Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
rower spoko, szkoda tylko tych wąsów i widoczne spawy, oryginalna owijka tragedia
Super rower za rozsądne pieniądze.
Nie był to mój pierwszy wybór, ale cieszę się że nabyłem właśnie Sensa. Jest szybka i wygodna. Trasy 100-150 km bezproblemowo. Teren raczej lekki, wały nad Odrą, Widawą to najlepsze środowisko. Lekki Więcej i solidny rower. Mniej
Świetny rower na GRX. Jak na aluminiową ramę i dwurzędowy napęd jest naprawdę lekki. Rower wyróżnia się w tłumie. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości
Świetny rower w świetnej cenie. Po przejechaniu 25 km wiem, że da mi dużo frajdy.
Świetny rower na pełnym GRX bez żadnych budżetowych cięć. Wygodna pozycja przy pozostawieniu kilku podkładek pod mostkiem. Wygodna kierownica, wygodne siodło. Nieco przyciężkawe koła fabryczne, wagę n Więcej adrabiają za to dobrą sztywnością. Jak chodzi grupa GRX- wiadomo, że bardzo dobrze. Zastosowane opony Schwalbe są okej, jednak dopiero po przeróbce na tubeless jeździ się na nich dobrze. W ramę z tyłu wchodzi opona 45mm, na fabrycznej obręczy ma nieco ponad 43 mm. Jest jednak na dolnym widelcu nieco ciasno (na większe błoto może być już nieco mało miejsca, mankamentem jest też mocowanie linki, które nieco ogranicza miejsce na dole w trójkącie) Z przodu spokojnie wejdzie opona 50mm, chyba nawet szersza. Fajna geometria ramy umożliwia sportową i szybką jazdę. Rower dobrze jedzie nawet w dość wymagającym terenie. Świetnie skręca! Zestawienie 2x11 jest chyba najbardziej uniwersalne i na szosę i w lekki teren, gdzie nie potrzeba błyskawicznej zmiany przełożeń (jak w 1x11, 1x12). W pełni karbonowy widelec wraz z rurą sterową to duży plus. Mocowanie na widelcu to dodatkowy plus. Jakość wykonania ramy na wysokim poziomie na pewno rama wygląda lepiej niż u większości konkurentów w podobnej cenie. Nieco krótki fabryczny mostek pod 184 wzrostu, zmieniony na 110 i jest o niebo lepiej. Myślę, że w tych pieniądzach nie ma konkurencji. Mniej