Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower gravel damski LIV Devote Advanced 1

12 999  zł
Dostawa GRATIS
Cena katalogowa: 15 599
Do 20 rat 0%

649.95 zł x 20 rat 0%


Raty odroczone

Do kwietnia nie płacisz!

Oblicz ratę
Ilość
12 999  zł Do koszyka
Ostatnia 1 szt.

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

U Ciebie we wtorek!

Kup ten produkt do 04.11.2024 do godziny 16:00, a otrzymasz go 05.11.2024. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie w środę! Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go 06.11.2024. Dostawa jest GRATIS.

Możliwy odbiór złożonego roweru

Zobacz również

LIV Devote Advanced 1 to karbonowy gravel stworzony z myślą o kobietach, które szukają niezawodnego roweru do pokonania każdego wyzwania na trasie. Rower łączy w sobie dynamikę, wytrzymałość i komfort, co czyni go idealnym wyborem zarówno do intensywnych treningów, jak i szutrowych wyścigów, a nawet bikepackingu.

Model Advanced 1 wyposażono w lekkie komponenty oraz technologie poprawiające komfort jazdy. Napęd SRAM Apex XPLR w wersji 1x12 zapewnia szeroki zakres przełożeń oraz nienaganne działanie w każdych warunkach. Lewą dźwignię ustawiono tak, aby obsługiwała ona skok sztycy z dropperem. Na szutrowych trasach doskonale sprawdza się również ergonomiczna kierownica z poszerzonym chwytem, a także wytrzymałe koła z oponami w systemie bezdętkowym.

Najważniejsze zalety Liv Devote Advanced 1:

  • Lekka i sztywna rama z włókna węglowego klasy Advanced – stworzona metodą Modified Monocoque Construction zapewnia wyjątkowy stosunek sztywności do masy, gwarantując precyzyjne sterowanie i błyskawiczne przyspieszenie.
  • Geometria dostosowana do kobiecej anatomii – zapewnia optymalną pozycję na rowerze, zwiększając komfort podczas jazdy na długich dystansach i na zróżnicowanym terenie.
  • Wszechstronny system flip chip – tylne widełki ramy pozwalają na łatwą zmianę geometrii roweru poprzez regulację długości rozstawu osi i prześwitu na opony. Krótsze ustawienie zapewnia zwrotność i dynamikę, a dłuższe – stabilność i możliwość montażu szerszego ogumienia (z 45 na 53 mm)
  • Praktyczny schowek w dolnej rurze – pod pokrywą z zamkiem znajduje się skrytka mieszcząca wszystkie niezbędne akcesoria takie jak dętka, pompka CO2, łyżki do opon i multitool. Pokrywka pełni również funkcję uchwytu do montażu koszyka na bidon z możliwością zmiany jego położenia.
  • Napęd SRAM Apex 1x12 w gravelowej wersji z tylną przerzutką XPLR – gwarantuje szeroki zakres przełożeń i płynną zmianę biegów w każdych warunkach.
  • Precyzyjne sterowanie dzięki OverDrive – powiększone łożyska sterowe i zwężona rura widelca zapewniają wyjątkową kontrolę nad rowerem nawet na wymagających trasach.
  • Komfortowa sztyca D-Fuse – absorbuje drgania i zapewnia wygodną jazdę nawet na nierównym terenie.
  • Zintegrowany mostek z włókna węglowego – ma całkowicie wewnętrzne prowadzenie przewodów, co zapewnia minimalistyczny wygląd i poprawia aerodynamikę.
  • Dodatkowe mocowania – na widelcu, górnej i dolnej rurze ramy pozwalają na montaż dodatkowych bidonów, toreb lub innych akcesoriów.
  • Koła i opony Tubeless Ready – zwiększają przyczepność i zmniejszają ryzyko przebić.

Technologie

D-Fuse

D-Fuse

Wspornik siodła oraz kierownica to dwa punkty podparcia rowerzysty w trakcie jazdy. Zastosowany w nich charakterystyczny kształt rurki, zaokrąglony przód oraz jej spłaszczony tył, odpowiadają za doskonałą amortyzację drgań powstałych podczas przejazdu po nierównościach. To innowacyjne rozwiązanie znacznie redukuje zmęczenie powodowane wibracjami, znacznie zwiększając wydajność treningu.

Tubeless Ready System (TRS)

Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.

Specyfikacja

Informacje

Rama

  • Rozmiar ramy 53,5 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta S
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive mocowanie bagażnika

Napęd

  • Napęd 1x12
  • Przerzutka tylna SRAM Apex XPLR
  • Manetki SRAM Apex, 1x12, lewa dźwignia obsługuje droppera
  • Mechanizm korbowy SRAM Apex 1 Wide, 40t
  • Kaseta/wolnobieg SRAM PG-1231 D1 XPLR, 12-rzędowa, 11-44
  • Wkład suportu SRAM DUB, press fit

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t SRAM Apex 160/160

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Giant P-X2 Disc, ETRTO: 23-622, wys. 25mm, tubeless ready, aluminium
  • Opony p/t Maxxis Rambler, 700x45c, tubeless
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Kierownica Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm, wygięcie w tył 5°, flara 8°, aluminium
  • Wspornik kierownicy Giant Contact AeroLight, -10°, aluminium
  • Siodło Liv Approach, pręty stalowe, wypełnienie Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 155mm
  • Wspornik siodła Post Moderne, dropper, 30mm skoku
  • Pedały brak

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD228590
  • Kod producenta 1032006144

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Gravele i przełajowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 158-169
ST Długość rury podsiodłowej 420
TT Efektywna długość górnej rury 535
HT Długość główki ramy 110
SA Kąt rury podsiodłowej 74,5
HA Kąt główki ramy 70,5
CS Długość tylnych widełek 425-435
WB Baza kół 1019-1029
Reach 384
Stack 544
BB Drop 80
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

W ramach dostawy oferujemy:

  • różne rodzaje przesyłki kurierskiej
  • odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).

Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.

Rower do samodzielnego złożenia

Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*. Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.

Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Rower wstępnie złożony

Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu? Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę, a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**. Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Koszt usługi: 69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy

Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*. Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym, ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**

Pamiętaj, aby po przejechaniu około 100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.

Dostawa kurierem: Ambro Express GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru. W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**. Koszt usługi klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi: Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem: GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.

Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.

WarszawaWrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
  • CH Okęcie Park
    Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
  • CH Aleja Bielany II
    ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi: Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem: GRATIS!

*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.

** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.