Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Wymiana, zwrot i reklamacja gwarancyjna

Wymiana, zwrot - a może reklamacja gwarancyjna?

Reklamacja gwarancyjna

Możliwa przez:

(od dnia dostawy)

2

lata

Kupiony produkt okazał się wadliwy? A może uszkodził się w trakcie użytkowania i zastanawiasz się, czy jest jeszcze objęty gwarancją? Wybierz reklamację, a my pomożemy Ci rozwiązać ten problem.

Gdzie mogę zareklamować towar?

Przez Internet - wypełniając zgłoszenie

W sklepie stacjonarnym

Tylko w sklepie w którym kupiono produkt.
Pamiętaj, aby zabrać ze sobą dowód zakupu!

Czy wszystko mogę reklamować?

Tak. Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są objęte 24-miesięczną gwarancją producenta.

Dodatkowo możesz złożyć reklamację w przypadku otrzymania wadliwego produktu - w ramach odpowiedzialności sprzedawcy (tzw. rękojmia).

Przesyłka uszkodziła się w transporcie?

Zgłoś reklamację transportową

Czego mogę oczekiwać po wybraniu reklamacji?

Naprawy towaru

Jeśli to możliwe, w pierwszej kolejności produkt zostanie naprawiony.

Wymiany towaru

W przypadku braku możliwości naprawy produktu, wymienimy go na nowy. Przesyłkę bezpłatnie dostarczymy na wskazany adres.

Zwrotu środków

W przypadku braku możliwości naprawy oraz wymiany produktu na nowy, dokonujemy zwrotu pieniędzy, w ciągu 14 dni.

Reklamuj produkt

Wymiana i zwrot

Możliwe przez:

(od dnia dostawy)

14

dni

W CentrumRowerowe.pl rozumiemy, że każdy może się pomylić. Wybierz zwrot lub wymianę za każdym razem, gdy nie trafisz z rozmiarem, kolorem lub po prostu towar nie spełni Twoich oczekiwań.

Gdzie mogę zwrócić lub wymienić towar?

Przez Internet - wypełniając zgłoszenie

W sklepie stacjonarnym

Tylko w sklepie w którym kupiono produkt.
Pamiętaj, aby zabrać ze sobą dowód zakupu!

Czy wszystko mogę zwrócić lub wymienić?

Nie. Towar wysyłany do zwrotu/wymiany musi spełniać poniższe kryteria:

  • nie może nosić śladów użytkowania i montażu
  • nie może być zgłoszony do zwrotu lub wymiany po 14 dniach od dnia odebrania przesyłki.

Czego mogę oczekiwać po wymianie lub zwrocie?

Wymiany towaru

Po uznaniu wymiany, wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem nowego produktu, na który chcesz wymienić.

Jeżeli cena nowego produktu będzie inna, zwrócimy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę.

Zwrotu środków

Po uznaniu zwrotu, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni.

Wymień lub zwróć produkt

Reklamacja transportowa

Przesyłka została uszkodzona?

Towar w środku paczki uległ uszkodzeniu, mimo braku widocznych uszkodzeń z zewnątrz?

Przesyłka wygląda na uszkodzoną w trakcie odbioru?

Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy karton i opakowanie produktu nie są uszkodzone.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz odmówić przyjęcia paczki – w takiej sytuacji prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie.

W przypadku Ambro Express prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Informacja co zrobić, gdy uszkodzenie zostało stwierdzone po odbiorze jest zawarta na protokole.

W przypadku paczkomatu nie zamykaj skrytki, z której została ona wyjęta. Umieść przesyłkę z powrotem w skrytce. Wybierz odpowiednią opcję na ekranie paczkomatu lub w aplikacji mobilnej i postępuj według wyświetlanych komunikatów.

Towar jest uszkodzony, mimo braku uszkodzeń paczki?

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru zamówienia od kuriera, prosimy o spisanie protokołu szkody, najlepiej w dniu odebrania przesyłki.

Najczęściej zadawane pytania

Logowanie

  • Co mam zrobić, jeśli system nie odnajduje mojego zamówienia w bazie?

    W razie problemów ze znalezieniem zamówienia w systemie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt.
  • Co muszę zrobić, jeżeli nie mam danych niezbędnych do złożenia zgłoszenia?

