Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier DPD
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratę
U Ciebie już jutro!
Kup do: 20:30
Komplet kół ZIPP 303 S Tubeless Disc to model należący do najpopularniejszej serii amerykańskiego producenta, będącej wynikiem chęci stworzenia zaawansowanych karbonowych kół, wystarczająco wytrzymałych, aby niezmiennie świetnie poradzić sobie chociażby w rowerach szosowych endurance, czy gravelach, jak i na różnorodnych podłożach, czy to na idealnie równym asfalcie, brukowanej drodze, czy nawet na szutrach. Całkowicie nowy profil obręczy, został stworzony do opon w konfiguracji bezdętkowej i do niższych ciśnień. Wersja z dopiskiem Disc przeznaczona jest pod hamulce tarczowe. Krótko mówiąc, zgodnie z ideą marki ZIPP, prezentowane koła zapewniają rowerzystom wszechstronność, jakiej oczekują, dzięki prędkości, której pragną. W zależności od wariantu, są dostępne z bębenkiem Shimano/Sram, bądź XDR.
Szerokość ma znaczenie
ZIPP rozszerzając swoje dziedzictwo podbijania Wiosennych Klasyków, przez jednoetapowe Paryż-Roubaix, do wieloetapowych Tour de France czy Giro D’Italia, zachował idealną do każdego terenu i charakterystyczną dla serii 303, wysokość symetrycznej obręczy 45 mm, dodając zauważalnie większą szerokość wewnętrzną 23 mm. Efekt? Jeszcze lepsze osiągi i jakość jazdy w prawie każdy możliwy do zmierzenia sposób. Bez względu na rodzaj nawierzchni, oparte na sztywnych osiach koła, są tak samo szybkie jak wcześniej, a jednocześnie jeszcze lżejsze i bardziej aerodynamiczne. Zaprojektowane tak, aby były najszybsze z oponą 28 mm, ale to nie koniec ich zastosowania, gdyż gotowe są do obsługi opon gravelowych o szerokości aż do 50 mm.
Oszczędność mocy potwierdzona testami
303 S czerpie pełnymi garściami z technologii znanych z wyższych modeli, co pozwoliło stworzyć koła o zoptymalizowanych parametrach zawartych w koncepcji TSE – zwiększonej odporności na wiatr, zmniejszonych oporach toczenia, niższej masie komponentów oraz minimalizacji wibracji. Szeroka obręcz w technologii Hookless optymalizuje profil aerodynamiczny, aby przy niższym ciśnieniu w oponach, umożliwić bardziej efektywną jazdę. Rezultatem jest szersza i krótsza powierzchnia styku, zmniejszająca ilość wibracji oraz zwiększająca przyczepność i zapewniająca pewne pokonywanie zakrętów, zjazdy i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Jak wykazują wewnętrzne testy Zipp, w porównaniu z najlepszymi konkurencyjnymi kołami z oponą 28 mm, rezultatem jest do 10 procent Watt oszczędności w całkowitej mocy wymaganej do utrzymania prędkości 40 km/h na gładkiej, płaskiej drodze.
XDR
Bębenek piasty w standardzie XDR to uniwersalny system montażowy SRAM do kaset szosowych z zębatkami mniejszymi niż 11 zębów oraz zakresem większym niż 11 rzędów. W efekcie umożliwia konfigurować lżejsze i bardziej wszechstronne układy napędowe (na przykład 2x12), bez konieczności wprowadzania nowych standardów szerokości tylnej osi czy przeprojektowywania piast. Po zastosowaniu dedykowanej podkładki dystansowej 1,85 mm za kasetą, jest również kompatybilny z kasetami w standardzie SRAM XD. Nowy standard zapewnia stabilniejsze połączenie kasety z piastą, optymalizując trwałość osi i łożysk oraz niwelując problem ’wgryzania się’ zębatek w aluminiowy sterownik.
Hookless
Metoda wytwarzania obręczy z gładkimi ściankami bez charakterystycznych haków na styku z oponą. Podobne rozwiązanie od wielu lat stosuje się w motoryzacji, a nawet w ogromnych Jumbo Jetach. Ustandaryzowana przez Europejską Organizację Techniczną do spraw Opon i Obręczy (ETRTO) średnica obręczy Hookless, zakłada odchylenie +/- 0,5 mm, natomiast ZIPP produkuje swoje obręcze z tolerancją +/- 0,1 mm, czego efektem jest gładsza i bardziej aerodynamiczna powierzchnia na styku opony z felgą, zmniejszająca opory powietrza. Obręcze Hookless są szersze, a zalecane przez ETRTO max ciśnienie powietrza niższe (do 73 PSI / 5 Bar), co finalnie poprawia płynność i wydajność jazdy.
Koncepcja TSE
Podejście Total System Efficiency jest zrównoważonym atakiem na cztery bariery prędkości: opory powietrza, opory toczenia, grawitację oraz wibracje. Koncepcja opracowana przez najlepszych inżynierów ZIPP w Nest Advanced Development Lab w Indy, pozwoliła stworzyć szereg rozwiązań optymalizujących zdiagnozowane problemy. Precyzyjne połączenie nowej mieszanki karbonu z szerszym profilem obręczy, zaprojektowanym pod kątem lepszego styku z oponą, właśnie dzięki zniwelowaniu oporów powietrza i toczenia, zmniejszeniu wagi produktów (przy zwiększeniu trwałości) oraz minimalizacji przenoszenia drgań, mają przełożenie na wzrost wydajności i większą prędkość.
Dożywotnia Gwarancja
Każdy Klient kupując nowe koła i komponenty marki ZIPP, otrzymuje globalną dożywotnią gwarancję, obejmującą wady produkcyjne oraz wszelkie awarie osprzętu, które wystąpiły w trakcie jazdy na rowerze zgodnie z przeznaczeniem produktu. W takim przypadku amerykański producent wymieni go lub bezpłatnie naprawi. Warto podkreślić, że dożywotnia gwarancja dotyczy tylko pierwotnego właściciela i nie podlega przeniesieniu. Aby móc z niej skorzystać należy posiadać dowód zakupu.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Dostawa
Dla tego rodzaju produktu oferujemy dostawę
kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.