Rondo RATT CF2 to gravel, który stanowi doskonałe połączenie roweru szosowego z szutrowym. Dzięki niemu nie musisz już wybierać pomiędzy równą, asfaltową ścieżką a pełnymi uroku, żwirowymi szlakami pośrodku lasu. Świetnie poradzi sobie w obu warunkach, a dzięki przemyślanej, innowacyjnej konstrukcji zagwarantuje Ci osiąganie wysokich prędkości i rewelacyjną przyczepność. To model zaprojektowany dla osób, które nie godzą się z żadnymi ograniczeniami. Na uwagę zasługuje też nienaganny design, przyciągający oko każdego miłośnika kolarstwa.
Rama o zmiennej geometrii
Cechą charakterystyczną tego modelu jest całkowicie nowy projekt ramy. Wykonano ją z niezwykle lekkiego karbonu, który łączy w sobie wyjątkowo niską masę z dużą wytrzymałością oraz sztywnością. Włókna węglowe świetnie tłumią mikrodrgania, co przekłada się na poprawę komfortu rowerzysty. Przewody poprowadzono w całości wewnątrz rur. Dzięki temu nie wystają nawet przy kierownicy, gwarantując nie tylko nienaganny wygląd roweru, ale również niczym nieskrępowaną swobodę użytkowania.
Niezwykle istotny atut stanowi również karbonowy widelec z technologią Twin Tip. Umożliwia ona błyskawiczną zmianę geometrii, dzięki czemu możesz dopasować ją do stylu jazdy. Kiedy chcesz wybrać się na rekreacyjną przejażdżkę, wystarczy ustawić spokojne kąty, natomiast kiedy planujesz pokonywać rekordy prędkości, wystarczy, że zmienisz ułożenie widelca na bardziej agresywne. Zabieg można przeprowadzić nawet na trasie, a po nabraniu wprawy zajmuje on dosłownie kilka minut.
Napęd Shimano GRX
Producent nie stosował żadnych kompromisów. Dlatego napęd 2x10 w Rondo RATT CF2 wyposażono w specjalny osprzęt z dedykowanej gravelom grupy Shimano GRX. Doskonale sprawdzi się on zarówno na asfaltowych drogach, jak i podczas jazdy na sypkim szutrze. Wysoka kultura pracy i precyzyjnie działające mechanizmy pozwolą Ci błyskawicznie dopasować biegi do aktualnych potrzeb i z dużą prędkością pokonywać kolejne kilometry. Korba 46-30T wraz z kasetą o zakresie 11-32 pozwalają znaleźć właściwe przełożenia nie tylko do jazdy po prostej trasie, ale również na podjazdach.
Do grupy GRX należą także hydrauliczne hamulce tarczowe z tarczami w rozmiarze 160 mm. Są one stworzone specjalnie do szybkich modeli i oferują nie tylko niezawodną siłę hamowania, ale również świetną modulację. Dzięki temu w prosty i wygodny sposób dostosujesz prędkość do aktualnych potrzeb, a w razie konieczności błyskawicznie zatrzymasz rower. Duży atut stanowi ich nienaganna praca, niezależnie od warunków atmosferycznych.
Szerokie opony
Aby zagwarantować jak najlepszą przyczepność na różnych rodzajach nawierzchni, producent zdecydował się na zastosowanie dużych, szerokich opon Vittoria Terrebo Zero w rozmiarze 650B x 47 mm. Zapewniają one dużą powierzchnię styku z podłożem, co przekłada się na utrzymanie właściwej trakcji podczas szybkiej jazdy zarówno w terenie szutrowym, jak i na równych, asfaltowych trasach. Odpowiednio zaprojektowany bieżnik pozwolił uzyskać niskie opory toczenia, a jednocześnie świetnie trzyma się nawierzchni.