RONDO Ruut AL1 G3 to trzecia generacja jednego z najpopularniejszych graveli od polskiej marki. W nowej wersji zmianie uległo zdecydowanie więcej elementów niż wygląd ramy. Konstrukcje dostosowano do szybko zmieniających się na szutrowych trasach trendów. W efekcie powstał aluminiowy gravel o bardzo wszechstronnych osiągach – niezawodny zarówno na gładkich asfaltach, jak i leśnych ścieżkach. Idealnie nadaje się codziennych treningów, całodniowych wycieczek czy ekscytujących wypraw bikepackingowych.
Najważniejsze informacje:
- Rama z lekkiego stopu aluminium o geometrii typu all-rounder. Daje świetnie wrażenia z jazdy w różnym terenie, a jej prawdziwy charakter zależy od ustawienia pozycji widelca TwinTip. Konstrukcję przystosowano do założenia błotników, a dwa dodatkowe punkty montażowe pozwalają na założenie różnych akcesoriów.
- Przeprojektowany design suportu i poprowadzone pod kątem tylne widełki tworzą większy prześwit, który umożliwia założenie grubszych opon – maksymalnie 622-47 i 584-50. Jest także kompatybilny napędami 2x oraz korbami z większymi tarczami.
- W spodzie ramy znajduje się schowek z multitoolem. Narzędzie wielofunkcyjne ze skuwaczem i miejscem na spinkę do łańcucha można wyciągnąć jedną ręką – wystarczy otworzyć gumową klapkę. Dodatkowym atutem tak zaprojektowanego schowka jest ułatwiony dostęp do suportu, co przydaje się np. przy wymianie linek
- Funkcjonalnie zintegrowanie prowadzenie linek. Biegną one przez łożysko sterowe oraz wydzielone kanały pod suportem. W ten sposób nie tylko estetycznie wyglądają, ale są także lepiej zabezpieczone przed uszkodzeniami.
- Trzeciej generacji widelec TwinTip daje możliwość regulacji wysunięcia i ustawienia kąta rury sterowej. W ten sposób umożliwia dostosowanie geometrii roweru do swoich potrzeb.
- Napęd z jedną tarczą z przodu, zbudowany na bazie tylnej przerzutki manetek SRAM APEX. Komponenty z tej podstawowej serii od amerykańskiego producenta gwarantują świetny stosunek ceny do jakości. Wersja z korbą 42T i jedenastorzędową kasetą 11-42T oferuje szeroki zakres przełożeń odpowiedni na różne trasy.
- Niezawodne hydrauliczne hamulce SRAM Apex z tarczami 160/160 mm.