Kross Esker 2.0 z rocznika 2024 ma kable poprowadzone wewnątrz sportowej ramy, której geometria zapewnia komfort i możliwość szybkiej jazdy. Uniwersalność gravela wynika m.in. z wyważonej wartości kąta główki (72° w rozmiarze XL) oraz stosunku stack do reach 1,55 zwiększającego wygodę jazdy (mniej trzeba się pochylać). Cała konstrukcja powstała z aluminium i została pomalowana proszkowo, co razem ze zdobieniami Krossa oraz ukrytymi przewodami przekłada się na znakomitą estetykę szutrowca.
Kross Esker 2.0 – wygodny gravel z napędem Shimano Sora 2x9
Dużym plusem roweru Kross Esker 2.0 jest napęd Shimano Sora R3000 – to szosowy osprzęt, chwalony m.in. za wytrzymałość. Dzięki 2-blatowej korbie 50/34T i 9-koronkowej kasecie 11-34T otrzymujesz zakres przełożeń wynoszący 455%, czyli bardzo dużo – znacznie więcej niż np. w 11-rzędowym napędzie Kross Esker 7.0. Aby bezpiecznie zwolnić nawet w warunkach deszczu, wykorzystasz hamulce tarczowe, z kolei o przyczepność zadbają opony WTB Riddler Comp. Ich szerokość wynosi 37 mm, a więc doskonale sprawdzą się na szutrze i zagwarantują niskie opory toczenia na asfalcie. W razie potrzeby można założyć szersze ogumienie, nawet do tych samych obręczy.
Najważniejsze zalety gravela Kross Esker 2.0:
- Wygodna, wyważona geometria aluminiowej ramy,
- Wysoka estetyka roweru – malowanie proszkowe, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zdobienia,
- Napęd Shimano Sora R3000 2x9 – odporne szosowe komponenty i bardzo szeroki zakres przełożeń,
- Hamulce tarczowe – gwarancja łatwego zwalniania w każdych warunkach,
- Idealne na szutry i asfalt koła z oponami WTB Riddler Comp 37C, których bieżnik odpowiednio spisze się też w lekkim terenie,
- Wygodne siodełko WTB Volt Sport i jakościowa owijka fi'zi:k – szczegóły zostały dopracowane w każdym calu.
Marka+
Kross
Firma z Przasnysza to jeden z czołowych polskich producentów rowerów, które sprawdzają się w każdym z wiodących segmentów. Kross dostarcza zarówno szosówki, jak i modele MTB, e-biki, crossówki czy gravele dostępne w popularnej serii Esker. Ambicje marki od dawna sięgają dużo dalej niż bycie montownią rowerową – warto wspomnieć chociażby o należącej do przedsiębiorstwa fabryce karbonowych ram i komponentów. Z rocznika na rocznik rowery Krossa są coraz bardziej dostosowane do użytkownika – to ukłon w stronę klientów wymagających zmian geometrii czy większej liczby miejsc montażowych do swoich wypraw.