LIV Devote Advanced 1 to karbonowy gravel stworzony z myślą o kobietach, które szukają niezawodnego roweru do pokonania każdego wyzwania na trasie. Rower łączy w sobie dynamikę, wytrzymałość i komfort, co czyni go idealnym wyborem zarówno do intensywnych treningów, jak i szutrowych wyścigów, a nawet bikepackingu.
Model Advanced 1 wyposażono w lekkie komponenty oraz technologie poprawiające komfort jazdy. Napęd SRAM Apex XPLR w wersji 1x12 zapewnia szeroki zakres przełożeń oraz nienaganne działanie w każdych warunkach. Lewą dźwignię ustawiono tak, aby obsługiwała ona skok sztycy z dropperem. Na szutrowych trasach doskonale sprawdza się również ergonomiczna kierownica z poszerzonym chwytem, a także wytrzymałe koła z oponami w systemie bezdętkowym.
Najważniejsze zalety Liv Devote Advanced 1:
Lekka i sztywna rama z włókna węglowego klasy Advanced – stworzona metodą Modified Monocoque Construction zapewnia wyjątkowy stosunek sztywności do masy, gwarantując precyzyjne sterowanie i błyskawiczne przyspieszenie.
Geometria dostosowana do kobiecej anatomii – zapewnia optymalną pozycję na rowerze, zwiększając komfort podczas jazdy na długich dystansach i na zróżnicowanym terenie.
Wszechstronny system flip chip – tylne widełki ramy pozwalają na łatwą zmianę geometrii roweru poprzez regulację długości rozstawu osi i prześwitu na opony. Krótsze ustawienie zapewnia zwrotność i dynamikę, a dłuższe – stabilność i możliwość montażu szerszego ogumienia (z 45 na 53 mm)
Praktyczny schowek w dolnej rurze – pod pokrywą z zamkiem znajduje się skrytka mieszcząca wszystkie niezbędne akcesoria takie jak dętka, pompka CO2, łyżki do opon i multitool. Pokrywka pełni również funkcję uchwytu do montażu koszyka na bidon z możliwością zmiany jego położenia.
Napęd SRAM Apex 1x12 w gravelowej wersji z tylną przerzutką XPLR – gwarantuje szeroki zakres przełożeń i płynną zmianę biegów w każdych warunkach.
Precyzyjne sterowanie dzięki OverDrive – powiększone łożyska sterowe i zwężona rura widelca zapewniają wyjątkową kontrolę nad rowerem nawet na wymagających trasach.
Komfortowa sztyca D-Fuse – absorbuje drgania i zapewnia wygodną jazdę nawet na nierównym terenie.
Zintegrowany mostek z włókna węglowego – ma całkowicie wewnętrzne prowadzenie przewodów, co zapewnia minimalistyczny wygląd i poprawia aerodynamikę.
Dodatkowe mocowania – na widelcu, górnej i dolnej rurze ramy pozwalają na montaż dodatkowych bidonów, toreb lub innych akcesoriów.
Koła i opony Tubeless Ready – zwiększają przyczepność i zmniejszają ryzyko przebić.
Technologie
D-Fuse
Wspornik siodła oraz kierownica to dwa punkty podparcia rowerzysty w trakcie jazdy. Zastosowany w nich charakterystyczny kształt rurki, zaokrąglony przód oraz jej spłaszczony tył, odpowiadają za doskonałą amortyzację drgań powstałych podczas przejazdu po nierównościach. To innowacyjne rozwiązanie znacznie redukuje zmęczenie powodowane wibracjami, znacznie zwiększając wydajność treningu.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
28"
Wzrost
170-181
ST Długość rury podsiodłowej
500
TT Efektywna długość górnej rury
555
HT Długość główki ramy
160
SA Kąt rury podsiodłowej
74,5
HA Kąt główki ramy
71
CS Długość tylnych widełek
430-440
WB Baza kół
1043-1052
Reach
391
Stack
593
BB Drop
80
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:69,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości?
Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.
Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany
do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
WarszawaWrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
CH Okęcie Park Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
CH Aleja Bielany II ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Koszt usługi:Złożenie roweru: GRATIS!
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.