Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier DPD
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratę
U Ciebie już jutro!
Spank 359 Vibrocore to wyścigowa obręcz, idealna do do rowerów all moutain, enduro, downhill i trail, która cieszy się powodzeniem wśród zawodowców. Jej przemyślana konstrukcja i zastosowane rozwiązania czynią ją świetnym produktem, gwarantującym płynną jazdę w naprawdę trudnych warunkach terenowych. Model cieszy się zaufaniem profesjonalistów UCI DH World Cup.
Niski profil (19 mm) i 30,5-mm szerokości wewnętrznej sprawiają, że obręcz jest bardziej odporna na przeciążenia boczne i zniekształcenia podczas uderzeń pionowych. W trudnym terenie rowerzysta może spokojnie utrzymać właściwy tor jazdy, nawet podczas ostrych dohamowań, bez utraty przyczepności. Również wchodzenie w zakręty będzie pewne i przewidywalne.
Obręcz powstała z mocnego aluminium, a dla jej większej trwałości wnętrze zostało wypełnione pianką Vibrocore. Taki zabieg nadaje całej konstrukcji większej wytrzymałości i doskonale pochłania wibrację. Jazda po nierównościach odbywa się płynnie, a wszelkie drgania są mniej odczuwalne przez rowerzystę, co wpływa na wydajność i komfort prowadzenia.
Autorska koncepcja producenta na odwrócenie wewnętrznej ścianki daje wiele korzyści.
Sprawia, że obręcz jest bardziej sztywna i wytrzymała. Na uwagę zasługuje także niska masa w porównaniu do innych dostępnych na rynku.
Usztywniona ścianka boczna obręczy została tak zaprojektowana, że nawet przy niskim ciśnieniu opona będzie dobrze dolegała i pozostaje na swoim miejscu. Ponadto taki zabieg zmniejsza ryzyko powstawania wgnieceń w obręczy.
Spank 359 Vibrocore współpracują z systemem bezdętkowym.
Technologie
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
Dla tego rodzaju produktu oferujemy dostawę
kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
Zobacz również: