Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost 24/7
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
369.90 zł x 10 rat 0%
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratęPrzerzutka tylna SRAM XX1 Eagle AXS jest sercem elektronicznie sterowanej grupy amerykańskiego koncernu. Producent wyeliminował zupełnie kable – sygnał z manetki przekazywany jest bezprzewodowo.
XX1 to najwyższa grupa osprzętu firmy SRAM. Można powiedzieć, że części z jej logo są najbardziej prestiżowymi w całym świecie MTB. W wersji AXS przerzutki zastosowano elektryczny silniczek, który odpowiada za ruch pantografu. To gwarantuje doskonałą jazdę po każdym terenie, niezależnie od warunków pogodowych . Napęd działa zawsze tak samo: idealnie.
Co ważne, system potrafi zareagować na niespodziewane sytuacje. W trakcie wypadku, pantograf jest cofany dzięki technologii Overload-Clutch. Gdy obciążenie wróci do normy, napęd zaczyna działać „normalnie”. W przerzutce zastosowano krótszy o 10 mm wózek przerzutki (w porównaniu do wersji mechanicznej), co poprawia działanie napędu i zmniejsza ryzyko przypadkowego uszkodzenia.
Choć zasada działania AXS jest nieco inna niż grupy mechanicznej, reszta pozostaje bez zmian. Kaseta 10-50 zapewnia 500-procentowy zakres przełożeń przy zastosowaniu tylko jednej tarczy. Wyeliminowanie przedniej przerzutki znacznie uprościło działanie całości, a także zmniejszyło masę napędu.
Uwaga: Przerzutka jest sprzedawana bez baterii!
X-Actuation to technologia opracowana specjalnie dla napędów jednorzędowych SRAM, zapewnia precyzyjną i pewną zmianę przełożeń w całym zakresie kasety.
Cage Lock sprawia, że demontaż i montaż tylnego koła jest łatwiejszy i szybszy. Wystarczy pchnąć wózek przerzutki do przodu oraz wcisnąć przycisk blokady, znajdujący się w górnej części wózka.
Aplikacja AXS pozwala zarządzać napędem elektronicznym Sram. Nie tylko umożliwia określenie stanu baterii oraz jakości funkcjonowania osprzętu, ale także wysyła powiadomienia o niezbędnych czynnościach serwisowych. Dzięki temu rowerzysta wie, kiedy powinien poświęcić osprzętowi większą uwagę. Poza tym platforma pozwala na personalizację działania całej grupy.
Roller Bearing Clutch to sprzęgło utrzymujące wózek przerzutki w jednym punkcie podczas pokonywania nierówności. Rozwiązanie to poprawia stabilność pracy i precyzję napędu, nawet w najbardziej nierównym terenie.
Zęby zaprojektowane w tej technologii lepiej trzymają łańcuch i gwarantują bardziej efektywne pedałowanie. Znacznie zwiększa to żywotność zębatek.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy:
kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.