    Skontaktuj się naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeśli nie masz dostępu do skrzynki mailowej podanej przy składaniu zamówienia, możesz skorzystać z innego adresu. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt.

Ogólne

  • Czy jeżeli nie odbiorę zamówienia, to otrzymam zwrot pieniędzy?

    Tak. Jeżeli paczka nie zostanie przez Ciebie odebrana, pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia, w którym zamówione produkty wrócą na nasz magazyn. Zwrot jest wykonywany tą samą metodą, jaka została wybrana przy dokonywaniu płatności.
  • Czy istnieje możliwość ponownej wysyłki, jeżeli nie odbiorę zamówienia?

    Tak. Zamówienie może zostać wysłane ponownie na ten sam, bądź inny adres. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
  • Co zrobić, jeżeli otrzymałem produkt niezgodny z zamówieniem?

    Prosimy o możliwie szybkie przesłanie wiadomości e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. W celu szybszej weryfikacji zgłoszenia, w mailu podaj:
    • numer zamówienia
    • imię i nazwisko zamawiającego
    • informację, jaki produkt został doręczony oraz jego zdjęcie.
  • Co zrobić, jeżeli zamówienie jest niekompletne?

    Bezzwłocznie skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. W celu szybkiej realizacji zgłoszenia, w mailu podaj:
    • numer zamówienia
    • imię i nazwisko zamawiającego
    • informację, jakiego produktu brakuje.
    Dołącz także zdjęcie zewnętrznego opakowania przesyłki.

    Pamiętaj! Jeżeli opakowanie było uszkodzone lub masz podejrzenie, że ktoś mógł ingerować w jego zawartość (np. zostało zaklejone taśmą inną niż z logo CentrumRowerowe.pl), spisz protokół szkody przy kurierze lub na stronie internetowej firmy kurierskiej, która była odpowiedzialna za dostarczenie Twojej przesyłki.

    Instrukcje dotyczące postępowania w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki znajdziesz w zakładce Wymiana, zwrot i reklamacja gwarancyjna.
  • Co zrobić, jeżeli paczka jest uszkodzona?

    Przesyłka wygląda na uszkodzoną w trakcie odbioru?

    Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy karton i opakowanie produktu nie są uszkodzone.

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz odmówić przyjęcia paczki – w takiej sytuacji prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie.

    W przypadku Ambro Express prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Informacja co zrobić, gdy uszkodzenie zostało stwierdzone po odbiorze jest zawarta na protokole.

    W przypadku paczkomatu nie zamykaj skrytki, z której została ona wyjęta. Umieść przesyłkę z powrotem w skrytce. Wybierz odpowiednią opcję na ekranie paczkomatu lub w aplikacji mobilnej i postępuj według wyświetlanych komunikatów.

    Towar jest uszkodzony, mimo braku uszkodzeń paczki?

    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru zamówienia od kuriera, prosimy o spisanie protokołu szkody, najlepiej w dniu odebrania przesyłki.

  • Co zrobić, jeżeli jeden z produktów z zamówienia chcę zwrócić a inny reklamować?

    Każdy proces należy zgłosić osobno.

Wymiana i zwrot

  • Jak przebiega procedura wymiany i zwrotu?

    • Utwórz zgłoszenie

      Przygotuj nr zamówienia oraz e-mail, na który zostało złożone zamówienie.

      Następnie wypełnij i utwórz zgłoszenie wymiany lub zwrotu.

    • Poczekaj na potwierdzenie

      Wyślemy wiadomość e-mail potwierdzającą zarejestrowanie Twojego zgłoszenia. Powinieneś ją otrzymać do 2 godzin po wysłaniu zgłoszenia.

      Znajdziesz tam nr zgłoszenia i wypełniony formularz w pliku PDF.

    • Odeślij produkt

      Zapakuj paczkę

      Umieść w niej numer zgłoszenia i wypełniony formularz.

      Prosimy także o dołączenie opakowania wraz z kompletem metek dołączonych do produktu.

      Wyślij paczkę

      Przesyłkę podpisz odpowiednio “Wymiana” lub “Zwrot”, a następnie odeślij na adres:

      CentrumRowerowe.pl

      Panattoni Park Bydgoszcz

      Dadelo S.A. (Centrumrowerowe.pl)

      ul. Ernsta Petersona 4c

      85-862 Bydgoszcz

      Koszt wysyłki zwrotu lub wymiany produktu ponosi Klient.

