Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
super
Rower bardzo dobry, jeszcze się do niego przyzwyczajam (do tej pory tylko rower downhillowy z podwójną amortyzacją). Więc różnica duża.
idealny w tej cenie
Rower kupiony w grudniu (i dostarczony w bardzo szybkim czasie, mimo okresu świątecznego!), dopiero teraz doczekał się pierwszych jazd. Zaprojektowany jako „all-road” i w tym zakresie sprawdza się, p Więcej o pierwszych jazdach, znakomicie – na asfalcie praktycznie, jak szosa; na żwirowych czy gruntowych drogach/ścieżkach ,dzięki szerszym oponom (nominalnie mieści do 36mm) daje rozsądny balans między szybkością a komfortem. (Na bardziej wyboisty, kamienisty i wymagający teren – zalecany dedykowany gravel na szerszej gumie, lub po prostu XC). Ogólnie jestem bardzo zadowolony – zwłaszcza biorąc pod uwagę promocyjną cenę, która pozwoliła na kilka modyfikacji. Jeden minus to fabryczne siodełko – kształt i dopasowanie do 4 liter to kwestie indywidualne więc tego nie oceniam, ale tu dochodzi wykończenie z twardego śliskiego tworzywa, przez co tyłek jeździ po siodle, trudno złapać i utrzymać stabilną pozycję. Podobnie owijka - dość twarda i śliska, może przeszkadzać zwłaszcza przy jeździe w rękawicach. Mniej
Bardzo szybki i lekki rower gravelowy.
Bardzo dobry wybór.
Znakomity rower, świetny stosunek wyposażenia i jakości do ceny (13.099 zł za rozmiar 58,5 cm), nie znalazłem lepszej oferty. Rower ten w rozmiarze L (58,5 cm), jest przeznaczony dla osób do 178-189 c Więcej m wzrostu, jednak przy moim wzroście 192 cm nie chciałbym większego rozmiaru - rower ma całkiem długi "Reach" i dość sportowo wyciąga sylwetkę, a jest dla mnie wystarczająco wysoki (Stack/Reach to 1,56). Na stronach producenta można znaleźć więcej szczegółowych informacji, m.in. widelec jest karbonowy, a waga roweru wg producenta to 15,18 kg (zazwyczaj podawana dla rozmiaru M, a rama L jest tylko o 89 g cięższa). Możliwe, że podana wyższa waga dotyczyła modelu wyposażonego w napęd 2x11 Shimano Ultegra. Rower lekko jedzie, znakomicie się prowadzi zarówno na asfaltach, jak i szutrach, opony Vittoria Tereno Dry świetnie się toczą z dobrą przyczepnością na zakrętach (szkoda, że drutowe, a nie zwijane, ale może dlatego nie ma przebić podczas dynamicznej jazdy na kamienistych szutrach...). Znakomity jest napęd i hamulce SRAM Rival - jest to mój pierwszy SRAM i jestem nim zachwycony! Świetny patent z jedną manetką zmieniającą biegi w obie strony w zależności od głębokości nacisku! Napęd elektryczny FAZUA Evation 2.0 jest to Evation 50 na najnowszych komponentach, które umożliwiają włączanie i wyłączanie za pomocą kontrolera umieszczonego w górnej ramie (poprzednia wersja wymagała uciążliwego odłączania i podłączanie baterii). Moment 55 Nm daję znakomicie radę, łatwo wspomaga rozpędzanie roweru do 25 km/h i nie czuć odłączenia wspomagania, rower dalej łatwo się rozpędza własnymi siłami (w porównaniu z MTB z Shimano EP8, gdzie odcięcie jest bardzo mocno odczuwalne). Miła wartość dodana - Fazua transmituje moc i kadencję do Garmina kiedy sparuje się ją jako czujnik mocy. Dodam, że cena oddzielnego czujnika mocy w pedale SPD to ok. 3.200 zł. Jak kogoś nie interesuje moc, to można sparować jako czujnik prędkości lub transmitować parametry napędu elektrycznego do Garmina. Mniej
Wszystko ok.
Bardzo dobry rower polecam.
Produkt spełnia moje oczekiwania.
Rewelacyjny rower. Polecam.
Rower super. Nie mam wielkiego porównania, bo to mój pierwszy rower szosowy, ale wrażenia z jazdy bardzo dobre. Jedyny minus - jak się okazało lekko skrzywiona (najprawdopodobniej w transporcie) tarcz Więcej a hamulcowa. Mniej
Rower dotarł do mnie z małymi brakami. Został wstępnie złożony lecz brakowało w nim takich drobiazgów jak nakrętki do wentyli presto,śrubek w widelcu z jednej strony są z drugiej nie ma, za taka kwot Więcej ę jaka wydałem takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Więc decyzja należy do potencjalnego klienta. Mniej