Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Black Weeks

Rower gravel LAPIERRE Pulsium SAT Allroad 6.0

10 999  zł
Dostawa GRATIS
-35% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 16 999
Raty odroczone

Do kwietnia nie płacisz!

Oblicz ratę
Ilość
10 999  zł Do koszyka
Ostatnia 1 szt.

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

U Ciebie już jutro!

Kup ten produkt dzisiaj do godziny 16:00, a otrzymasz go jutro. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie w poniedziałek! Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go w poniedziałek! Dostawa jest GRATIS.

Możliwy odbiór złożonego roweru

Dostępny również stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!

Wrocław (CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

Zobacz również

Jeżeli poruszając się po szutrowych ścieżkach lub ubitych drogach leśnych czujesz się jak ryba w wodzie, to rower Lapierre Pulsium SAT ALLroad 6.0 powinien Ci się spodobać. Zaprojektowano go specjalnie dla osób, które zjeżdżają poza utarte szlaki i chcą eksplorować nowe tereny. Dzięki zastosowanym w tym modelu rozwiązaniom równie łatwo przejedziesz przez równe, asfaltowe szosy, jak i pokryte żwirem drogi boczne. 

Lapierre Pulsium SAT ALLroad 6.0

Najważniejsze cechy 

Karbonowa rama i widelec

Lapierre Pulsium SAT ALLroad 6.0

Do produkcji ramy oraz widelca zastosowano wysokiej jakości włókno węglowe. To materiał, który jest nie tylko niezwykle lekki, ale również bardzo sztywny i wytrzymały. Przekłada się to na doskonałą responsywność i właściwe reagowanie na ruchy kolarza. Warto również wspomnieć o właściwościach absorbujących drgania. Karbon doskonale tłumi niewielki mikrowstrząsy, a tym samym znacznie zwiększa komfort użytkowania i sprawia, że pokonywanie kolejnych kilometrów staje się czystą przyjemnością. 

Nowoczesna geometria

rama w Lapierre Pulsium SAT ALLroad 6.0

Projektanci wzięli pod uwagę dynamikę jazdy, właściwą dla miłośników graveli. Dlatego w tym rowerze zastosowano geometrię przypominającą rowery szosowe. Pozioma rura górna, w połączeniu z wysoko uniesionym siodełkiem pozwalają na jazdę w agresywnej, pochylonej pozycji. Kierownica typu baranek z flarą zapewnia świetną kontrolę nad rowerem oraz umożliwia zmianę chwytów, co znacznie zmniejszy zmęczenie rąk podczas pokonywania długich tras.

Innowacyjne rozwiązania 

W trosce o zapewnienie użytkownikowi jak największej wygody podczas pokonywania szutrowych, niejednokrotnie wyboistych ścieżek, projektanci opracowali innowacyjne rozwiązanie SAT (Shock Absorption Tehchnology). Ramę, a dokładnie niewielki trójkąt łączący rurę górną z podsiodłową, wyposażono w specjalne elastomery. Wkładki gwarantują lepsze tłumienie wstrząsów, dzięki czemu drgania na siodełku zostały znacznie ograniczone. To nowoczesne rozwiązanie sprawi, że jazda będzie dla Ciebie dużą przyjemnością.

Niezawodny napęd

Lapierre Pulsium SAT Allroad 6.0 wyposażono w napęd 2x11. Został on w całości złożony z nowoczesnych, przeznaczonych specjalnie do rowerów gravelowych komponentów Shimano GRX. Charakteryzują się one płynną, precyzyjną pracą i wysoką odpornością na wstrząsy. Dzięki temu nawet pokonywanie stromych podjazdów nie będzie stanowiło dla Ciebie bariery uniemożliwiającej osiąganie wytyczonych celów. Zmiana biegów odbywa się przy pomocy ergonomicznych klamkomanetek. 

Pewne hamowanie

Nie musisz obawiać się o swoje bezpieczeństwo. Producent wyposażył rower w solidne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT800. Gwarantują one bezproblemową kontrolę prędkości w każdych warunkach, niezależnie od tego, czy poruszasz się po suchej, żwirowej trasie w słoneczny dzień, czy mierzysz się z załamaniem pogody i opadami deszczu.

Opony WTB

Na duże, 28-calowe obręcze DT Swiss dostosowane do systemów bezdętkowych założono opony WTB Expanse TL Tanwall. Gwarantują one doskonałą przyczepność zarówno na asfalcie, jak i na drogach szutrowych, a dzięki beżowym bokom prezentują się stylowo i elegancko. Rzeźba bieżnika semi-slick pozwala na bardzo niskie opory toczenia idące w parze z dobrą trakcją.

LAPIERRE Pulsium SAT Allroad 6.0 - wagaMasa roweru LAPIERRE Pulsium SAT Allroad 6.0 w rozmiarze 59


Specyfikacja

Informacje

  • Marka LAPIERRE
  • Płeć męskie
  • Kolor zielony
  • Waga produktu 9,06 kg (dla rozmiaru XL, TT- 59 cm)
  • Rocznik 2023

Rama

  • Rozmiar ramy 52 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 46 (XS)
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec Pulsium SAT Allroad Disc thru axle UD Superlight carbon

Napęd

  • Napęd 2x11
  • Przerzutka przednia Shimano GRX FD-RX810-F, 2s
  • Przerzutka tylna Shimano GRX RD-RX810, 11s
  • Manetki Shimano GRX ST-RX810
  • Mechanizm korbowy Shimano GRX RX810-2 (48-31T)
  • Kaseta/wolnobieg Shimano 105 CS-HG700 (11-34T)
  • Wkład suportu Shimano Press Fit BB7141B

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano Deore XT BR-MT800 160/160mm (centerlock)

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła DT Swiss E1800 Spline23 622x22 Center Lock Tubeless Ready
  • Opony p/t WTB Expanse 32-622 TL Tanwall
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Kierownica Lapierre Gravel Bar Flat Top 16°, szerokość 460mm
  • Wspornik kierownicy Lapierre alloy, internal routing, Ø: 31.8mm, długość 110mm
  • Siodło San Marco Short Fit
  • Wspornik siodła Lapierre alloy 3D forged, Ø: 27.2mm, długość 350mm
  • Pedały VP-335 Clips&Strap

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD205305
  • Kod EAN 3660423368230
  • Kod producenta LPUPA460

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Gravele i przełajowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 155-162
ST Długość rury podsiodłowej 460
TT Efektywna długość górnej rury 520
HT Długość główki ramy 135
SA Kąt rury podsiodłowej 74.5
HA Kąt główki ramy 71
CS Długość tylnych widełek 415
Reach 371
Stack 536
BB Drop 72
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

W ramach dostawy oferujemy:

  • różne rodzaje przesyłki kurierskiej
  • odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).

Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.

Rower do samodzielnego złożenia

Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*. Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.

Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Rower wstępnie złożony

Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu? Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę, a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**. Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Koszt usługi: 69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy

Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*. Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym, ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**

Pamiętaj, aby po przejechaniu około 100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.

Dostawa kurierem: Ambro Express GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru. W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**. Koszt usługi klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi: Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem: GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.

Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.

WarszawaWrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
  • CH Okęcie Park
    Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
  • CH Aleja Bielany II
    ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi: Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem: GRATIS!

*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.

** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.