      Jeżeli masz możliwość, to wydrukuj formularz i umieść go w przesyłce.
      Jeżeli nie posiadasz drukarki - to też sobie poradzimy. Po prostu zapisz nr zgłoszenia na kartce i umieść ją w przesyłce.

    • Poczekaj na wymianę produktu lub zwrot środków

      Po otrzymaniu przez nas przesyłki, zweryfikujemy czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy.

      Jeżeli wszystko jest w porządku, to w przypadku wybrania opcji:

      Wymiany:

      Wystawiamy korektę faktury VAT. Zostanie ona przesłana na adres e-mail podany w zamówieniu. Po zapoznaniu się z wiadomością, zaakceptuj przesłaną korektę. Dzięki temu będziemy mogli rozpocząć proces wymiany produktu.

      Zwrotu:

      Zwracamy pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odebrania przesyłki przez nasz magazyn.

      O wszystkich krokach będziemy Cię informować na bieżąco przez e-mail lub telefon.

    • Zamknięcie procesu wymiany lub zwrotu

  • Jak wymienić lub zwrócić rower zamówiony do Stacjonarnego Punktu Odbioru?

    W przypadku zamówienia roweru z odbiorem w Stacjonarnym Punkcie Odbioru (SPO), możesz sprawdzić go na miejscu (np. przymierzyć go). Jeżeli nie spełni Twoich oczekiwań, masz możliwość rezygnacji z odbioru. Nie będziesz ponosić kosztów montażu ani zwrotnej przesyłki kurierskiej. Pamiętaj jednak o tym, aby poinformować nas o swojej decyzji, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.

    Uwaga! Jeżeli odbierzesz rower ze Stacjonarnego Punktu Odbioru, nie tracisz prawa do jego zwrotu. Natomiast w tym przypadku odesłanie paczki jest obowiązkiem kupującego. Proces przebiega jednakowo jak standardowy zwrot produktu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce Wymiana, zwrot i reklamacja gwarancyjna.

    Jeżeli jesteś zainteresowany wymianą roweru na inny, powinieneś zwrócić ten, który zamówiłeś jako pierwszy, a następnie zamówić na stronie internetowej CentrumRowerowe.pl nowy model. Nowy model otrzymasz po weryfikacji towaru na magazynie oraz utworzeniu korekty dokumentów.
  • Jak wymienić lub zwrócić rower zamówiony do sklepu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl?

    Rower zamówiony do sklepu stacjonarnego możesz wyłącznie zwrócić, nie ma możliwości wymiany. Zostanie sporządzona korekta dokumentu księgowego, a zwrot środków otrzymasz w formie gotówki lub na kartę. Następnie możesz kupić inny model, dostępny w sklepie stacjonarnym bądź internetowym CentrumRowerowe.pl. Otrzymasz nowy paragon lub fakturę.
  • Czy zakup ze sklepu stacjonarnego mogę wymienić lub zwrócić online?

    Obecnie nie ma takiej możliwości. Produkty kupione w sklepie stacjonarnym CentrumRowerowe.pl możesz wymienić lub zwrócić stacjonarnie.
  • Czy każdy produkt mogę zwrócić lub wymienić?

    Tak. Bez względu na to, czy kupiłeś produkt w sklepie stacjonarnym, czy online, masz możliwość jego zwrotu lub wymiany w terminie 14 dni od zakupu.

    Pamiętaj! Produkt musi być nowy i pełnowartościowy. Nie może nosić śladów eksploatacji lub montażu.
  • Czy wysyłka wymienianego lub zwracanego produktu jest bezpłatna?

    Nie. Koszt nadania przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
  • Jak wysłać wymieniany lub zwracany produkt?

    Możesz zdecydować się na wysyłkę zwracanych lub wymienianych produktów za pomocą dowolnej firmy kurierskiej. Pamiętaj jednak o tym, że powinna być ona opłacona. Nie przyjmujemy paczek wysłanych „za pobraniem” oraz przekazywanych do odbioru w Paczkomacie.

    Proces zwrotu lub wymiany przebiegnie sprawniej, jeżeli dołączysz do przesyłki wydrukowane zlecenie reklamacji sprzedaży (po wypełnieniu formularza online znajdziesz je w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego) lub wypełnione Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

    Przesyłkę z dopiskiem na paczce „wymiana” należy wysłać na adres:

    CentrumRowerowe.pl

    Panattoni Park Bydgoszcz

    Dadelo S.A. (Centrumrowerowe.pl)

    ul. Ernsta Petersona 4c

    85-862 Bydgoszcz.

