Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier DPD
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratę
U Ciebie już jutro!
Kup do: 20:30
Dostępny również stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!
Dostępne: 1 szt.
Komplet kół DT SWISS ER 1600 Spline to najpopularniejszy model z serii Endurance szwajcarskiego producenta, stanowiący udany mariaż najlepszych komponentów dla maksymalnej wydajności. Linia DT SWISS Endurance to połączenie doskonałej aerodynamiki z komfortem i niezawodnością. ER 1600 Spline swój pełny potencjał ukazują tym bardziej, im pogarsza się jakość drogi, przekształcając każdy wat w przyczepność do przodu. Niestraszne im zbaczanie z trasy, aby odkryć co kryje się za tym wyboistym zakrętem, ani pokonywanie ostrych zjazdów z pełną prędkością i maksymalną kontrolą. Niezależnie od nierówności czy pęknięć na asfalcie. Koła są w wersji disc, dedykowane pod hamulce tarczowe.
Najwyższa jakość w cenie
Konstrukcyjnie nie ma tutaj kompromisów, wszystkie komponenty opracowane przez DT SWISS, z gwarancją najwyższej jakości i trwałości. Lekkie aluminiowe obręcze o wysokości 32 mm i szerokości wewnętrznej 20 mm, są przystosowane do systemu bezdętkowego Tubeless. Piasty to sprawdzone i gotowe na wszystkie wyzwania, DT 350 na uszczelnionych łożyskach maszynowych i pod sztywne osie, z niezawodnym 18 zapadkowym systemem Ratchet na tyle. Szprychy to aerodynamicznie zoptymalizowane DT Aero Comp Wide Stright / DT New Aero Straightpull o spłaszczonym kształcie. 24 sztuki w każdym z kół. Nyple? Również spod tego samego szyldu, aluminiowe DT Pro Lock Squorx ProHead.
Szwajcarski Handmade
Każde koło DT Swiss jest budowane ręcznie, jednak sama koncepcja handmade nie jest sama w sobie gwarancją zbudowania stabilnego i trwałego komponentu. Do zbudowania wysokiej jakości produktu potrzebna jest wiedza oraz doświadczenie. I to właśnie doświadczenie jest powodem, dla którego producent nie postawił na maszynową produkcję kół. W trakcie zaplatania kół występuje wiele subtelnych różnic i czynników, których ludzie uczą się przez lata, dopracowując swój warsztat do perfekcji. Kolejną zaletą ręcznego budowania jest elastyczność nieosiągalna w takiej formie dla maszyn. Koła DT SWISS podczas procesu budowy są kilkukrotnie odprężane na każdą ze stron, aż zmiany odchyleń bocznych i pionowych oraz naprężenia szprych będą mieściły się w pożądanych tolerancjach. Na koniec przeprowadzane są rygorystyczne kontrole jakości, obejmujące równomierność napięcia szprych, centryczność oraz koncentryczność. Dopiero spełnienie wszystkich oczekiwań daje zielone światło, aby produkt finalny mógł opuścić halę montażową.
Ratchet System
To system zapadkowy o legendarnej niezawodności, opracowany i pierwotnie opatentowany przez markę DT SWISS. Jego działanie polega na zastosowaniu bardzo precyzyjnych pierścieni zazębiających (od 18 do nawet 54 zębów), zastępujących klasyczne zapadki (zazwyczaj 3 do 6 zapadek). Gwarantuje to najwyższą wydajność i szybszą reakcję na ruch korbą. Dzięki konstrukcji wciskowej, system pozawala na szybką i bez narzędziową konserwację oraz ekspresową konwersję na inny standard bębenka. Piasty z serii DT 370 mogą być wyposażone w podstawowy Ratchet LN, seria DT 350 posiada klasyczny Ratchet, z kolei serie DT 240 oraz DT 180 to lżejsza wersja Ratchet EXP.
Spline
To oznaczenie serii kół wyposażonych w proste szprychy Straightpull o idealnym zaplocie, połączone z najwyższej jakości piastami oraz precyzyjnie wykonanymi obręczami. Główną zaletą zastosowania prostych szprych jest eliminacja najsłabszego punktu klasycznych szprych, czyli gięcia mającego tendencję do pękania pod dużym obciążeniem. Ponadto dzięki nim można uzyskać bardziej równomierne rozłożenie naprężenia oraz ogólną większą sztywność kół. Jeszcze jedną zaletą jest atrakcyjny wygląd piast z charakterystycznym oczkowaniem, bez wysokich kołnierzy wymaganych dla szprych typu J-Bend.
System łożysk
Jednym z elementów mających wpływ na skuteczne działanie piasty niezależnie od siły zacisku wytworzonej przez system mocowania koła, jest sposób ułożenia łożysk. Aby te mogły skutecznie się obracać, zarówno promieniowo, jak i osiowo musi występować luz w zakresie tysięcznych milimetra. Aby to osiągnąć, DT SWISS opracowało sposób montażu łożysk w ściśle określonej kolejności. Pierwsze przylega do piasty i osi, zaś drugie do osi, ale nie do piasty. Dzięki temu oś jest minimalnie ściśnięta osiowo i powoduje wstępne obciążenie łożysk. Po zamontowaniu piasty w ramie lub widelcu, siła zacisku ściska oś i przeciwdziała wstępnemu napięciu. W rezultacie łożyska mogą się optymalnie obracać przy minimalnym tarciu. Taka konstrukcja pozwala zaoszczędzić dodatkową wagę, jest łatwa w serwisowaniu i szybka w konwersji do różnych systemów bębenka i osi.
System bezdętkowy Tubeless
Wszystkie zestawy kół DT SWISS są kompatybilne z oponami bezdętkowymi, co pozwala na jazdę przy niższym ciśnieniu dla jeszcze lepszej trakcji i większego komfortu. Konstrukcja przekroju obręczy umożliwia łatwiejsze wskakiwanie opony na miejsce. Nawet po napompowaniu standardową pompką podłogową. Z kolei dopracowany profil obręczy zapewnia precyzyjne i bezpieczne dopasowanie opony, co zapewnia pewność prowadzenia nawet podczas najostrzejszej jazdy.
Pro Lock
Jest to proces, w którym do gwintu nypla wstrzykiwany jest dwuskładnikowy, klejący płyn, co ma przełożenie na niezwykle trwałe konstrukcje kół. Po nakręceniu nypla na szprychę, aktywuje się klej i zaczyna twardnieć. Po jego całkowitym stwardnieniu nadal możliwe jest ponowne centrowanie koła, bez negatywnego wpływu na zabezpieczanie gwintu. Nyple z Pro Lock zapobiegają poluzowaniu połączenia szprycha-nypel, a trwałość kół zwiększa się nawet do 20 razy w porównaniu z konstrukcjami bez Pro Lock.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
Dla tego rodzaju produktu oferujemy dostawę
kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.