Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost 24/7
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratęDuża siła hamowania, precyzyjna modulacja oraz ergonomiczna dźwignia z karbonową rączką. Hamulec tarczowy do rowerów górskich SRAM Level Ultimate Stealth oferuje znakomite właściwości użytkowe przy zachowaniu wyjątkowo niskiej masy konstrukcji.
Komponent powstał z myślą o warunkach, w jakich startują profesjonalni zawodnicy XC. Pozwala efektywnie zatrzymywać rower w trudnym górskich terenie – to zasługa zastosowania 4-tłoczkowego zacisku w aluminiowej obudowie, precyzyjnego układu hydraulicznego wykorzystującego technologię Bleeding Edge i płynu DOT 5.1, a także wysokiej jakości okładzin organicznych, które wyróżniają się wysoką odpornością na ścieranie.
SRAM Level Ultimate Stealth błyskawicznie reaguje na nacisk oraz zapewnia precyzyjną regulację siły hamowania – to efekt, jaki zapewniają innowacyjne technologie DirectLink, Timing Port Closure, a także niezawodne łożyska i starannie zaprojektowany kształt dźwigni. Zasięg oraz punkt kontaktu z dłonią rowerzysty można łatwo dostosować do indywidualnych potrzeb dzięki beznarzędziowej regulacji.
Specjalna konstrukcja dźwigni Stealth zapewnia estetyczny wygląd kokpitu, a także poprawia ergonomię obsługi rowerowych komponentów. Efekt uzyskano dzięki przesunięciu przewodu bliżej kierownicy oraz zastosowaniu minimalistycznej obudowy. Pozwala to na łatwą integrację z manetkami i innymi podzespołami elektronicznego systemu AXS.
Technologie
Stealth
Opracowany przez markę SRAM system montażu na kierownicy komponentów sterujących, który pozwala uporządkować kokpit i zredukować do minimum liczbę przewodów i innych wystających elementów. Efekt to wyższa odporność na uszkodzenia i działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz mniejszy opór aerodynamiczny.
Bleeding Edge™
Technologia ułatwiająca szybkie i łatwe odpowietrzanie układu.
Direct Link
System wykorzystujący bezpośrednie połączenie dźwigni z mechanizmem hamulcowym, pozwalający zminimalizować luzy w układzie oraz precyzyjnie kontrolować siłę, z jaką klocki stykają się z tarczą.
Lever Pivot Bearings
Łożyska kulkowe zastosowane w osi obrotu dźwigni hamulca umożliwiają płynny i gładki nacisk na rączkę. Rozwiązanie zwiększa wytrzymałość mechanizmu oraz poprawia komfort obsługi systemu hamulcowego.
Timing Port Closure
Specjalne uszczelnione połączenie między zbiornikiem a otworem cylindra w zacisku hamulca, które umożliwia zwiększenie siły (ciśnienia), z jaką tłok działa na klocki hamulcowe.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy:
kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.