Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost 24/7
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
134.90 zł x 10 rat 0%
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratę
U Ciebie już jutro!
Zamów w ciągu:
Dostępny również stacjonarnie. Zapraszamy do naszych salonów!
Dostępne: 1 szt.
Dostępne: 1 szt.
Zestaw SRAM NX Eagle w standardzie boost stosowany jest do rowerów, które są wyposażone w tę technologię. Grupa oferuje płynną zmianę przełożeń w każdych warunkach, niezależnie od obciążenia.
Standard boost sprawia, że koła i rama są znacznie sztywniejsze niż w rozwiązaniach bez niego. Tylna piasta ma szerokość 148 mm, a kaseta jest przesunięta w prawo. Dlatego mechanizmy korbowe w takich systemach muszą również być odsunięte od osi symetrii środka suportu.
SRAM NX Eagle boost to nie tylko większa sztywność zestawu. To także doskonałe działanie dzięki technologiom, znanym do tej pory ze znacznie droższych grup. 12-rzędowa kaseta zapewnia niewielki skok między biegami. Najmniejsza koronka ma 11 zębów, największa – 50. To daje zakres przełożeń 455 procent. Zaletą tego rozwiązania jest także możliwość stosowania standardowego bębenka piasty. Dla porównania kasety z wyższych grup (od GX w górę) wymagają dedykowanych główek piasty w technologii XD, co przedraża konwersję na 1x12.
Warto jednak przejść na napęd z jedną tarczą. Prostsza obsługa, łatwiejsza regulacja i niższa masa to trzy podstawowe zalety. Kto raz pojeździł na rowerze z jednym blatem, ten nie chce wrócić do innych rozwiązań.
W zestawie SRAM NX boost znajdziemy – poza kasetą – mechanizm korbowy, manetkę, tylną przerzutkę i łańcuch. Producent oferuje trzy wielkości tarcz: 30T, 32T i 34T. Mają one specjalnie ukształtowane żeby tak, by łańcuch nie spadał. Manetka ma możliwość mocowania ma obejmie Matchmaker , a tylna przerzutka nie różni się właściwie od „GX-a”. Zastosowane technologie - Cage Lock, X-Horizon i kółko X-Sync – znacznie usprawniają jej działanie. Dopełnieniem całości jest 12-rzędowy łańcuch.
Technologia Eagle narodziła się w Stanach Zjednoczonych, ale została zaprojektowana w Niemczech. Generacja systemu z jedną tarczą jest bardzo wydajna i skuteczna, a szeroki zakres przełożeń – w tym przypadku 455 procent – sprawia, że technologia Eagle jest stworzona dla każdego.
DUB oznacza lepszą integrację tarczy, mechanizmu korbowego, osi i łożysk suportu. Dobierając odpowiedni wkład suportu DUB można stosować ten sam mechanizm korbowy w ramach, które mają różne standardy suportu.
Wyjmowanie i wkładanie koła jeszcze nigdy nie było tak proste. Wystarczy jedynie przesunąć dźwignię i wyjąć koło.
System Roller Bearing Clutch zapewnia maksymalną stabilność łańcucha podczas pracy napędu. Dzięki zastosowaniu sprzęgła, wózek utrzymuje się w jednym punkcie nawet na nierównościach.
Technologia dla napędów jednorzędowych, dzięki której łańcuch pracuje z taką samą precyzją na wszystkich rzędach kasety.
Technologia X-Horizon oznacza ograniczenie ruchu przerzutki w osi poziomej. Dzięki temu podczas zmiany przełożeń zachowana jest większa precyzja, a sam dobór biegów wymaga użycia mniejszej siły. Górne kółko jest przesunięte do tyłu, co pozwala na zachowanie stałej odległości komponentu od zębatek na każdym przełożeniu. Wpływa to pozytywnie na dokładność i szybkość działania przerzutki.
X-Sync 2 to kolejna wersja sprawdzonej technologii SRAM X-SYNC. Rolą agresywnie zaprojektowanych zębów jest lepsze trzymanie łańcucha i bardziej efektywne pedałowanie. Dzięki temu tarcza zniesie długie kilometry ciężkiej jazdy.
To więcej niż zwykła obejma montażowa. Jej obecność umożliwia montaż manetki do przerzutki, manetki do sztycy i klamki hamulcowej na jednej obejmie. Dzięki temu na kierownicy panuje porządek.
Technologia X-Glide 2 jest zoptymalizowana pod względem współpracy z 12-rzędowymi kasetami Sram Eagle. Umożliwia szybką i precyzyjną zmianą biegów na szerokim zakresie. To odpowiednie udoskonalenie na nawet najcięższe podjazdy.
Wewnętrzne płytki łańcucha są gładkie, co minimalizuje tarcie o kasetę i zębatki korby. Przekłada się to na cichą pracę i dłuższą żywotność. Zewnętrzne płytki są spłaszczone, co wpływa na zwarte ułożenie nitów i wzmocnienie konstrukcji łańcucha.
Spinka łańcucha wykonana w technologii PowerLock nie wymaga specjalnego narzędzia do złączenia ogniw. Kompatybilność systemu obejmuje zarówno napędy 10-rzędowe, jak i wyższe: 11 i 12. Producent zaleca stosować każdą spinkę tylko raz.
Opinie o modelu
Dostawa
W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy:
kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
Zobacz również: