Romet Aspre 1 to nowy standard jakości wśród rowerów gravelowych od uznanego polskiego producenta. Stworzono go z myślą o zróżnicowanych nawierzchniach i nie zawsze płaskim terenie. Za sprawą dopracowanej w każdym szczególe geometrii, nowoczesnego osprzętu oraz wytrzymałej aluminiowej ramy możesz zapomnieć o wszelkich ograniczeniach i jeździć zawsze tak, jak lubisz.
Polski gravel w najlepszym wydaniu
Specjaliści z marki Romet doskonale rozumieją potrzeby współczesnych rowerzystów. Dlatego nowy Aspre 1 posiada wszystko, czego możesz wymagać od wszechstronnego modelu do mieszanej jazdy szosowo-terenowej.
Na pierwszy plan wysuwa się lekka i wytrzymała rama stworzona ze stopu aluminium 6061. Oferuje odpowiednią sztywność i wytrzymałość, aby sprawdzić się w trakcie jazdy czasowej po płaskiej nawierzchni, a nowoczesna geometria wspiera pokonywania trudniejszych odcinków poza głównymi szlakami. W połączeniu z karbonowym widelcem oferuje to szeroką gamę osiągów, wśród których odnajdzie się każdy miłośnik kolarstwa.
Masa roweru Romet Aspre 1 w rozmiarze 55Za płynność jazdy odpowiada napęd 2x8 od japońskiej marki Shimano. Zestaw z grupy Clariss zapewni precyzyjną zmianę przełożeń, dzięki której jazda będzie gwarantowała o wiele więcej satysfakcji. Hamulce tarczowe mechaniczne Flat Mount BR-RS305 pozwolą kontrolować prędkość jazdy z niespotykaną łatwością, co wpłynie nie tylko na lepsze wyniki, ale i większe bezpieczeństwo na trasie niezależnie od pokonywanego terenu.
Romet Aspre 1 – podróżuj po każdej nawierzchni
Projektanci modelu Romet Aspre 1 zadbali także o komfort rowerzysty na nie zawsze łatwych do pokonania trasach. Dlatego wyposażyli rower w specjalne siodełko Romet Gravel oraz kierownicę typu flare, dzięki czemu zawsze przyjmiesz optymalną pozycję do aktualnej sytuacji na drodze. Liczne mocowania pozwolą zabrać także najpotrzebniejsze akcesoria bez konieczności dokupowania drogich adapterów czy modyfikowania ramy.
Z myślą o uniwersalności dobrano także specjalne opony od amerykańskiej marki WTB z serii Riddler. Wyposażone są w profilowane klocki zapewniające z jeden strony szybkie toczenie po szosie, z drugiej pewność na zakrętach i piaszczystych nawierzchniach.