  • Czy potrzebuję oryginalnego opakowania, żeby wymienić lub zwrócić produkt?

    Tak. W przypadku wymiany lub zwrotu produktu musi być on odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dostarczonymi dokumentami i metkami.

Reklamacja gwarancyjna

  • Jak przebiega procedura reklamacji gwarancyjnej?

    • Utwórz zgłoszenie

      Przygotuj nr zamówienia oraz e-mail, na który zostało złożone zamówienie.

      Następnie wypełnij i utwórz zgłoszenie reklamacji.

    • Poczekaj na potwierdzenie

      Wyślemy wiadomość e-mail potwierdzającą zarejestrowanie Twojego zgłoszenia. Powinieneś ją otrzymać do 2 godzin po wysłaniu zgłoszenia.

      Znajdziesz tam nr zgłoszenia i wypełniony formularz w pliku PDF.

    • Odeślij produkt

      Skontaktujemy się z Tobą w celu odesłania paczki. Zależnie od sposobu dostawy:

      Kurier

      Umówiony kurier odbierze od Ciebie reklamowany towar

      Paczkomat

      Reklamowany towar odeślesz przez dowolny Paczkomat InPost

      Jeżeli masz możliwość, to wydrukuj formularz i umieść go w przesyłce.
      Jeżeli nie posiadasz drukarki - to też sobie poradzimy. Po prostu zapisz nr zgłoszenia na kartce i umieść ją w przesyłce.

    • Poczekaj na decyzję reklamacyjną

      Po otrzymaniu przez nas przesyłki przekażemy produkt do ekspertyzy. Specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie towaru.

      Po wykonaniu ekspertyzy wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.

      Pozytywny wynik reklamacji:

      Naprawa

      Jeśli to możliwe, w pierwszej kolejności produkt zostanie naprawiony.

      Wymiana

      W przypadku braku możliwości naprawy produktu, wymienimy go na nowy. Przesyłkę bezpłatnie dostarczymy na wskazany adres.

      Zwrot środków

      W sytuacji braku możliwości naprawy oraz wymiany produktu na nowy, dokonamy zwrotu pieniędzy.

      Negatywny wynik reklamacji:

      Zwrot reklamowanego produktu

      Jeżeli zdecydujesz się na zwrot reklamowanego produktu, zostanie on odesłany na wskazany przez Ciebie adres.

      Utylizacja

      Jeżeli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska.

      O wszystkich krokach będziemy Cię informować na bieżąco przez e-mail lub telefon.

    • Zamknięcie procesu reklamacji

  • Czy wszystkie produkty są objęte gwarancją?

    Tak. Wszystkie produkty zakupione w CentrumRowerowe.pl objęte są 24-miesięczną gwarancją.
  • Jak reklamować rower zamówiony do Stacjonarnego Punktu Odbioru?

    Forma dostawy nie ma wpływu na procedurę reklamacyjną. Zalecamy zgłoszenie reklamacji przez formularz online.
  • Jak reklamować rower zamówiony do sklepu stacjonarnego?

    Forma dostawy nie ma wpływu na procedurę reklamacyjną. W przypadku zamówienia produktu do sklepu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl możesz wypełnić formularz reklamacyjny online lub dokonać reklamacji bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.
  • Czy muszę wykonywać przeglądy roweru, aby obowiązywała gwarancja?

    Warunki gwarancji, w tym także wymaganych przeglądów, są narzucane przez producentów rowerów. Mogą różnić się w zależności od produktu. Sugerujemy dokładne zapoznanie się z warunkami gwarancji, które zostały doręczone wraz z zakupionym rowerem. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami.

    Warunki gwarancji dla większości producentów znajdziesz się także online, w zakładce Gwarancje producentów.
  • Jak wysłać reklamowany produkt?

    Po zgłoszeniu reklamacji konsultanci Biura Obsługi Klienta skontaktują się z Tobą i poinformują Cię o dalszych krokach.

Skontaktuj się z nami

Masz więcej pytań?

Pojawił się problem z utworzeniem zgłoszenia?

Chętnie pomożemy!

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas