KROSS Esker 6.0 to gravel o świetnym stosunku ceny do jakości. Rama z cieniowanego aluminium oraz napęd 2x11 z grupy Shimano GRX zapewniają wszechstronne osiągi, które dobrze sprawdzą się zarówno do szutrowych wyścigów, jak i kolarskiej turystyki.
Lekki i wytrzymały gravel od polskiego producenta oferuje ogromne możliwości w terenie – nawet na wymagających trasach umożliwia szybką, ale bezpieczną jazdę. Natomiast na drogach asfaltowych zachwyca nie tylko dynamiką, lecz także zwrotnością.
Najważniejsze informacje:
- Rama z nowoczesnego aluminium charakteryzującego się wysoką wytrzymałością na przeciążenie. Stop Superlite charakteryzuje również wysoka sztywność i bardzo niska masa. Konstrukcja jest potrójnie wycieniowana w mniej obciążonych fragmentach oraz wzmocniona tam gdzie działają większe siły.
- Napęd 2x11 z przerzutkami z gravelowej grupy Shimano GRX. Tylna została wyposażona w technologię SHIMANO SHADOW RD+, czyli sprzęgło, które na nierównościach ogranicza obijanie się łańcucha o tylne widełki ramy. Kaseta o stopniowaniu 11-34T zapewnia zakres przełożeń odpowiedni do bardzo dynamicznej jazdy.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX BR-RX400 (160/160 mm) działają z dużą siłą w różnych warunkach, również w deszczu albo błocie.
- Koła z wytrzymałymi i szerokimi (22 mm) obręczami DT Swiss R 500. Dobrze nadają się do jazdy w trudnym terenie lub z dużym obciążeniem. Optymalnie układają się na nich opony w większych rozmiarach – 700x37C lub szersze.
- Dodatkowe punkty montażowe. Producent wyposażył konstrukcję w wiele gniazd do zamocowania akcesoriów, takich jak sakwy, bidony, błotniki oraz bagażnik.
- Na uwagę zasługuje również widelec wykonany z włókna węglowego i koła mocowane na sztywną oś (przód 12x100 mm, tył 12x142 mm).