Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
polecam!!!
Ocena dotyczy kół DT SWISS ER 1600 Spline 30mm. Wymienione zamiast podstawowych Bontre... w szosie. Spodziewałem się, że nowe koła będą toczyły się lepiej, a toczą się dużo lepiej! Różnica jest bardzo Więcej duża. Podczas pierwszej jazdy miałem wrażenie, że przybyło mi 20 watów mocy! Koła toczą się bardzo gładko, są sztywne no i system Ratchet to absolutny sztos! Bardzo dobrze wykonane, eleganckie, bardzo ładnie prezentują się na rowerze. Uważam, że to najlepiej wydane pieniądze na upgrade roweru. Mniej
Oś jak oś, ok.
Sprawdzony zacisk od tego producenta.
Sprawdzony zacisk od tego producenta.
Dla mnie koła bardzo dobre10/10. Jestem bardzo zadowolony. Super sklep i produkty.
Jest ok.
Bardzo pomocne narzędzie podczas konieczności napraw na wyjazdach i nie tylko. Idealna wielkość do saksy podsiodełkowej. Polecam.
To jest to, co było mi potrzebne - DT Swiss to DT Swiss.
Cena i jakość. I to wystarczy.
super kółeczka za tą cenę, polecam
Doradztwo pierwsza klasa. Błyskawiczna wysyłka. Zamontowane od razu po dostawie. Idealnie wycentrowane i cieszą oko. Dotąd jeździłem na stożkach i każdy mocniejszy powiew miotał mi kierownicą. Tu prof Więcej il jest niski, więc problem zniknął, a wizualnie i tak są świetne. W zestawie są taśmy i zawory TL, więc nie musiałem biegać i dopłacać. Polecam do każdego gravela. Mniej
Dostawa pod drzwi, ale prośba duża, żeby zadzwonić lub napisać z pytaniem, kiedy będę w domu. Świetne koła, pozostało tylko pociąć komponenty, tarcze, kasetę i zamontować.
Super zestaw, ładne i fajnie wykonane
Spełnia swoje obowiązki.
Super jakość, łatwy montaż.
Wszystko zgodnie z opisem
Koła z najwyższej półki, cena ok. Polecam.
klasa sama w sobie polecam.
Super wyglądają, polecam.
Są super. Fabrycznie z taśmą uszczelniającą. Bębenek na ratchetach (18).
ok
Dane techn. na temat tego koła można znaleźć w internecie. Koło dla mnie jest rewelacyjne. Wcześniej miałem lekkie koło z tą samą ilością szprych (24), ale to jest jeszcze lżejsze. Mimo swej lekkości Więcej jest sztywne i wytrzymałe. Oczywiście trzeba je używać zgodnie z przeznaczeniem - jest to koło wg klasyfikacji ASTM (American Society for Testing and Materials - Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów) o numerze 1, czyli przeznaczone do jazdy po równym asfalcie do rowerów szosowych i czasowych. Koło w rowerze pięknie się prezentuje. Ma ono nieco większy profil obręczy niż standardowe, bo 32mm. Super to wygląda. 50mm profil byłby dla mnie zbyt duży i nie podoba mi się, ale to rzecz gustu i bezpieczeństwa na dużych wiatrach. Koło wyposażone jest w płaskie szprychy, które stawiają mniejszy opór aerodynamiczny. Piasta w kole to DT350 z systemem zapadkowym w technologii Star Ratchet System 18 - podczas gdy wiele piast działa dobrze z zapadkami i tylko 3 punktami styku, aby przenieść moment obrotowy z piasty na koło poprzez płaszcz piasty, system Star Ratchet w pełni angażuje całą powierzchnię kół zębatych i ich zębów przy każdym ruchu pedałów do przodu. Oznacza to lepszy rozkład sił i ostatecznie większą niezawodność. Umożliwia to również przyspieszenie reakcji sprzęgła. Koło przeznaczone jest do hamulców szczękowych. W komplecie z kołem występuje zacisk typu RWS, który wg specjalistów jest lepszy i trzyma mocniej koło niż tradycyjny szybkozamykacz QR. Zacisk RWS pod względem solidności mocowania koła znajduje się dokładnie po środku pomiędzy zwykłym szybkozamykaczem QR a tzw. sztywną osią. Koło używam z kasetą Shimano 9s i dlatego musiałem zastosować podkładkę dystansową (pierścień) na bębenek. Opis obręczy, to nie są naklejki tylko jakoś namalowane lub w inny trwały sposób naniesione oznaczenia. Wcześniej miałem naklejki, które w końcu podczas jazdy zerwał mi wiatr. Mniej