Ruut AL1 2x G3 jest trzecią generacją gravela, który sprawił, że o marce Rondo zrobiło się głośno na całym świecie. To rower idealnie wyrażający wszystkie cechy, za jakie kolarze pokochali rowery szutrowe – innowacyjność, swobodę oraz dynamikę. Idealne nadaje się na wszystkie trasy: gładkie asfalty, wyboiste szutry czy nawet górskie ścieżki. Będzie odpowiednim wyborem zarówno do codziennych treningów, jak i bikepackingowych eksploracji.
Nowa generacja widelca TwinTip
Karbonowy widelec TwinTip G3 oferuje zmienną geometrię. Zmiana kąta główki oraz wyprzedzenia pozwala ewoluować osiągi roweru w zależności od rodzaju trasy lub upodobań kolarza. Ustawienie „LO” łagodzi charakter Ruuta, co lepiej odpowiada długodystansowym wycieczkom lub przedzieraniu się przez leśne ścieżki. Natomiast opcja „HI” obniża pozycję, a więc lepiej nadaje się do dynamicznej jazdy w płaskim terenie.
Gravelowa geometria typu all-rounder
Rama z lekkiego stopu aluminium jest lekka, sztywna i wytrzymała, dzięki czemu zapewnia doskonałe wrażenia z jazdy w różnym terenie. Dla zwiększenia potencjału wyprawowego przystosowano ją do montażu pełnych błotników, a także wyposażono w dwa dodatkowe punkty montażowe na akcesoria lub bidony.
Rewolucyjny schowek na narzędzia
W spodzie ramy znajduje się schowek z funkcjonalnym multitoolem. Narzędziownik ze skuwaczem i miejscem na spinkę do łańcucha można wyciągnąć jedną ręką – wystarczy otworzyć gumową klapkę. Zaoszczędzone miejsce w kieszeni lub torbie podsiodłowej możesz przeznaczyć na inne przydatne akcesoria czy nawet przekąski.
Więcej miejsca na opony
Przeprojektowany design suportu i poprowadzone pod kątem tylne widełki tworzą większy prześwit, który umożliwia założenie grubszych opon – maksymalnie 622-47 i 584-50. Jest także kompatybilny napędami 2x oraz korbami z większymi tarczami.
Nowoczesna estetyka
Linki poprowadzono w taki sposób, aby rower nie tylko wyglądał bardzo efektownie, ale także nie dokładał dodatkowej pracy przy podstawowych czynnościach serwisowych. Biegną one przez łożysko sterowe oraz wydzielone kanały pod suportem. W ten sposób są łatwo dostępne, a także lepiej zabezpieczone przed uszkodzeniami.
Napęd 2x10 do dynamicznej jazdy
Dwie tarcze z przodu zapewniają większy zakres przełożeń niż popularne w gravelach napędy 1x. Komponenty z pełnej grupy Shimano GRX 400 gwarantują świetny stosunek ceny do jakości. Tylna przerzutka przystosowana do jazdy terenowej dobrze napina łańcuch na wyboistych trasach, a połączenie korby 46/36T z kasetą 11-36T dobrze sprawdza się w każdych terenie. Osprzęt uzupełniają niezawodne hydrauliczne hamulce Shimano GRX z tarczami 160/160 mm.