Rondo Ruut CF1 to rower typu gravel – uniwersalny względem nawierzchni. Karbonowa rama EPS jest lekka i zapewnia komfort podczas długich podróży. Sztywność konstrukcji dba o dokładne przełożenie siły kolarza, co przydaje się przy sprintach. Zarówno rura podsiodłowa, jak i górna oraz tył trójkąta zostały zaprojektowane tak, aby dodatkowo zwiększać wygodę, za którą tak cenione są modele gravel.
Masa roweru Rondo Ruut CF1 w rozmiarze 54
Widelec Twintip również powstał z włókna węglowego, dzięki czemu jest lekki oraz efektywnie tłumi nierówności na drodze. Wewnętrzne prowadzenie przewodów to gwarancja najwyższej estetyki. Napęd roweru stanowi Sram Force 1. Mechanizm korbowy z jedną tarczą oznacza prostotę, a kaseta XG1175 zapewnia bardzo szeroki zakres przełożeń 10-42. Z pewnością przyda się on zarówno na podjazdach w terenie, jak i przy szybkiej jeździe na szutrach czy szosie. Tylne zębatki obsługuje przerzutka Sram Force 1 Type 2.1, która precyzyjnie dobiera odpowiednie przełożenie.
Za bezpieczeństwo odpowiadają hamulce tarczowe hydrauliczne z tej samej grupy amerykańskiego producenta. Oznacza to najwyższą jakość zwalniania w każdych warunkach – bez względu na deszcz i błoto. Przyglądając się 28-calowym kołom warto zwrócić uwagę na fakt, że to autorski wyrób marki Rondo. Bardzo lekkie aluminiowe obręcze współgrają z piastami o niezwykle szczelnych łożyskach. Opony WTB Nano to ogumienie stworzone do roweru szutrowego. Szerokość 40 mm sprawdzi się w lekkim terenie – pomogą w tym drobne klocki bieżnika. Największą zaletą roweru jest jednak możliwość dostosowania geometrii w dwóch ustawieniach widelca: HI i LO. Pierwsze z nich oferuje bardziej strome kąty, co przyda się na wyścigach. Drugie zapewnia maksimum komfortu – zrelaksowaną pozycję do bikepackingu i swobodnych przygód na szutrach.
Rower gravelowy z regulowaną geometrią:
Przeznaczenie: uniwersalna jazda po szutrach, asfalcie i w lekkim terenie
Materiał ramy: karbon
Karbonowy widelec z możliwością zmiany geometrii:
- ustawienie HI przydaje się przy szybkiej jeździe i na wyścigach,
- LO oznacza większy komfort podróży
Widelec zawiera otwory na bagażnik
Wewnętrzne prowadzenie przewodów
Sztywna oś z przodu i z tyłu
Napęd 1x11 i hamulce hydrauliczne