Kross Esker 2.0 z rocznika 2024 ma kable poprowadzone wewnątrz sportowej ramy, której geometria zapewnia komfort i możliwość szybkiej jazdy. Uniwersalność gravela wynika m.in. z wyważonej wartości kąta główki (72° w rozmiarze XL) oraz stosunku stack do reach 1,55 zwiększającego wygodę jazdy (mniej trzeba się pochylać). Cała konstrukcja powstała z aluminium i została pomalowana proszkowo, co razem ze zdobieniami Krossa oraz ukrytymi przewodami przekłada się na znakomitą estetykę szutrowca.
Kross Esker 2.0 – wygodny gravel z napędem Shimano Sora 2x9
Dużym plusem roweru Kross Esker 2.0 jest napęd Shimano Sora R3000 – to szosowy osprzęt, chwalony m.in. za wytrzymałość. Dzięki 2-blatowej korbie 50/34T i 9-koronkowej kasecie 11-34T otrzymujesz zakres przełożeń wynoszący 455%, czyli bardzo dużo – znacznie więcej niż np. w 11-rzędowym napędzie Kross Esker 7.0. Aby bezpiecznie zwolnić nawet w warunkach deszczu, wykorzystasz hamulce tarczowe, z kolei o przyczepność zadbają opony WTB Riddler Comp. Ich szerokość wynosi 37 mm, a więc doskonale sprawdzą się na szutrze i zagwarantują niskie opory toczenia na asfalcie. W razie potrzeby można założyć szersze ogumienie, nawet do tych samych obręczy.
Najważniejsze zalety gravela Kross Esker 2.0:
Wygodna, wyważona geometria aluminiowej ramy,
Wysoka estetyka roweru – malowanie proszkowe, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zdobienia,
Napęd Shimano Sora R3000 2x9 – odporne szosowe komponenty i bardzo szeroki zakres przełożeń,
Hamulce tarczowe – gwarancja łatwego zwalniania w każdych warunkach,
Idealne na szutry i asfalt koła z oponami WTB Riddler Comp 37C, których bieżnik odpowiednio spisze się też w lekkim terenie,
Wygodne siodełko WTB Volt Sport i jakościowa owijka fi'zi:k – szczegóły zostały dopracowane w każdym calu.
Marka
Kross
Firma z Przasnysza to jeden z czołowych polskich producentów rowerów, które sprawdzają się w każdym z wiodących segmentów. Kross dostarcza zarówno szosówki, jak i modele MTB, e-biki, crossówki czy gravele dostępne w popularnej serii Esker. Ambicje marki od dawna sięgają dużo dalej niż bycie montownią rowerową – warto wspomnieć chociażby o należącej do przedsiębiorstwa fabryce karbonowych ram i komponentów. Z rocznika na rocznik rowery Krossa są coraz bardziej dostosowane do użytkownika – to ukłon w stronę klientów wymagających zmian geometrii czy większej liczby miejsc montażowych do swoich wypraw.
Wspornik kierownicyAluminiowy, średnica 31.8mm, wznios 7°, długość 80mm
SiodłoWTB Volt Sport
Wspornik siodłaAluminiowy, średnica 27.2mm, długość 350mm
Pedałybrak w zestawie
Informacje handlowe
Kod produktuDD230314
Kod EAN5902262052481
Kod producentaKREK2Z28X19M003094
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
Tabela rozmiarów
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
51 cm
53 cm
55 cm
57 cm
Rozmiar koła
28"
28"
28"
28"
Wzrost
160 - 170
168 - 178
176 - 186
184 - 194
ST Długość rury podsiodłowej
470
510
550
570
TT Efektywna długość górnej rury
510
530
550
570
HT Długość główki ramy
130
145
160
180
SA Kąt rury podsiodłowej
75
74
73,5
73
HA Kąt główki ramy
69
71
71,5
72
CS Długość tylnych widełek
436
436
436
436
WB Baza kół
1028
1019
1030
1039
Reach
364
367
377
385
Stack
546
568
584
605
BB Drop
70
70
70
70
Tabela rozmiarów i geometria roweru na podstawie danych ze strony producenta KROSS
Ramy Gravele i przełajowe
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
28"
Wzrost
160-170
ST Długość rury podsiodłowej
470
TT Efektywna długość górnej rury
510
HT Długość główki ramy
130
SA Kąt rury podsiodłowej
75
HA Kąt główki ramy
69
CS Długość tylnych widełek
436
WB Baza kół
1028
Reach
364
Stack
546
BB Drop
70
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości?
Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.
Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany
do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
WarszawaWrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
CH Okęcie Park Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
CH Aleja Bielany II ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi:Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.