LAPIERRE Crosshill 5.0 to gravel stworzony z myślą o podróżowaniu. Nie tylko płynnie przenosi się z asfaltu na leśne szutry, ale pozwala nie martwić się jazdą w deszczu, błocie czy kałużach, ponieważ fabrycznie wyposażono go w pełne błotniki. Zamocowany z tyłu bagażnik zwiększa możliwości roweru zarówno przy bikepackingowych wyprawach, jak i podczas codziennego poruszania się po mieście.
Jeżeli szukasz funkcjonalnego gravela, którego charakterystyka nie skupia się na sportowych osiągach, lecz na możliwości czerpania jeszcze więcej przyjemności z kolarstwa, to Crosshill 5.0 jest właśnie tym, czego potrzebujesz. Jego podstawowe atuty to wygoda na dalekich dystansach, uniwersalność oraz niezawodność w każdych warunkach.
Najważniejsze informacje:
- Geometria dostosowana do podróżowania. Dzięki skróconemu tylnemu trójkątowi dobrze radzi sobie w trudniejszym terenie. Natomiast wysoka główka ramy zapewnia podniesioną pozycję za kierownicą, co przy dłuższych trasach mniej obciążą plecy.
- Rama z lekkiego i bardzo odpornego na uszkodzenie stopu aluminium Supreme 5. Na górnej rurze wyposażono ją w dodatkowe punkty montażowe, które przydają się do mocowania sakw lub toreb na turystyczne wyprawy.
- Wewnętrzne prowadzenie linek. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także nie jest podatne na przypadkowe zniszczenie np. przez bikepackingowy ekwipunek.
- Napęd stworzony na bazie przerzutek i manetek z grupy Shimano Tiagra 2x10 potrafi zaskoczyć dobrymi osiągami oraz wyjątkową niezawodnością. Korba FSA Omega Adventure z zębatkami 46/30 w zestawie z kasetą 11-34T gwarantuje szeroki zakres przełożeń – odpowiedni na szutry lub drogi asfaltowe.
- Hydrauliczne hamulce Shimano Tiagra z tarczami 160/160 mm działają mocno i przewidywalnie w każdych, nawet w deszczowych warunkach pogodowych.
- Koła Mavic XC62, czyli model pierwotnie przeznaczony do rowerów cross-country, a obecnie stanowiący popularny wybór do graveli. W komplecie z oponami WTB Riddler o szerokości 37 mm zapewniają świetną przyczepność, stabilność oraz niskie opory toczenia.