Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower gravel SENSA Romagna Gravel GRX

-13% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 8 199
7 099  zł
Cena katalogowa: 9 699

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Do 10 rat 0%

709.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do kwietnia nie płacisz!

Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!
Ostatnia 1 szt.
Wrocław (CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Zobacz również

Romagna Gravel GRX to rower gravelowy wyprodukowany przez holenderską markę Sensa. Jest on uniwersalnym jednośladem o ciekawej specyfikacji. Jak przystało na model tego typu łączy w sobie zdolność szybkiej jazdy po asfaltowych drogach, z możliwością przemieszczania się po duktach czy nieutwardzanych ścieżkach.

Rama roweru została wykonana z aluminium 6061. Jest ono lekkie, ale jednocześnie wytrzymałe. Dodatkowo zostało poddane procesowi hydroformowania i podwójnemu cieniowaniu. Pierwszy zabieg pozwolił projektantom wyprofilować lepiej materiał podczas gdy drugi pomógł zmniejszyć, masę jednośladu. Geometeria Romagna Gravel GRX została rozplanowana w taki sposób, by można było zająć wygodną pozycję, a w razie chęci bardziej aerodynamiczną. Zgodnie z najnowszymi trendami oraz dla ochrony linek rowerowych, te zostały poprowadzone wewnątrz ramy. Model jest za sprawą tego zabiegu również atrakcyjniejszy wizualnie.


Masa roweru Sensa Romagna Gravel GRX w rozmiarze 56


Przed nierównościami na drodze, użytkownika tego roweru chroni przedni widelec Supra full carbon XD z taperowaną główką. Wykorzystanie włókien węglowych do wykonania tego elementu, to kolejna część, która pozytywnie wpływa na niską masę Romagna Gravel GRX.

Osprzęt zainstalowany w tym rowerze został wyprodukowany przez japoński koncern Shimano. Mowa przede wszystkim o napędzie w konfiguracji 2x11 obsługiwanym przez zestaw przerzutek z serii RX810 oraz mocnych hydraulicznych hamulcach tarczowych RX400.

Marka

SENSA

SENSA

Holenderska marka znana z produkcji wysokiej klasy rowerów szosowych, ale także MTB, przełajowych czy gravelowych. Obecna na rynku jest od 2005 roku, szybko zyskując renomę za sprawą bardzo dobrej jakości oferowanych wyrobów oraz nowoczesnych rozwiązań stosowanych w produkcji. W szerokim katalogu modeli SENSA rozwiązanie skrojone pod swoje potrzeby znajdą zarówno rowerzyści zainteresowani jazdą wyczynową, jak i osoby szukające roweru na codzienne dojazdy.

Misją firmy jest tworzenie doskonałych rowerów w doskonałych cenach. Tak, aby każdy mógł cieszyć się jazdą na rowerze!

Specyfikacja

Informacje

  • Marka SENSA
  • Płeć męskie
  • Kolor czarny-fioletowy
  • Rocznik 2023

Rama

  • Rozmiar ramy 55 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 51
  • Materiał ramy aluminium
  • Widelec Supra full carbon XD - Flat mount - E-thru 12mm - Tapered 1.5

Napęd

  • Napęd 2x11
  • Przerzutka przednia Shimano GRX FD-RX810, 2s
  • Przerzutka tylna Shimano GRX RD-RX810, 11s
  • Manetki Shimano GRX ST-RX600
  • Mechanizm korbowy Shimano GRX FC-RX600 (46-30T)
  • Kaseta/wolnobieg Shimano (11-32T)

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano BR-RX400, tarcze Shimano 160/160mm

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Supra RA Comp Disc
  • Opony p/t Vittoria Terreno Dry, Graphene 2.0, tubeless ready (40-622), 700x38c
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Kierownica Supra Comp Line
  • Wspornik kierownicy Supra Comp Line
  • Siodło Selle Italia Model X Superflow
  • Wspornik siodła Supra Comp Line
  • Pedały brak

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD191708
  • Kod producenta S23R79RGMB51

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Gravele i przełajowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 162-172
ST Długość rury podsiodłowej 490
TT Efektywna długość górnej rury 548
HT Długość główki ramy 145
SA Kąt rury podsiodłowej 73,5
HA Kąt główki ramy 71,5
WB Baza kół 1023
Reach 380
Stack 568
BB Drop 72
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Zgłoś

  • Andrzej
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Świetny rower na GRX. Jak na aluminiową ramę i dwurzędowy napęd jest naprawdę lekki. Rower wyróżnia się w tłumie. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości

  • Adam
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Świetny rower w świetnej cenie. Po przejechaniu 25 km wiem, że da mi dużo frajdy.

  • Robert
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Świetny rower na pełnym GRX bez żadnych budżetowych cięć. Wygodna pozycja przy pozostawieniu kilku podkładek pod mostkiem. Wygodna kierownica, wygodne siodło. Nieco przyciężkawe koła fabryczne, wagę nadrabiają za to dobrą sztywnością. Jak chodzi grupa GRX- wiadomo, że bardzo dobrze. Zastosowane opony Schwalbe są okej, jednak dopiero po przeróbce na tubeless jeździ się na nich dobrze. W ramę z tyłu wchodzi opona 45mm, na fabrycznej obręczy ma nieco ponad 43 mm. Jest jednak na dolnym widelcu nieco ciasno (na większe błoto może być już nieco mało miejsca, mankamentem jest też mocowanie linki, które nieco ogranicza miejsce na dole w trójkącie) Z przodu spokojnie wejdzie opona 50mm, chyba nawet szersza. Fajna geometria ramy umożliwia sportową i szybką jazdę. Rower dobrze jedzie nawet w dość wymagającym terenie. Świetnie skręca! Zestawienie 2x11 jest chyba najbardziej uniwersalne i na szosę i w lekki teren, gdzie nie potrzeba błyskawicznej zmiany przełożeń (jak w 1x11, 1x12). W pełni karbonowy widelec wraz z rurą sterową to duży plus. Mocowanie na widelcu to dodatkowy plus. Jakość wykonania ramy na wysokim poziomie na pewno rama wygląda lepiej niż u większości konkurentów w podobnej cenie. Nieco krótki fabryczny mostek pod 184 wzrostu, zmieniony na 110 i jest o niebo lepiej. Myślę, że w tych pieniądzach nie ma konkurencji.