Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier DPD
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratęObręcz WTB KOM LIGHT i-30 to wysokiej klasy komponent dedykowany dla rowerzystów, którzy jeżdżą agresywniejsze XC, z elementami jazdy ścieżkowej Trail i poszukują lekkich, ale szerokich obręczy, kompatybilnych z systemem bezdętkowym. KOM LIGHT to najlżejsza seria amerykańskiego producenta, o przystępnej relacji ceny do jakości, która dzięki zastosowaniu stopu aluminium 6069, łączy osiągi i sprawdzoną niezawodność. Stonowana grafika na proszkowym wykończeniu, z pewnością przypasuje do wyglądu niejednego roweru. Dostępne w wersji 27,5” oraz 29”, z masą od 457 do 482 gram. Stanowią idealny wybór dla każdego, kto oczekuje sprzętu gotowego na wszelkie rowerowe wyzwania, bez wyrzeczeń w postaci zbyt dużej masy czy sztywności.
Jeszcze szerzej w XC
W ostatnim czasie w kolarstwie górskim zauważalny jest trend stosowania coraz szerszych opon, co nieodzownie wymaga stosowania obręczy, których szerokość wewnętrzna z zakresu 28-35 mm najpierw kojarzona była z DH i Freeride, później z rowerami Enduro, a obecnie coraz częściej gości w trailowych komponentach. Do takich parametrów domyślnie przystosowane są opony dedykowane powyższym odmianom kolarstwa, o szerokościach 2,4”-2,5”. Również w cross-country, które coraz częściej miesza się z elementami jazdy ścieżkowej i staje się bardziej agresywne, zauważalny jest trend projektowania szerszych opon, które wymagają odpowiednich obręczy, gdyż właściwy dobór tych dwóch parametrów – szerokości opony i obręczy – pozytywnie wpływa na optymalizację objętości powietrza, wsparcie ścian bocznych i odpowiednie ułożenie profilu opony. Jedną z trafionych propozycji do takiej mieszanki jest lekka obręcz KOM LIGHT i-30, której wewnętrzna szerokość to odważne 30 mm, zewnętrzna 34 mm, a wysokość 17,75 mm. Stworzona dla wszystkich kolarzy, którzy przedkładają pewność siebie nad cięcie gramów.
Jednokomorowy design
Konstrukcja obręczy została opracowana z myślą o zachowaniu jak najlepszego współczynnika sztywności i wydajności, do sprężystości, umożliwiającej amortyzację nierówności i płynniejszą jazdę. Udało się to osiągnąć dzięki opracowaniu jednokomorowego profilu obręczy o zoptymalizowanych pod względem masy grubościach ścianki bocznej oraz kątowanych 4D otworach na szprychy. Środkowa wewnętrzna ścianka, ma wytłoczone dodatkowe wgłębienie na pasek Solid Strip, a cała obręcz została zaprojektowana w standardzie TCS Tubeless. Takie połączenie zapewnia idealne dopasowanie opon oraz dodatkową ochronę przed awariami. Również tymi spowodowanymi pęknięciami szprych.
6069 Alloy
Najczęściej wybierany przez WTB stop aluminium, stosowany do produkcji obręczy. Szeroko zakrojone wewnętrzne testy wykazały, że jest to optymalny wybór w relacji elastyczności do trwałości. Inne stopy z serii 6000 są mniej odporne na uderzenia, podczas gdy sztywniejsze stopy z serii 7000 mają tendencję do przenoszenia wstrząsów i zwiększają ryzyko nieplanowanego dobicia.
Kątowane 4D otwory szprychowe
Technologia wiercenia otworów na szprychy pod zoptymalizowanym kątem, w celu eliminacji ryzyka ich zakleszczenia przy montażu oraz zmniejszenia bocznego obciążenia na styku szprychy i nypla. Takie rozwiązanie umożliwia bardziej równomierne rozłożenie napięcia na nyplu, bez obciążania jego krawędzi oraz kierunkuje szprychy od obręczy do piasty, pod bardziej naturalnym kątem, dla większej długoterminowej trwałości całego zestawu.
Solid Strip
Wytrzymały nylonowy pasek, umiejscowiony pomiędzy obręczą a taśmą TCS do opon bezdętkowych. System ten ma szereg zalet. Zapobiega wciskaniu się taśmy w otwory na szprychy. Zapewnia łatwy montaż opony i jej gładkie połączenie z obręczą, bez niepotrzebnej ucieczki powietrza wokół stopki. W końcu chroni przed rozszczelnieniem w przypadku złamania szprychy.
TCS Tubeless
Tubeless Compatible System to znormalizowany system obręczy i opony WTB dedykowanych do systemów bezdętkowych, zaprojektowany w oparciu o międzynarodowe standardy ETRTO. Ponadto system obejmuje taśmy, uszczelniacze i zawory, aby dostarczyć kompleksowy pakiet niezawodności. Komponenty TCS pozytywnie wpływają na zmniejszanie masy roweru, zwiększają przyczepność, eliminują problem przebicia i są jednymi z bardziej niezawodnych systemów dostępnych na rynku.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
Dla tego rodzaju produktu oferujemy dostawę
kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.