Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost 24/7
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
119.90 zł x 10 rat 0%
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratę
U Ciebie już jutro!
Kup do: 20:30
Dostępny również stacjonarnie. Zapraszamy do naszych salonów!
Dostępne: 1 szt.
Dostępne: 1 szt.
Grupa SRAM NX Eagle to próba wprowadzenia napędu 12-rzędowego pod strzechy. Całkiem udana – części te wykonane są z zastosowaniem technologii, znanych z grup wyższych, ale są znacznie tańsze.
Najważniejszym elementem grupy SRAM NX Eagle jest kaseta. Ma 12 zębatek, z czego najmniejsza ma 11 zębów, największa – 50. Daje to w sumie zakres przełożeń 455 procent. To mniej niż w przypadku kasety 10-50, znanej z wyższych grup. NX ma jednak nad nimi tę przewagę, że nie musimy korzystać ze specjalnej piasty, wyposażonej w bębenek XD. Kasetę możemy więc zamontować na tradycyjną główkę.
Dzięki dużemu zakresowi przełożeń, można było postawić na jedną tarczę. Rezygnacja z przedniej przerzutki ma same zalety. Zakres przełożeń jest zbliżony do dwutarczowego. Masa napędu jest jednak niższa – pozbywamy się jednej lub dwóch tarczy, manetki i kabli. Obsługa jest banalnie prosta – koniec z przekosami łańcucha. A i konserwacja jest o niebo łatwiejsza – nie trzeba regulować przedniej przerzutki.
W skład grupy wchodzą – poza kasetą – mechanizm korbowy, manetka, tylna przerzutka i mechanizm korbowy. Tarcza może mieć 30, 32 lub 34 zęby. Ich specjalny kształt sprawia, że łańcuch nie spada tak łatwo. W tylnej przerzutce zastosowano rozwiązania, znane z wyższych grup - technologie Cage Lock, X-Horizon i kółko X-Syn c. Od tych droższych różni się jedynie większą o 50 g masą. Ostatni element to 12-rzędowy łańcuch.
Technologia Eagle narodziła się w Stanach Zjednoczonych, ale została zaprojektowana w Niemczech. Generacja systemu z jedną tarczą jest bardzo wydajna i skuteczna, a szeroki zakres przełożeń – w tym przypadku 455 procent – sprawia, że technologia Eagle jest stworzona dla każdego.
DUB oznacza lepszą integrację tarczy, mechanizmu korbowego, osi i łożysk suportu. Dobierając odpowiedni wkład suportu DUB można stosować ten sam mechanizm korbowy w ramach, które mają różne standardy suportu.
Wyjmowanie i wkładanie koła jeszcze nigdy nie było tak proste. Wystarczy jedynie przesunąć dźwignię i wyjąć koło.
System Roller Bearing Clutch zapewnia maksymalną stabilność łańcucha podczas pracy napędu. Dzięki zastosowaniu sprzęgła, wózek utrzymuje się w jednym punkcie nawet na nierównościach.
Technologia dla napędów jednorzędowych, dzięki której łańcuch pracuje z taką samą precyzją na wszystkich rzędach kasety.
Technologia X-Horizon oznacza ograniczenie ruchu przerzutki w osi poziomej. Dzięki temu podczas zmiany przełożeń zachowana jest większa precyzja, a sam dobór biegów wymaga użycia mniejszej siły. Górne kółko jest przesunięte do tyłu, co pozwala na zachowanie stałej odległości komponentu od zębatek na każdym przełożeniu. Wpływa to pozytywnie na dokładność i szybkość działania przerzutki.
X-Sync 2 to kolejna wersja sprawdzonej technologii SRAM X-SYNC. Rolą agresywnie zaprojektowanych zębów jest lepsze trzymanie łańcucha i bardziej efektywne pedałowanie. Dzięki temu tarcza zniesie długie kilometry ciężkiej jazdy.
To więcej niż zwykła obejma montażowa. Jej obecność umożliwia montaż manetki do przerzutki, manetki do sztycy i klamki hamulcowej na jednej obejmie. Dzięki temu na kierownicy panuje porządek.
Technologia X-Glide 2 jest zoptymalizowana pod względem współpracy z 12-rzędowymi kasetami Sram Eagle. Umożliwia szybką i precyzyjną zmianą biegów na szerokim zakresie. To odpowiednie udoskonalenie na nawet najcięższe podjazdy.
Wewnętrzne płytki łańcucha są gładkie, co minimalizuje tarcie o kasetę i zębatki korby. Przekłada się to na cichą pracę i dłuższą żywotność. Zewnętrzne płytki są spłaszczone, co wpływa na zwarte ułożenie nitów i wzmocnienie konstrukcji łańcucha.
Spinka łańcucha wykonana w technologii PowerLock nie wymaga specjalnego narzędzia do złączenia ogniw. Kompatybilność systemu obejmuje zarówno napędy 10-rzędowe, jak i wyższe: 11 i 12. Producent zaleca stosować każdą spinkę tylko raz.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Dostawa
W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy:
kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
Zobacz również: