych widełek 406
WB Baza kół 1033
Reach 408
Stack 597
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Zgłoś

  • Karol
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Zamówienie trafiło do mnie w ciągu 18 godzin, więc błyskawica. Trochę się napociłem, żeby zamontować baterię w jajowatej sztycy, niestety nie było w zestawie odpowiedniego mocowania. Przejechałem około 500 km i jest spoko. W przesyłce oprócz książki, w której nic nie ma na temat tego roweru oraz jakichś nieprzydatnych instrukcji, brak karty gwarancyjnej, dowodu zakupu (ten na emailu znalazłem). Pytanie pozostaje co z tą gwarancją w razie "w", jakieś serwisy do przeglądów zerowych itp.? Poza tym u mnie dobrze. Pozdrawiam.

  • Artur
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Po kilku tygodniach użytkowania, śmiało mogę potwierdzić trafność wyboru. Świetna relacja ceny do specyfikacji. Nie jest to najtańszy wybór, jednak już od pierwszych kilometrów czuć lekkość i precyzję jazdy. Wzrost skuteczności czuć zwłaszcza na wymagających trasach z licznymi przewyższeniami. Z pewnością jest to zasługa karbonowego framesetu, najwyższej jakości napędu Di2 i sprawdzonych kół DT. Na duży plus również pełna integracja i stonowane malowanie z subtelnymi oznaczeniami producenta, dzięki czemu rower wygląda nietuzinkowo, a jednocześnie nie rzuca się jakoś specjalnie w oczy. Poza tym miły dla oka aerodynamiczny kokpit jest dość wygodny na dłuższych dystansach, a jednocześnie zauważalnie sztywniejszy w sprintach. Opony to dobry kompromis na szybsze szutry i gorszej jakości asfalt (w zestawie są też wentyle pod tubeless). Ponad fabryczną specyfikację dokupiłem przewód EW-SD50 o długości 600 mm, żeby w pełni skorzystać z funkcjonalności lewej klamkomanetki.