Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost 24/7
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratę
U Ciebie już jutro!
Zamów w ciągu:
Cinturato Adventure to jedna z gravelowych propozycji firmy Pirelli. W oponie równomiernie rozłożono klocki po całym środku kierunkowego bieżnika, dzięki czemu ogumienie jest lepiej przystosowane do bikepackingowych przygód na wymagających odcinkach trasy. Środkowe klocki są dość niskie w przeciwieństwie do większych struktur bocznych, dlatego opory toczenia są niewielkie, gdy nie skręcasz, a w momencie zwrotu – przyczepność wzrasta.
Opona ma typowo szutrową osnowę ProWALL Gravel, która chroni dętkę lub – jeśli zdecydujesz się na konwersję na system bezdętkowy, która w tym modelu jest możliwa – osłania wnętrze ogumienia wypełnione mleczkiem. Również mieszanka powstała stricte z myślą o gravelach. To ProCompound Gravel, łącząca lekkość mieszanek stworzonych do zawodów i wytrzymałość składników przeznaczonych na długie podróże.
Najważniejsze informacje o Cinturato Adventure:
Technologie
ProWALL Gravel
Stworzona specjalnie do graveli osnowa ProWALL Gravel łączy zalety rozwiązań MTB i szosowych. Niekwestionowanym walorem omawianej konstrukcji jest odporność na przebicia oraz przecięcia, ale warto docenić także wzmocnienie boczne. Dzięki oplotowi 60 TPI oponę cechuje też lekkość i elastyczność. Wszystko po to, aby na ogumieniu z osnową ProWALL Gravel swobodnie pokonywać nie tylko szutry, ale i bardziej wymagające trasy. Warto dodać, że masę modelu można zmniejszyć, konwertując oponę na system bezdętkowy.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Dostawa
W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy:
kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.