RONDO Ruut CF2 2x to karbonowy gravel, który równie dobrze poradzi sobie zarówno podczas szybkie jazdy po asfalcie, jak i w trudnym terenie. Wysokiej klasy komponenty, uniwersalny napęd Shimano GRX w konfiguracji 2x10 oraz technologia zmiennej geometrii TwinTip sprawiają, że to jeden z najwszechstronniejszych rowerów na rynku. Polski producent zaprojektował tę wersję z myślą o najbardziej wymagających kolarzach, którzy w czasie treningu lub wyścigu nie chcą stawiać sobie żadnych ograniczeń.
Masa roweru RONDO Ruut CF2 2x w rozmiarze 54 cm
Najważniejsze atuty tego roweru to naszym zdaniem:
- Rama Ruut Flex Design EPS wyprodukowana z włókna węglowego, czyli najwyższej klasy materiału stosowanego w kolarstwie. Najważniejsze właściwości tego tworzywa to wytrzymałość, sztywność oraz lekkość. Dodatkowo cechuje je lepsza niż w przypadku aluminium zdolność do absorbowania małych drgań, co ogranicza przeciążanie organizmu w czasie jazdy.
- Nowoczesna gravelowa geometria o dosyć agresywnym charakterze. Konstrukcja składa się z lepiej usztywnionego przedniego trójkąta, który poprawia efektywność przenoszenia mocy i zwrotność w terenie, a także bardziej elastycznego tyłu, odpowiadającego za tłumienie wstrząsów w terenie.
- Karbonowy widelec Ruut TwinTip 2.0 Fly z mocowaniami na bagażnik. Sztandarowa technologia stosowana przez markę Rondo umożliwia użytkownikowi samodzielnie zdecydować o charakterze roweru. Wybór pomiędzy ustawieniem HI i LO zmienia geometrię ramy, a konkretnie kąt jej główki oraz wyprzedzenie przedniego widelca.
- Dla zabezpieczenia linek oraz w celu poprawienia estetyki roweru linki zostały poprowadzone wewnątrz ramy.
- Sztywne osie oraz kompatybilność ramy z napędami 1x i 2x.
- Dodatkowe mocowania na bidony lub torby bikepackingowe.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX BR-RX400 w standardzie flatmount. Działają z dużą siłą w każdych warunkach, dlatego poprawiają komfort i bezpieczeństwo na trudnych technicznie trasach.
- Napęd zbudowany z kompletnej grupy Shimano GRX. Dwie tarcze z przodu zapewniają niezwykle szeroki zakres przełożeń – odpowiednich nie tylko w terenie, ale także do szybkiej jazdy po asfalcie.